Fourteen - Ruse is finished

263 26 0
                                    

Spadl na ní a Isabel ho pomalu položila na zem. Rozhlédla se a pak je přitáhla k sobě. Přivázala je k sobě a pořádný kus od nich položila na zem kudlu. Sedla si do dřepu k jednomu z nich a sledovala ho. Pohnul se a Isabel se usmála. Jakmile se na ní podíval a zjistil, že se nemůže hnout zavrčel.

,,Počkej ty kurvo! Až se z toho dostanu.." Isabel mu dala do držky hadr a kopla do nich. Spadli na bok na zem a on jí sledoval.

,,Sorry kámo, z tohodle se nedostaneš," sedla si k němu. ,,Už jenom z toho důvodu, že tvůj šéf dneska večer přijede do luxusního hotelu, kterému se říká basa. Užijte si mlčení smradi!"

Isabel se zvedla a vešla dovnitř. zavřela dveře a zabarikádovala je. Kdyby se někdo chtěl odtamtud dostat ven nemá sebemenší možnost. Pomalu sešla dolů a připravila si kudlu. V pohodě bez žádných problémů se dostala do přízemí kde bylo několik hajzlů a hlídali, aby se dovnitř nedostal žádný polda. Isabel se dostala ke schodišti a sešla dolů. Šla až byla úplně dole, kde byl trezor.

Byla opatrná a nikdo o ní neslyšel ani nevěděl. Zatím. Isabel si připravila samopaly a nabila je. Zajistila automatické nabíjení a pak se tam podívala. Jeho kumpáni vybírali trezory a jiní zase do země vrtali nějakou díru. Všimla si tam vysokého chlapa v černém. Jenom měl červený plášť a na hlavě nějakou čepici. Až tehdy, kdy pootočil hlavu, bylo vidět, že je to zlodějská kukla.

Isabel se chystala, že půjde, když.. Uslyšela hlasy a schovala se do stínů. Chodbou prošli čtyři muži a dva z nich někoho vedli. Jakmile zašli do trezoru Isabel vylezla ze stínů. Koukla se tam. Ty dva se zbraněmi stáli kousek od ní a tamti dva někoho hodili před jejich šéfa.

,,Tak ty jsi se chtěl pokusit zastavit mocného Allria?" řekl muž.

Isabel si všimla jedné věci. Ten chlap! To je Michael! Ale stále jí na něm něco smrdělo a stále měla v plánu ho využít jako návnadu, ale teď to tak vypadalo, že on je návnada na ní. Má ho zachránit nebo se starat pouze o svou misi? Ale zase nemůže dovolit, aby ho zabil.

Skopal Michaela, dal mu tolik těžkých ran. Až spadl na zem, sotva dýchal, lapal silně po dechu a snažil se zvednou, ale nemohl. Byl úplně vyřízený, bez sil, bez možnosti útěku, bez možnosti pomoci. Ale pořád tu je Isabel ne?!

Isabel si uklidila samopaly a sáhla po dvouch pistolích. Dala do nich uspávačky a nabila je. Podívala se dovnitř a Allrio v tom stále pokračoval; stále do Michaela kopal a řval na něj, že je ubožák, že každý, kdo se k němu přiblíží zemře.

Isabel se pouze usmála a dala si do pusy tyčinku od lízátka; součást jejího rituál. Všimla si tam prázdné flašky od vína a využila jí. Tiše jí položila na zem a strčila do ní. Ona se dokutálela k těm dvěma kousek od ní. Podívali se na sebe a pak Isabel vystřelila. Ihned se sesypali na zem a začali chrnět.

Ona se znovu schovala a uklidila si pistole. Vzala samopaly a nabila. Odposlouchávala. Slyšela pouze Allriův vztek a řev, že se nedá na nikoho z nich spolehnout. Že všichni jenom chlastaj a chlastaj. Isabel se usmála, vyšlo to.

Uslyšela sípání Michaela a vykoukla. Znovu do něj kopal a řval na něj. On se pouze svíral v bolestech a tekla mu krev z nosu a úst. Isabel si povzdechla. Není tak dobrý "agent" jak o sobě tvrdil. Připravila si zbraně a sledovala.

Pak Allrio vytáhl zbraň a namířil jí Michaelovi k hlavě. Isabel se připravila, čekala na správnou chvíli. Pak mu jí pomalu přiložil na čelo a Michael zavřel oči. Zhluboka dýchal, nebo spíš se o to snažil. Tohle je ta nejhorší smrt pro agenta, aby ho padouši zastřelili na jeho akci.

Jakmile Allrio sáhl na kohoutek Isabel vyšla ven. Natáhla ruku a vystřelila. Allriovi zbraň vybouchla v ruce. On s epodíval jejím směrem a byl nasranej. Michael padl na zem a lapal po dechu. Isabel se usmála a zvedla i druhou zbraň.

,,No nazdar," ušklíbla se a vyflusla tyčinku od lízátka. ,,Tos nečekal co?"

,,Jak se sem kurva dostala?!"zařval na celou místnost a všichni se otočili.

,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?"

,,Zabte ji!" zařval.

,,Haha!" zasmála se Isabel a jenom stiskla kohoutek a začalo to. Malá přestřelka v trezoru v Londýnské bance. Ukrývání a nebezpečné přebíhání, střílení a vyhýbání se kulkám a kudlám. Teď skvěle uplatnila svou rychlost a chytrost. Tyhle samopaly jí posloužili pro vyhlazení místnosti. Ale zaměstnali jí tolik, že Allrio mezitím zmizel. Běžel nahoru. Isabel odhodila samopaly a odjistila dvě malé bomby, co měla schované v bundě. Pustila je na zem a rozeběhla se nahoru. Běžela nahoru, ale zarazila se u přízemí.

Allrio tam řval na ty svoje kumpány. Isabel se usmála a pouze sáhla pro pistoli. Mlátil je tam a řval na ně. Isabel sáhla pro slzný plyn v malé bombě a odjistila ho. Hodila to tam a skryla se za roh. Uslyšela pouze malý výbuch a kašlání a řvaní na pálení očí. Jakmile tam ale vešla a hledala Allria nikde nebyl a ven se dostat nemohl.

,,KURVA!" zavrčela a kopla do jednoho z jeho kumpánů co sahal po zbrani.

,,HAHAHA!" uslyšela za sebou ďábelský smích a otočila se. Zvedla zbraň a mířila na Allria.

,,Vzdej se," řekla.

,,Ty si myslíš, že se bojím tebe?" začal se smát.

,,Měl bys," řekla s klidem Isabela stále na něj mířila.

,,Obvykle zasraný špiony a tajný agenty střílým na šipkách," začal kolem ní kroužit, ale ona ho nespustila z dohledu. ,,Ale ty.." zasmál se. ,,Je s tebou sranda,"

,,Vzdej se," řekla Isabel. ,,Nemůžeš se odsud dostat. Venku jsou poldové a já tě nenechám odejít."

,,Kdo říká, že půjdu dveřmi?" zasmál se. Sáhl po tašce co tam ležela na zemi a Isabel okamžitě vystřelila. On se na ní podíval. ,,Chceš-li odpálit bombu tak střílej, prosím!" usmál se a Isabel to došlo. Po celý budově jsou umístěné bomby. ,,Buď je odpálíš ty nebo já až budu pryč."

,,Nikam nepůjdeš, protože tě odejít nenechám!" zavrčela a odkopla zbraně těch jeho kumpánů za sebe. ,,Ty ani ti tví kumpáni se odsud nedostanete."

,,Haha," zasmál se Allrio a podíval se na ní. ,,Měj se," usmál se hodil na zem slzný plyn v bombě. Isabel se okamžitě schovala za roh a kryla si oči. Ozvala se rána a vyhrnul se kouř. Po chvíli se tam Isabel vrátila a on nikde. V zemi byla pouze obří díra od bomby.

,,Ty zasranej hajzle!"


*Baus-idk

Doufám, že se vám to líbilo a moc děkuji, za vaši podporu. :3 Od příštího dílu, začne věnování řástí, kdo by chtěl věnovat nějakou část? Podpis do komentáře prosím :3


Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat