Takže.. :D Protože mi dneska docela jebe a je pátek tak vám sem házím starou písničku :D Neuvěřitelný jak člověku po pár poslechnutí může tolik jebnout :D jen doufám, že se vám část bude líbit a že vám nejebne jako mě po tý písničce :D ŠÍLENÁ POHÁDKA!!!
*Baus-idk
,,Ty mi nevěříš?" zeptala se zaraženě Camila.
,,Jsem agent," odpověděla, ,,to nemám v popisku práce."
- DALŠÍ DEN -
,,Potřebuji záznamník!" zavrčela Isabel. ,,A nějaký boxovací pytel."
Rozhlédla se po pokoji.
Tohle bude krutá mise. Už teď se nudím! prolítlo jí hlavo a spadla na postel čelem do polštáře.
Už se nudíš? Schází ti tvoje BF?! provokoval vnitřní hlas.
Drž hubu! Tebe se nikdo neptal!
Oh.. tobě chybí!
Drž už kurva hubu! zabručela do polštáře.
Přetočila se na záda a zírala do stropu.
,,Musím do terénu," řekla hned a zvedla se.
Vběhla do koupelny a převlékla se tam. Hodila na sebe tmavě šedé džíny, trochu ošoupané, bílé tílko a džínovou bundu. Upravenou pro špiony. Uvnitř měla pouzdro na zbraň, na náboje a uspávačky. Vlasy si zčesala dopředu a hodila na sebe rudou rtěnku. Černý linky a řasenku, která jí nadzvedla obočí, speciální pro agenty jejího typu. Kolen krku řetěz. Opravdový řetěz, který se dá vytáhnout a vznikne účinná zbraň na zastavení protivníka.
Vyšla ven a vzala si moderní černý boty značky converse. Ty se tady nosili dost často. Alespoň zapadne. Do kapsy džínsů si dala peněženku, mobil a takové naslouchátko. Ve skutečnosti to byl zvukový záznamník pro agenty. Ten si pak dá do ucha. Stiskla tajný knoflík na stole a zatáhlo se.
Jakmile se zatáhlo otevřel se tajný vchod a ona tam vešla. Zavřela ho a hned na to se jí v pokoji rozednilo. Vydala se chodbou do svojí laboratoře a zbrojírny. Vzala si novou kartu SIM, která nebyla jenom ledajaká. Tahle v sobě měla všechny špionské vychytávky. Na ruku si vzala speciální hodinky a na hlavu speciální brýle. Do bundy si dala zásobníky do rezervy, plně nabitou zbraň a dala si tam si případnou masku. Kdyby na něco přišlo.
Do boty si schovala malý kapesní nožík a na brýle si připevnila miniaturní kamery, která pouhým okem nevidíme. Vzala si naslouchátko a do kapsy k mobilu si dala ještě jeden nožík. Pak si ještě jednou zkontrolovala zbraň a...
,,Jsi tady!"
Otočila se k východu a nemohla tomu uvěřit Camila.
Jak ses sem kurva dostala?! prolítlo jí hlavou.
Není to jedno? Stejně to rozkecá.
Ty mlč!
,,Jak jsi se sem dostala?" zeptala se Isabel.
,,Isabel, máme pro.." zarazila se a podívala se na ní. ,,Kam jdeš?"
,,DO terénu," odpověděla a nabila zbraň. Zajistila jí a dala si jí do bundy. ,,Mám tu práci. Co jsi chtěla?"
,,Jenom to, že kluci si sem chtějí někoho pozvat a chtěli nás poprosit, abychom na chvíli vypadli," odpověděla.
,,Jo," povzdechla si Isabel. ,,Takže si potřebujou užít."
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfiction,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...