,,Totěžko!" zařvala Isabel a v tuhle chvíli se rozpoutal ohromnýboj mezi ním a jí. Otcem a dcerou. Isabel byla naštvaná za to, coudělal jim a Kaile, která se sotva zvedla. Ale když s ejí topodařilo a Liam jí chytil, aby nespadla spadl jí šátek a v tuhlechvíli se na ní podívala Isabel a on jí odkopl.
Isabeldopadla na břicho a hlavou se trochu uhodila do hlavy. Ze rtu jízačala téct krev a Ještě jí odletěla maska. Isabel se snažilazhluboka dýchat a pomalu se zvedala. On ní došel a kopl jí dobřicha. Isabel se odkutálela o kus dál a chytila se za něj.Podívala se na Kailu a pak se zvedla. Klečela a dívala se do země.
,,Tohleje to poslední co jsi kdy viděla, ty sv.."
,,Ne!"zvedla se Isabel. ,,To je to poslední co jsi kdy udělal."
Isabelse rychle otočila a vykopla. Dostal to do obličeje a odstoupil.Isabel neváhala a několika rychlými pohyby ho odkopla na zem.Oddechla si a podívala se na Kailu.
,,Vpohodě?" zeptala se.
,,Jo,"usmála se Kaila.
Isabelse rozešla k němu a cestou sáhla po jedné kudle, co měl nastole. On se přetočil na zem a chytil se za dolní čelist. Isabeldošla kousek od něj a chvíli se na něj dívala. Nemohla pochopit,jak by on mohl být její otec.
,,Udělaljsi chybu, že jsi nám nepřidal ty zprávy osobně," řekla.,,Ale tvoje největší hloupost byla pokusit se nás zabít."
Isabelzvedla kudlu a v tu chvíli po ní skočil a odtáhl jí na zem.Odkopla ho a sáhla po kudle a zvedla já. On jí chytil za zápěstía jakmile se na něj podívala zarazila se zírala na něj. To saméudělal i on. Najednou byli ticho a jeden na druhého zírali. Pochvíli jí pustil a slezl z ní. Isabel se zvedla a odstoupilastranou. Sledovala ho a on udělal to samé.
Kailak ní došla a udiveně na něj zírala. One Direction se k nim takypomalu vydali a potom se dívali na toho muže a zpět na Isabel.Isabel na něj zírala v něm viděla sebe. Teď na něj pořádněviděla. Už věděla po kom je.. Věděla, kdo je.
,,Zdáse mi to nebo si jsou moc podobní," řekl Louis.
,,Jakovždy máš dlouhý vedení," řekla Kaila.
,,Nemámdlouhý vedení!" odsekl Louis.
,,Alemáš," usmál se Liam.
Isabelzírala na George Maina a on na ni. Z očí do očí. Otec s dcerou.Teď a před nimi.
,,Kluci!"okřikla je Kaila. ,,Ššš!"
,,Isabel,"vydechl George.
Isabelna něj zírala.
,,T-tati,"vydechla Isabel.
Zíralina sebe a jemu se po chvíli v očích objevili slzy. Bez slova k nídošel a objal jí. Isabel ho taky s chutí objala a ještě zabořilaobličej do jeho ramene. Nechala vytéct slzy a silně ho objala,jako on ji.
,,Nečekalbych, že tě ještě někdy uvidím," řekl.
,,Jávím," vydechla Isabel a odtáhla se.
Podívalase mu do stejně šedo-modrých očí jako měla ona.
,,Jemi líto, co teď stalo," řekl.
,,Tochápu," řekla tiše Isabel.
,,Jsijako matka," prohlídl si jí. ,,Jsi celá jako byla ona."
,,Jestlimůžu něco říct.." ozval se Louis.
,,nenemůžeš," řekl Niall a hned mu vlepil.
,,Jau!"vyjekl Louis, ,,za co?!"
,,Nepleťse do rodinných záležitostí!" řekl Niall.
,,Kdev tobě bere tolik agrese?" zeptal se Liam.
,,Takteď jsem dostával přes držku já, tak pak se div," pokrčilNiall rameny.
,,Zato se omlouvám," řekl Isabelin otec a odstoupil. ,,Mysleljsem, že jsi špeh od Allria."
,,Pakže tvoje nápady, vždycky vyjdou," řekl Harry.
,,Kušuj!"zasyčela na něj Kaila.
,,Fajn,fajn!" odstoupil Harry od Kaili.
,,PoAllriovi právě pátráme," řekla Isabel a on se na nipodíval. ,,Chtěli jsme být o krok napřed a hledali na nějakýchnápadných místech. Nenapadlo by mě, že bychom našli tebe.."
,,Tochápu," řekl George a díval se jí do očí.
,,Isabel,"řekla Kaila a Isabel k ní natočila hlavu. ,,Nejsi ráda?"
Isabelse na něj podívala a přemýšlela nad správným slovem.
,,Jánevím," sklonila hlavu. ,,Jsem zvyklá na život bez vázáníse na někoho. Celý život jsem byla sama a nikdo na měnedohlížel," podívala se na George. ,,A nechci otce."
,,Játi rozumím," řekl a odešel k velkému oknu a díval se nahvězdy. Isabel se vydala za ním a podívala se na nebe stejně jakoon. ,,Nedokázal jsem v tu chvíli postarat ani o sebe a to, že bychse měl starat ještě o malou holčičku.. Bál jsem se, že bychnebyl správným otcem a vzdal jsem se tě. Nedovedeš si představitjak jsem se cítil. Dokážu si představit jak těžké bylovyrůstat v cizí rodině."
,,Nejtěžšína tom bylo smířit se s tím, že tě nikdo nechtěl," řeklaIsabel a on k ní sklonil hlavu. ,,věřit, že jednou budeš něcovíc a budeš mít toho tolik na práci, že na osobní život tinezbyde čas a v tom případě ani na pátrání po své pravérodině."
Podívalase na něj.
,,Jemi líto, že jsem se nikdy nedostavil. Nemohl tě vidět vyrůstat abýt u tvých prvních začátků. Ale i když jsem u toho nebyl jsempyšný na to čím jsi. Kdo jsi a co jsi dokázala. A čeho všehojsi dál schopná," řekl a podíval s eznovu na hvězdy.
,,Nepotřebuju,aby na mě byl kdokoli pyšný!" odsekla Isabel a vydala se kostatním. Cestou si vzala svoje zbraně. George se za ní otočila aIsabel si zapnula opasek s pistolí. ,,Celý život se mi mípěstouni snažili říkat jak jsou pyšní a jak by na mě byl pyšnýmůj otec. Ale já to nedělala kvůli nějaké pýše! Kvůli tomuco bych byla! Ale protože jsem se chtěla odtrhnout od normálníhoživota a být něco neobvyklého. Teď toho lituju."
,,Isabel,"řekl Geroge.
,,Žádnýkecy jak seš pyšný, jak se podobám nějakému člověku.."zarazila ho Isabel. ,,Ani tebe ani matku neznám a nechci znát. Celýživot jsem se soustředila jenom na sebe a abych se vrátila krodině? Ne. Moje rodina byli agenti v organizaci v LA, Kamil,Michale, Jane, Karlos, Caroline.. teď jsem to ztratila. Dělám načerno.. A proč? Protože mám v hlavě vybudováno, že IsabelMaine vždycky všechno dokončí!" otočila se ke klkům a keKaile. ,,A teď lituju, že jsem do toho zatáhla tu nejlepšíkamarádku a že se musí vzdát toho co jí naplňuje. Jenom kvůlimojí pitomosti! Jenom protože jsem si myslela, že po týhle akcibude něco jinak! Nechci otce, i když už alespoň vím kdo jsi."
,,Isabel,"řekla Kaila a ona se k ní otočila. ,,Šly jsme do toho společně.A společně to dokončíme. Jestli tě teď napadlo, že to jen takzahodíš tak na to zapomeň! Ještě pořád patříš do LAAgentské organizace. A já tě nenechám jen tak odejít a vysrat sena to. Šly jsme do toho společně, a společně to dokončíme!"
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfiction,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...