Tuto písničku sen dávám z toho důvodu, že mi teď neustále zní v hlavě. Takže kdyby se někdo chtěl přidat k fanouškům United5 tak může :D Mají boží písničky.. A holky.. Jsou to češi a slováci :3
Popošla ještě o kousek blíž. Schovala se za nějakými krabice a poslouchala. Ta žena byla svázaná na nějakém stole nebo věci jím podobnému. V puse měla nacpaný hadr a skrze něj ječela. Bylo to k nevydržení. A pak mi to došlo. U stěny za krabicemi byla opřená mačeta. A pak si všimla si starý kukli.
,,Kompromis," šeptla pro sebe a usmála se.
Sáhla po mačetě a z kukli si udělala masku. Udělala si z kukli pouze pásku přes oči a vzala si jí. Sáhla po mačetě a čekala na správnou chvíli. Ten chlap se pak otočil k ní zády a došel k nějakému zaprášenému pultu a vybíral si tam vhodnou zbraň.
,,Kéž by jsi měla možnost říct svoje poslední slova," řekl muž.
V tom mu vedle hlavy přistála mačeta. Otočil se a stála tam Isabel. Sledovala ho a ruce měla prázdný. Chystala se na svém oblíbený rituál. On se na ní díval a pak se začal smát.
,,Co si myslíš ty píčo?!" rozešel se k ní.
Rychle vykopla. Kopla ho do hrudi a on ustoupil. Pak se přetočila a nohou mu dala ránu do tváře. Až spadl na zem a Sledovala ho. Neútočila, když je protivník bezbranný. To by pak nebyla prdel. Prokřupala si krku a podívala se na něj dolů.
,,CO si o sobě myslíš?!" zařval a chtěl jí pod kosit, ale ona vyskočila a přistála mu tvrdě na nohou. ,,Ááá!"
,,Drž hubu," řekla Isabel. ,,Takle se chová chlap?"
On se na ní podíval.
,,Copak?" zeptala se Isabel. ,,Došli ti nadávky? Nebo snad smích? Máš obavy? Oh sorry, ty se strachem potíš."
Chtěl jí skopnout, ale ona se odrazila s končila kousek od něj. Rychle se zvedl a snažil se zaútočil. Isabel se mu rychle a hrabě vyhýbala. Pak mu dala jednu silnou ránu do břicha a on padl na kolena.
,,Co seš to za chlapa, když nedokážeš přemoct ženskou?!" křikla na něj a on na ni vyrazil.
Tasil nůž a šlo to opravdu rychle. Snažil se jí seknout, ale ona se mu rychle vyhýbala. Zadala mu pár tvrdých ran, některý i podpásovky. Pak ji ale nožem trochu škrábl do ruky. odstoupila a zastavili se. Podívala se na ruku a sundala si náhrdelník.
,,Co s tím chceš dělat?! Ukecat mě k smrti tím, že to stálo majlant?!" spustil na ní.
,,Ne," odpověděla a silně s ním máchla k zemi. Rozpojil se svoje velikost ztrojnásobil. Muž se lekl a ustoupil. ,,Jenom si s tebou trochu pohraju."
- POZDĚJI -
Pomocí rukavic ho přivázala k jednomu stožáru tam nahoře a vyčistila podlahu od svojí DNA. Vyhodila řetěz a ten se vrátil do původní podoby. Došla k ženě a rozřezela jí provazy, co jí drželi. Jakmile se žena mohla hýbat Isabel se vydala k odchodu.
,,Počkejte," vyhrkla žena.
,,Na co?" řekla Isabel a otočila se k ní. ,,Až zavoláte policii?"
,,Ano," odpověděla, ,,zachránila jste mě."
,,To možná, ale nikdo se o tom nedozví," rozešla se k ní a vyndala injekci a píchla jí ji do krku. Ženu pomalu položila na zem a na stříkačku dala jeho otisky. Pohodila jí tam a odešla. Slyšela hlasy a policisty. Vyskočila a zapřela se u stropu. Jakmile byli všichni na půdě seskočila a zabouchla dveře. Zabarikádovala je, ale ne tak, aby se nemohli dostat ven. Mezitím si otevřela střešní okénka. Vylezla na střechu, zavřela ho a zdrhla.
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfiction,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...