Chapter - 10

15 3 2
                                    

Hriata - Lalhriatpuia, Lalengzauva ‘Mizoram business man zinga hlawhtling pawl ber a sawm pathumna fapa ani. Thlahtu te atang tawh a lo hausa tawh a, lo neinung fal ani tawh bawk, Pasaltha ropui leh zaidam em em Lianhiauva tu fapa ani nghe nghe.

An business hi kum sawm chuang an kalpui tawh bawka, kumtin chuan an rate a sang chak hle, Hriata pa Lalengzauva hian a hmaa ding ding chu rap bet mai lovin tha tak chuan a bia a, hna thawh dun te chuan a sawm kual a, lo hnar phal rual nilo ta chu an pawm leh ta nghe nghe a.

Chutia tluang taka hna an thawh ho tâkah chuan, a hming leh a kut chu hathatna leh malsawmna hlirin a khat nawk bawk.

Products thar te siamin, a hlui lo chuai tawh te pawh chu industry thar takah chuan hnathawh rûn chu nei thin in thar tak chuan a siam leh thiam em em avang pawh chuan a hling chu a tha bawk hle.

A nupui, Maliani, pawh chu mi neinung pasaltha Rotûka tunu ani a, a fel in, a fakawm em em a, nu anih thleng hian hleitling tak niin, Pathian fak leh chawimawi a chawl mawlh lo.

An inneih hma kha chuan, teache te ni ve in, sunday school thleng chuan hotu ah an dah bawk thin ani.

Hriat pa nena an inneih hnuah, a hnathawh te pawh bansan in, fa enkawl hna te chu a zawm deuh nghal chawt ani.

Hriatpuia hi an fapa upa ber niin, a pa ai mah Chuan anu hleitlin na lam chu a chhun zawk mah a, a sangin a ngo ve pangai em em a, a nu a chhun vang nge teacher lam hna chu a tum ve laklawh ber ani. Hna thawk lo pawh nise an pawisa chuan damchhung deih mahse, tlangvala pumpa, awm mai mai ai chuan atha mah na tiin a zir ta rawih chu anihhi. A zaidam in a phengphelep ang maiin a nun a nem em em ani, mi pawisawi hlautak leh mi tivui mai mai tum lo ani bawk.

Laldama, Hriata nau, kum 18 tling ve chiahin, ani chu an chhungkaw black sheep ve thung ani. Zan sneak te chu peih ching em em in, thian kawm chu nuam ati em em bawk ani. Amaherawh chu ruihtheih thil a ti lem lo, zial erawh intih pa nan zu zeuh zeuh mahse nghawng anei mang lo, a mizia nen in mil lo tak chuan lehkha zir lam chu a taima em em bawk ani.

A room ah te chuan hmeichhia te chu hruai thin in, a rukin a haw tir leh mai thin ani mahna a chhungten an la man chhuah loh nachhan.

Hriata leh a nau hi in ngaih awmin awmlo mahse an in hmangaih ve viau tih a lang chiang hle, an in mamawh tawn hunah an inko hmasa ber a, thil ei ni khua leh hnathawh nikhua ah te an in kovin midang ai mah chuan an in thurual bawk. Heihian inzawmna nghet ve tak a siam sak a, an nu leh pa te pawh an thla a muang ve viau.

Lalvenhimi, an pang ber niin, kum 16 ani ve thung, hmeichhia e tilo chuan a puitling em em a, an lo sawi tawh thin ang khan hmeichhia naupang ber hichu an puitling hma bik an tih kha.

Engkimah engkim ani ber mai a nu tan phei chuan, a kut leh ke ani a, a kal na apiangah a ko bawk. Venhimi pawh chuanna hnial bik lem lova, Pu Lalengzauva te nupa chuan an fa te an chawi seilian tha hle tih pawh a lang chiang ani.

“Ash dar 2 a lo ri tawh anihhi, a chungchang ka hmu hnem tho e, ka mu thei tam.” tiin blanket chu siam tha sawk sawk in ka in thlawh lum ta thân a, ka khi ver ver reng mai, nuam eee.

“Kavan mu tlem ve, nge awmzia.” ka mit nuai nawk nawk pah chuan ka ti bah nawk a, ka puansin thlep felin, inphih fai tur chuan bathroom ah ka lut taa.

“Min lo en suh angche.”

“Haaaa, engtinmaw?” tih pah kan hawi let anih kha, Hmangaiha inthiar lai tak niin, “Toilet kalh dan i thiam lo ami eka.” tih pah chuan ka tlan chhuak nghal.

“Enge ni leh chubg chung thin a, amak thin e.” ka nu chuan choka atang chuan rawn ti lâng lâng in. “Eng nilo e,” tiin ka chhang lêt vat.

“Kavan ning tawh tak, ka hmanhmawh ve sin,” ka ti thawp sat a, a zawh meuh chuan inphih faiin ka insiam nghal sawk sawk.

Hmangaiha nen chuan chhuak rualin, school pawh chu kan thleng dûn hnuhnawh a.

“Din, bânah minlo nghak la.” Hriata chuan break ah min kai hrangin min hrilh taa. “Aw le” tiin ka chhang fel ât bawk.

“Tichuan, nangni chule engtik a min hrilh nge in tum?” Zuali en reng chung chuan ka nui keuh keuh a.

“Awi engtin nge i hriat, i mak e, mi hi i stalk thiam si.” tiin a nui ve kulh kulh bawk. Chhunzawm leh in,“Khami ni min phurh ni atang khan kan inbe tan a.” a ngawi vung vung a.

“A no. chu min pe taa, keipawh chuan ka no. chu pe in, a zanah kan inbe tan a, hmeichhe dang ang lo takin a bialnu atan min duh thu te chu min hrilh a, a feelings tianga a awm ngailoh thu thleng chuan min hrilh bawk.”
“Kha ta tang chuan, kan inbe ve char char tawh.” tiin.

Ka lu ka bu nghut nghut a, ka thut naah chuan ka lêt san taa.

Ban chuan gate ah chuan a scooty nen alo ding reng tawh a, Jacob a chuan a Scooty a ken loh avang chuan ka khalh haw tir taa, keipawh chu Sir Hriata scooty ah chuan chuangin, kan kalna tur erawh ka hre lem lo.

Kan school hmeichhia te chuan an sawi ti nak nak a, ka hming leh Hriata hming pawh ka hre ri tel zeuh zeuh bawk.

“Kan thleng tam” Hriata chuan ti thâwp sat in, “Aaaa mawi lutuk” mak tih nain ka khat.

Tiang ang restaurant mawi em em hi Aizawl ah alo awm ve animaw, ka hlim lutuk chu ka khi reng a, a hmun a fal in a hmun pawh chu a rem hle.

Table awl ah chuan kan thu dûn ta renga, restaurant mawina chuan ka mit a la sawn theilo ania nge, eng details pawh chu hmuh chian ka chak vek ani.

Ka kut chu Hriata chuan rawn vuanin, “Din, ka duh che.”

Ka hamhaih lutuk chu tih ngaihna ka hrelo,“Animaw, mahse i nu leh pa te” ti chuan ka chhang a.

“Mahse ka duh che lawm.” a luhlul ve viau.

“Umm keipawn ka duh che.”
Ka lai lutuk.

“Mahse bialnu nei reng chung chuan min bem lulsuh aw” tiin ka chhang bawk, ka rilru ana ve det, ni e, mi sawi leh a hmeichhia zawk in a post atanga ka hmuh danin, Chu hmeichhia Rosy i nen chuan an la in pawh tha hle thu Rosy i story atang a hriat theih mai.

Sawi tur kan hriatloh dun ve ve avang chuan kan ngawi ta riap a, eitur alo thlen chuan kan ei dun leh mawlh mawlh a.

“Tui si, ka puar lutuk, ka lawm e Aw U hriat.”

“Umm, keipawh ka lawm e, min chhuahpui hi.”

Kan in thlenga min thlah hnu chuan a haw leh vang vang a, pasal tur hichuan a tha thlawt.

Mipa kawp mai mai tur chuan ka phallo ani e.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I kiangah chauhWhere stories live. Discover now