Capitolul 15. Arissa, recunoste ...

217 57 15
                                    


Mi-era cald și bine. Mă simțeam ca într-un cocon în care nimeni și nimic rău nu mă putea atinge, dar totul era o iluzie, pentru ca însuși coconul avea puterea să mă distrugă.
Mă trezisem de câteva minute, dar nu încercasem să mă mișc din strânsoarea brațelor lui Sebastian. Tot spatele mă ardea, lipit de pieptul lui, abia dacă mai puteam respira, erecția lui mă înghiontea în coapsa, eram prinsă ca în menghină, dar mă simțeam ciudat de liniștită și împăcată cu statutul de prizonieră. Ar fi trebuit să îmi pun întrebări. Ar fi trebuit să îmi chestionez sănătatea mintală.
Rudy îmi povestise zilele trecute ca Sebastian obișnuiește să doarmă puțin spre deloc, dar când am aruncat un ochi spre ceasul de pe noptieră am constatat surprinsă ca era trecut de zece dimineața.
Nu îmi aminteam vreun moment în viața mea în care fusesem atât de confuză ca în clipele alea. Corpul meu era liniștit și relaxat în brațele puternice și pline de mușchi și tatuaje ale lui Sebastian, dar conștiința mea nu putea accepta o realitate în care mă lăsam pradă atracției sufocante pe care o simțeam pentru el. Libidoul meu era mai activ decât îmi imaginasem ca e posibil vreodată: de fiecare dată când mă uitam la el simțeam furnicături în locuri în care nu ar fi trebuit să simt, dar, pe de altă parte, inima mea era temătoare și plină de frustrări, pentru ca știam ca niciodată n-aș putea să mă rezum la o relație pur fizică.
Eram într-un conflict de interese cu propria-mi persoană.
Dar gândurile, fricile și nesiguranțele m-au părăsit când degetele lui Sebastian au început să se miște pe abdomenul meu, direct pe piele, acolo unde maieul mi se ridicase până sub sâni. Dacă aș fi avut mai multă minte, m-aș fi ridicat din patul ăla și i-aș fi zis ca a ratat ocazia noaptea trecută, când fusesem complet goală și disponibilă în fața lui.
Dar apoi mi-am amintit de cât de surprinsă am fost când mi-a cerut să mă îmbrac. Știam ca era excitat și nu părea genul de bărbat care să vrea să o ia pas cu pas. Nu voiam să îl transform din șarpe în prinț, pentru ca știam ca asta era imposibil, dar începeam să îmi pun tot felul de întrebări. Oare șarpele ăsta avea o oarecare moralitate? Eram decisă să sacrific multe ca să aflu răspunsul la întrebarea aia.
Așa ca atunci când degetele lui au început să se miște în spitale regulate, de parcă desena ceva pe pielea mea, nu i-am spus să se oprească. Mi-am lăsat corpul moale în mâinile lui, am închis ochii și m-am bucurat de senzații.
-Nu dormi, mi-a spus după câteva clipe aproape de ureche, cu vocea adâncă și răgușită de la somn.
-Nu, am confirmat lăsându-mi capul pe spate, spre el.
-Nici nu țipi, a constatat surprins.
-Nici nu țip. Ai vrea s-o fac?
-O s-o faci, mi-a spus misterios, cu buzele aproape lipite de urechea mea. O să țipi.
Fără nici un avertisment, m-a prins de șold și m-a smucit spre el, izbindu-mi fundul de vintrele lui. Respirația i-a tremurat la unison cu geamătul meu când i-am simțit erecția tare și lungă frecându-se de fundul meu. Mâinile i s-au ridicat spre sânii mei.
-Spune-mi ca mă vrei, mi-a cerut cu buzele lipite de ceafa mea.
-Cred ca e destul de evident ce vreau, am șoptit, impingandu-mi fundul mai mult în el.
-Spune-mi ca mă vrei pe mine, a repetat, strangandu-mi și frământându-mi sânii în palme.
-Sebastian, am suspinat când m-a ciupit de sfârcuri.
-Spune-o!
Eram excitată, entuziasmată, tot corpul îmi vibra după cum cântă el, dar atunci când am vrut să spun ce voia să audă, îmi simțeam limba grea. Nu puteam s-o fac, dar știam ca dacă nu fac ce mi-a cerut o să se oprească, iar eu chiar nu voiam să se oprească.
-Vreau să mă atingi, i-am spus, încercând să-i fentez ordinul.
Mi-am dus o mână la spate și m-am prins de șold, trăgându-l mai mult spre mine în timp ce-mi frecam fundul din ce în ce mai îndrăzneață de el.
-Te ating deja, a spus gâfâind, muscandu-mă de umăr.
M-am răsucit în brațele lui până când am ajuns cu fața spre el. L-am prins cu o mână de ceafă și mi-am lipit buzele de ale lui înainte de a-i da timp să reacționeze. Poate așa îi închideam gura.
N-a ezitat nici o clipă în fața asaltului meu. Și-a împins limba în gura mea și într-o clipă el era cel care conducea sărutul, cu pasiune și dorință. Mi-a tras piciorul peste soldul lui, m-a prins de fund și s-a împins între picioare mele.
-Oh, Doamne, am mormăit neinteligibil, cu ochii duși în fundul capului.
-Spune-mi ca mă vrei, mi-a cerut din nou, distras.
Mi-am strecurat o mâna între noi și i-am prins erecția. Am strâns tare și am început să-mi mișc mâna în sus și în jos. Tot corpul lui Sebastian s-a încordat și, pentru câteva clipe, și-a ținut respirația. S-a tras câțiva centimetrii înapoi și m-a privit în ochi. Avea pupilele atât de dilatate, încât griul metalic al ochilor lui era doar un cerculeț subțire în jurul hăului întunecat.
-Mă dorești, a spus contrariat, iar eu am încuviințat din cap. Atunci de ce nu o spui pur și simplu?
În loc de răspuns, m-am întins spre pieptul lui și l-am sărutat pe unul dintre tatuaje. Mâna mi se mișcă mai repede, cu mișcări mai sigure în timp ce cu buzele și limba îi explorăm pieptul și gâtul. Eram atât de excitată încat tremuram ca o frunză în vânt și abia dacă mai puteam să respir. Încercam să-mi mișc soldurile mai mult spre Sebastian, dar cu cât eu eram mai energică și agitată, cu atât corpul lui devenea mai rigid.
M-am oprit fără tragere de inimă când am realizat ca nu mă mai atinge.
-Ce s-a întâmplat? am întrebat gâfâind. Haide, Sebastian, continua!
M-a prins de gât cu o mână și m-a împins, apoi a sărit peste mine. Corpul lui greu îl împingea pe al meu în saltea. Nici măcar n-am putut să respir când și-a potrivit erecția între picioarele mele și a început sa-și miște soldurile, încet și ispititor, frecându-se de mine.
-Asta vrei? m-a întrebat printre dinți. Asta-i tot ce vrei de la mine? Asta ai vrut și azi-noapte? O scula tare, care să ți-o tragă până vezi stele verzi și câteva orgasme?
Era exact ceea ce-mi dorisem cu o seară în urmă. Ceea ce voiam și atunci. Însă, auzind cuvintele alea cu voce tare, suna depravat și umilitor. Am închis ochii, ca să evit privirea lui plină de frustrare, și am încuviințat dând din cap.
Și-a împins soldurile mai apăsat peste clitorisul meu. Am suspinat și spatele mi s-a arcuit.
-Vorbește! a ordonat printre dinți. Spune-mi exact ce vrei, pas cu pas, iar eu o să fac.
-Dezbraca-mă, i-am cerut cu vocea strangulata.
S-a ridicat în genunchi între picioarele mele. Am crezut ca o să-mi scoată maieul peste cap, dar atunci când a prins materialul între degete, l-a rupt pur și simplu de la bază până la piept, dezgolindu-mi sânii. Apoi mi-a rupt pantalonii și, la sfârșit, chiloții mei au ajuns franjuri. Și-a lăsat privirea să-i cutreiere pe corpul meu, de la mimica șocată până între picioare.
-Și acum? m-a întrebat, strangandu-și mâinile în pumn pe coapsele mele.
-Dezbraca-te, am reușit să îi spun, înghitind în sec.
Si-a împins pantalonii peste solduri, apoi i-a scos de tot. L-am văzut înghitind în sec, în timp ce mă privea cu o expresie lipsită de emoții, umanitate și decență. Am realizat surprinsă ca aveam de-a face cu Vajnic în clipa aia, nu cu Sebastian. Cumva asta m-a ajutat să mă relaxez.
-Mai departe? m-a întrebat inexpresiv. Ce vrei să fac?
-Eu... habar n-am, am recunoscut clătinând din cap.
Nu gândisem pe termen lung, sperasem doar ca atunci când o să fim amândoi dezbrăcați, o să preia pur și simplu inițiativa, dar părea decis să mă fiarbă la foc mic.
-Vrei să fac asta? m-a întrebat, ducând o mână între picioarele mele.
Îsi mișcă degetele cu dexteritate, în cercuri din ce în ce mai strânse și mai rapide, până când gâfâielile mele au devenit țipete. Chiar când orgasmul începea să-mi pună stăpânire pe membre, și-a retras brusc mâna, lasandu-mă fără aer.
-Sau poate vrei să fac asta, a spus gânditor și puțin răutăcios.
S-a aplecat între picioarele mele, până când buzele lui m-au atins...
-Oh, Doamne, am suspinat, lăsându-mi capul pe spate.
M-am prins cu ambele mâini de cearșaful moale de sub mine când a început sa-și miște buzele și limba în tandem, mușcând și sugand în același timp. Îmi ținea cu ambele mâini coapsele larg deschise în fața lui și mă juca pe degete, iar eu dansam după ritmul impus de el. Când îsi mișcă limba în cercuri, soldurile mele se împingeau mai mult în gura lui. Când și-a împins limba în mine, corpul mi s-a contractat în pragul unui orgasm. Țipam atât de tare încat eram sigură ca Rudy mă putea auzi din bucătărie.  Eram sigură și ca nu îmi pasă.
Mi-am lăsat o mână să alunece spre părul lui. Îmi dorisem să-i simt textura pe piele. Aveam senzația ca e foarte aspru, dar nu am apucat să îl ating cu adevărat, pentru ca s-a ridicat brusc și s-a uitat în ochii mei. Nu-mi aminteam nici un moment în care semănase cu un șarpe mai mult decât în clipa aia când mă privea de parcă era gata sa mă ucidă, când buzele lui luceau de la umezeala dintre picioarele mele.
-Sau, a spus cu o privire întunecată, poate asta!
S-a întins peste mine, potrivindu-și erecția astfel încat să fie nevoie doar de o smucitură a soldurilor lui ca să intre în mine. Greutatea lui pe pieptul meu era pe cât de sufocantă, pe-atât de excitantă. Îl simțeam pe tot corpul, pe fiecare centimetru de piele și era... Dumnezeule, era prea mult!
Și-a mișcat soldurile încet, numai atât cât să îmi trimită senzații arzătoare în corp, o promisiune nerostită a tuturor lucrurilor pe care ar fi putut să mi le facă.
-Deci? m-a întrebat în șoaptă, muscandu-mi lobul urechii. Ce vrei să fac?
N-aș fi putut să mai vorbesc nici dacă voiam, dar oricum nu mai era nevoie de cuvinte. Mi-am aruncat brațele peste umerii lui și mi-am ascuns fața în scobitura gâtului sau. I-am încolăcit soldurile cu picioarele și l-am tras brusc spre mine. M-a usturat teribil când erecția lui a intrat puțin în mine, dar usturimea pălea prin comparație cu presiunea dulce și păcătoasă pe care o simțeam în tot corpul.
-La dracu, stai puțin! a șuierat și a încercat să se îndepărteze.
Nu l-am lăsat. M-am agățat mai mult de el, l-am strâns mai tare. Mi-am ridicat soldurile spre el și am suspinat când l-am simțit intrând mai mult în mine.
-Dumnezeule, a suspinat aproape de urechea mea.
Corpul lui era atât de încordat încat ar fi putut să pocnească. Nu știam dacă se străduia să se controleze, dar câștigam teren în fiecare secundă. Mi-am ridicat din nou soldurile, încercând să îl aduc mai mult în mine, dar m-am oprit brusc când durerea mi-a făcut corpul să tresară.
-Arissa...
-Fa-o, i-am cerut cu buzele lipite de pielea lui fierbinte de pe gât. Vreau s-o faci! Am... am nevoie de asta. Fă-o!
Pentru câteva clipe lungi și interminabile a rămas nemișcat. N-am îndrăznit să mă uit la el, probabil nici n-am respirat cât am așteptat, chinuită de excitare și curiozitate, să ia o decizie.
S-a retras puțin, fără să iasă complet din mine.
-O să te doară, m-a avertizat el.
-Fă să doară mai tare decât ar trebui, i-am cerut și mi-am înfipt unghiile mai tare în spatele lui, anticipând momentul în care tot corpul o să-mi fie sfârtecat de durere.
Apoi Sebastian s-a împins în mine și durerea a venit, arzătoare ca un incendiu. Mi-am înfipt dinții în buza de jos ca să nu tip, dar durea al naibii de tare.
Sebastian și-a coborât o mână între noi și mi-a împins un picior în lateral, desfacandu-mi coapsele mai mult, încercând sa-și facă loc între ele. S-a retras puțin și apoi...
-Futu-i, a șuierat, scrâșnind din dinți.
N-am reușit să-mi reprim un suspin, așa cum n-am reușit să înving curiozitatea. Am deschis ochii și am privit în jos, spre locul în care corpurile noastre se uneau.
Și m-a cuprins panică.
-N-o să intre, m-am auzit spunând, îngrozită, dezamăgită și frustrată.
-O să intre, m-a asigurat Sebastian. A intrat aproape jumătate. Desfă-ți picioarele mai mult și nu te mai încorda. Încearcă să te relaxezi.
Am făcut ce mi-a spus, sau am încercat să fac, dar mi-era aproape imposibil. Tot corpul meu era tensionat și agitat. Probabil a înteles și el asta, pentru ca n-a mai făcut nici o mișcare.
S-a aplecat spre mine și m-a sărutat. Încet, delicat și curtenitor la început, doar ca să îmi asalteze gura cu limba câteva clipe mai târziu. Sfârcurile mi se frecau de pieptul lui la fiecare respirație. În scurt timp eram din nou excitată și soldurile îmi tresăreau fără să mă pot controla.
Sebastian s-a retras, după care tot corpul i s-a încordat și, deși am înteles ce urmează, n-am avut timp să îmi țin respirația înainte de a se împinge în mine brusc, reușind să treacă de barieră naturală a corpului meu, cucerind teren centimetru cu centimetru. Atunci când am țipat, Sebastian a înghițit sunetul, împingandu-și mai adânc limba în gura mea.
Spre groaza mea s-a retras din nou și și-a desprins buzele de ale mele.
-Gata? mi-a zburat cuvântul de pe buze înainte să mă pot controla și să-mi țin gura.
-Nu mai ești virgină, dar nu a intrat toată, mi-a spus gâfâind.
Am simțit cum sângele mi se scurge din cap. Mă ustura, chiar dacă durerea trecuse odată cu valul care-mi măturase corpul. Aveam impresia ca penisul lui îmi atingea stomacul, atât de intensă era presiunea care îmi tăia răsuflarea, iar el tocmai spusese ca nici măcar nu era asta tot?
În capul meu au început să ruleze tot felul de scenarii, care mai de care mai fantezist. Într-un final am spus resemnată:
-Ei, măcar e un mod plăcut de a muri.
I-am simțit privirea ațintită asupra mea.
-Poftim?
-Probabil ca monstruozitatea aia o să îmi perforeze un plămân și o să mor de hemoragie internă, am spus gânditoare, examinând posibilitățile. Sau inima? Poate să pur și simplu o să îmi ajungă în trahee și o să mă sufoc.
Pentru câteva clipe nu s-au auzit decât respirațiile noastre precipitate, apoi Sebastian a îndrugat:
-Tu chiar crezi... de fapt, știi ce? Nici măcar nu vreau să aflu. Te doare?
-Când mori de la hemoragie internă, cu un plămân perforat? am întrebat bulversată, ridicându-mi ochii spre ai lui. Habar n-am, e prima dată când mi se întâmplă!
Sebastian m-a prins cu o mână de păr și cu una de șold. S-a retras câțiva centimetrii și s-a împins în mine brusc. Am icnit surprinsă și am suspinat. Dumnezeule, aveam impresia ca încearcă să mă facă să explodez pe interior.
-Te doare când fac asta? m-a întrebat răgușit, repetând mișcarea.
Am gemut și mi-am înfipt dinții în buza de jos. Am clătinat din cap.
-Perfect, a spus răsuflând ușurat, apoi s-a aplecat și și-a lipit buzele de ale mele.
După care a început să se miște fără să se mai oprească după fiecare smucitură. La fiecare mișcare reușea cumva să își facă loc mai adânc în mine, întinzând și cucerind locuri despre care habar n-aveam ca există în corpul meu.
-Futu-i, ce bine e, a mormăit, ascunzandu-și fața în scobitura gâtului meu.
Mișcările de du-te-vino s-au întețit odată ce soldurile lui le-au atins pe ale mele. Aveam impresia ca o să mor.
-La naiba, am suspinat și două lacrimi mi-au curs pe obraji.
Habar n-aveam ce naiba se întâmplă cu mine, dar orice ar fi fost, nu voiam să se oprească, nu voiam să se termine. Gemetele mele s-au transformat în țipete, iar țipetele în bolboroseli fără noimă pe măsură ce Sebastian îsi pierdea controlul. Mișcările lui erau din ce în ce mai haotice. Mă strângea, mă trăgea și mă împingea de parcă eram o păpușă în mâinile lui.
Orgasmul care mi-a făcut corpul să paralizeze câteva secunde a fost atât de violent, încat n-am putut nici măcar să tip. N-am putut să mă mișc, să mă zvârcolesc sub el, doar am rămas acolo, cu spatele arcuit, cu oasele și mușchii arzând când plăcerea, în cea mai pură și brutală formă a ei, mi-a măturat corpul, val după val după val.
-La dracu, Arissa, cât de tare mă strângi, mi-a șoptit Sebastian peste piele. Cât ești de strâmtă, cât de tare mă exciți. La naiba, la naiba!
O mână i-a alunecat spre fundul meu și mi-a prins o fesa în palmă. Mi-a ridicat fundul de pe saltea, mi-am ridicat piciorul peste soldul lui.
-Nu mai pot, am izbucnit când am înteles ca asa, cu piciorul ridicat, îl simțeam mai adânc în mine și presiunea din abdomen începea să crească din nou cu viteza luminii.
-Poți, a mârâit Sebastian, apoi m-a sărutat din nou, în același timp alert și neîntrerupt în care îsi mișcă soldurile.
Atunci chiar am crezut ca o să mor, pentru ca totul în jurul meu a dispărut când am avut din nou orgasm. Nu mai eram conștientă de nimic, în afară de senzațiile care-mi făceau corpul să se descompună sub greutatea lui Sebastian.
Când mi-am venit în fire, după naiba știe cât timp, am realizat ca Sebastian nu se mai mișca. Stătea cu capul pe umărul meu și respira adânc, incercand să-si recapete suflul. Îsi sprijinea o parte din greutate pe mâini, ca să nu mă omoare. Tot atunci am realizat și ca erecția lui încă era în mine și am simțit în același timp lichidul vâscos care-mi curgea pe coapse.

Vajnic #1 (Seria Șerpii)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum