Doporučuji vám si přečíst konec předcházející části, aby jste si vzpomněli co se dělo. Děkuji - Baus-idk
,,A co navrhuješ?" zeptala se Camila.
,,Je to proti našim zákonům," šeptla.
,,A co to tedy je?"
,,Ukážem se mu," řekla Isabel. ,,Musí si myslet, že nemáme ani jedno vodítko k tomu kdo je."
- POZDĚJI -
,,Napadá tě něco?" zeptala se Isabel.
,,Ohledně těchto vodítek co nám poskytl ten špion, co ví policie a co vaše oddělení.. tak nic," řekla sklesle.
,,Ah! Nějaká spojitost musí být i mezi těmato vodítky!" zavrčela Isabel a opřela se o stůl.
Ozval se signál na komunikačním kanále. Isabel to vzala.
,,Isabel," objevil se tam James.
,,Ano Jamesi," řekla Isabel tiše.
,,Jak to jde?" zeptal se.
,,Jo, super, dobrý," přikývla.
,,LŽEŠ!" zařval až sebou Camila trhla a Isabel sklonila hlavu. ,,Měla si bombu v pokoji!"
,,Pouhý detail," řekla Isabel.
,,Začínám mít pocit, že sama tento úkol nezvládneš," řekl. ,,Posílám ti tam experty."
,,Mám Camilu," řekla Isabel.
,,Nemá výcvik, nezná nic," podotkl.
,,Koho posíláte?"
,,Kailu a Kamila. Oni svou misi bezpečně dokončili. Doufám, že oni tě nakopnou," odpověděl.
,,Nepotřebuji je," nadechla se Isabel.
,,Před několika dny jsi protestovala, že sama na akci nechceš," podotkl.
,,To možná, ale teď mám příl.."
,,Svou příležitost na sólo akce jsi promarnila v tu chvíli, kdy ti uprchl tech chlap z kavárny a kdy ti dali do pokoje bombu. Isabel ty nejsi na sólové mise. Poslední slovo. Dnes přijede Kaila s Kamila. Podělíš se s nimi o vše co víš. A bude denní hlášení!"
Zavěsil to.
,,Isabel," řekla tiše Camila.
,,Odteď sem nebudeš moct chodit často," řekla tiše Isabel.
,,proč?"
,,Kamil a Kaila jsou mí parťáci," řekla sklesle.
,,CO naznačuješ?!"
,,Že mám obavy, že tě nepřijmou mezi sebe."
- O DVĚ HODINY POZDĚJI -
Ozval se zvonek. Isabel okamžitě seběhla dolů. Předběhla Liama a jakmile v kukátku uviděla Kailu a Kamila usmála se. Otevřel a oni se usmáli.
,,Čau Leo!" usmála se Kaila.
,,Čau Miky," usmála se Isabel a opřela se o futro dveří, ,,a samozřejmě čau Carle."
,,nazdar divoško," usmál se Kamil.
,,Leo," řekl Liam.
,,Jo, promiň. Zapomněla jsem vám to říct. To jsou kámoši. Jsou spolu chvíli a potřebují si najít nějaké bydlení. Napadlo mě, že by mohli být mezitím u mě. Spala bych na gauči," usmála se na něj Isabel.
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfiction,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...