Capitolul 12. Sebastian, probleme tehnice și woodoo

196 54 16
                                    

 
H: Pregătiți-vă batistele.
R: ???
O: Nici măcar nu am așa ceva.
Hunter a trimis o fotografie.
R: Aia e mașina lui Sebastian?
O: OMG!!!!!
O: Cine a comis o asemenea crimă? Mă duc să-mi ascut cuțitele!
S: De ce le-ai trimis poze, imbecilule?
R: Cine ți-a masacrat mașina?
O: MAȘINA? Aia nu e o simplă mașină, Ry!
H: Nu-mi vine să cred ca spun asta, dar Oliver are dreptate. Un Rolls Royce Phantom, ediție de colecție, personalizată special pentru proprietar NU e o simplă mașină.
S: Puneți benzină peste incendiu, băieți ...
R: Vreau doar să știu cine a avut curajul nesăbuit să facă așa  ceva.
O: Vreau doar să știu pe cine ucid pentru ca a avut curaj să facă așa ceva. 3 milioane de dolari ... vă dați seama cu câte femei mi-o puteam trage de banii ăștia?
H: Oh, vă spun eu ce s-a întâmplat! Soția lui ticnita s-a întâmplat!
S: Dacă mai spui un singur cuvânt despre soția mea o să îți tai limba și o să ți-o bag în cur, să-ți lingi singur prostata, Hunter!
H: 😑
R: 🤢
O: 😂

Am lăsat telefonul deoparte, pentru ca numai un mesaj mă despărțea de a-mi ucide cel mai bun prieten.
La fel cum, în acea dimineață, numai forțele divine m-au despărțit de a rămâne văduv. Când Morti m-a sunat și mi-a spus ca mașina mea era distrusă, nu l-am crezut. N-am crezut până nu am văzut cu ochii mei și, după ce m-am convins, am urcat în altă mașină și am plecat de acasă.
Acum era aproape miezul nopții, stăteam în zona VIP a clubului de sub cazino și beam. Nu eram o persoană care îsi îneacă problemele în alcool, dar situația era specială. Ori beam, ori mergeam acasă, i-o trăgeam Arissei cât să valoreze toate cele 3 milioane de dolari cât costa mașina și apoi o strângeam de gât.
Sau nu, probabil ca n-aș fi ucis-o nici dacă dădea foc întregului conac.
Faptul ca o lăsam să scape atât de ușor era în sine o problemă. Dacă oricine altcineva mi-ar fi zgâriat măcar mașina, ar fi fost un om atât de mort! Cu Arissa doar... pur și simplu nu mă lăsa inima să îi fac rău.
-Perfect, am oftat, trecându-mi o mână prin păr și dând pe gât băutura pe care o mai aveam în pahar.
Trăisem toată viața bine-mersi fără o inimă. Existența mea era simplă și ușoară, fără aritmii și atacuri de cord. Apoi a apărut blestemata de nevastă-mea și totul părea ca o ia la vale în jurul meu.
Prins în torentul nesfârșit de gânduri care-mi acaparaseră mintea, nu am observat ca cineva se apropiase decât atunci când canapeaua s-a lăsat și un genunchi mi-a atins coapsa.
-Pari îngândurat, a zis Luana, cu vocea ei joasă și seducătoare.
M-am concentrat pe mulțimea animată de la picioarele mele. Pustii se distrau de minune, beau și dansau, total neștiutori de ce le pregătea viața chiar în clipele alea. Pentru unii era poate ultima noapte de dezmăț înainte ca soarta să le-o tragă memorabil. Ce prosti, sa-și lase existența în mâna destinului.
-În club e totul în ordine, m-a anunțat managera. Morti zice ca și în cazino e o atmosferă pașnică în seara asta.
Am încuviințat din cap, fără să o aud cu adevărat. Eram complet dat peste cap. Abia dacă i-am simțit mâna pe umăr.
-Hai să plecăm de aici câteva ore, Sebastian, mi-a propus, lipindu-și pieptul de brațul meu. Pare ca ai avea mare nevoie de puțină distragere.
Luana era o tipă inteligentă. Acceptă orice îi ofeream și nu cerea niciodată mai mult. Pe alocuri aș putea spune ca era varianta mea feminină: rece, calculată, cu simț practic și o nevoie aproape disperată ca lucrurile să rămână pe linia lor de plutire. Luana nu mi-ar fi distrus niciodată mașina și nu ar fi dat de pomană două milioane și jumătate de euro unui cerșetor. Luana mi-ar fi supt-o și mi-ar fi tras-o dimineata, la prânz și seara și nici măcar n-ar fi făcut-o din obligație, ci de plăcere.
-Da, m-am auzit spunând cu o voce distantă. Să mergem.
M-am ridicat în picioare, luând sticla de bourbon cu mine. Luana m-a prins de braț și a mers pe lângă mine, relaxată și tăcută, cu spatele drept. Până am ajuns în birou am mai luat câteva înghițituri de alcool, așa ca atunci când am deschis ușa și am lovit întrerupătorul cu pumnul eram suficient de amețit cât să mă comport mai mult ca Vajnic și mai puțin ca imbecilul de Sebastian, care devenea un cățeluș vesel și excitat în preajma soției sale.
-Dezbraca-te și excită-te singură, i-am ordonat Luanei, pornind împleticit spre fotoliu.
-Cât tact, a chicotit, dar a făcut ce naiba îi spusesem să facă, pentru ca Luana se pricepea de minune să execute ordine.
Și-a scos pantofii, sacoul și rochia. Lenjeria și sutienul ei au avut parte de aceeași soartă și în scurt timp Luana era goală, splendidă și doritoare. S-a lăsat încet în genunchi, apoi a venit până la mine în patru labe. Mă privea seducător și îsi mișcă soldurile de parcă era o felină care dădea din coadă. Imaginea Arissei mergând spre mine în patru labe în limuzină mi-a venit în minte.
Așa ca am pus sticla la gură și am băut până am rămas fără aer.
Luana se întindea spre cureaua mea. Am prins-o de încheietură.
-Ce vrei să faci?
Și-a ridicat ochii spre și mei și și-a lins buzele.
-Știi ce vreau să fac, mi-a spus, încercând să îmi frece scula prin pantaloni.
Am strâns-o mai tare.
-N-am chef să mi-o sugi, am lătrat frustrat, apoi i-am împins mâna cât colo.
-Ce vrei să fac, Sebastian? m-a întrebat senină, lăsându-se pe călcâie.
Mă privea liniștită, așteptând să mă hotărăsc. Nu voiam să facă nimic, dar voiam să-mi iau gândul de la toate problemele pe care nici măcar nu le avusesem în urmă cu o săptămână, când Arissa era doar o fantezie și nimic mai mult.
-Urca-te pe mine și trageți-o singură, i-am spus, ridicând din nou sticla la gură și bând cu lăcomie.
Luana a ezitat o clipă înainte de a face ce i-am spus, dar până la urmă mi-a desfăcut pantalonii, mi i-a împins doar atât cât să-mi scoată...
Penisul moale, deloc pregătit de acțiune. Ne holbam amândoi neîncrezători. Nu mi se întâmplase niciodată așa ceva. Nici măcar când eram puști. De când aflasem ce e ăla un vagin, mi se scula imediat ce vedeam o femeie pregătită să-și desfacă picioarele pentru mine.
-Eu... nu știu ce să spun, a zis Luana înmărmurită.
Am deschis gura, încercând să spun eu ceva, dar nici un sunet blestemat nu a vrut să iasă. Am continuat să mă holbez la apendicul inutil. Cu câteva ore în urmă funcționase cum nu se poate mai bine. Dimineață, cu Arissa, ar fi putut să îmi folosesc erecția pe post de bară de tracțiune pentru liliputani și nu s-ar fi clintit.
-Ce... am încercat să zic, dar n-am reușit să mă adun.
-Vrei să...? a întrebat Luana nesigură, fără să știe exact ce vrea să întrebe.
-Pleacă, am scrâșnit printre dinți, trăgându-mi pantalonii în ciuda.
-Sebastian, e în regulă, mi-a spus împăciuitoare, asezandu-și o mână pe genunchiul meu. Tuturor li se poate întâmpla...
-Nu vorbi cu mine de parcă sunt un adolescent în călduri! am țipat, aplecandu-mă spre chipul ei. Îmbracă-te și dispari înainte să îmi dau seama ca în clipa asta ești în timpul programului și faci orice altceva mai puțin ce scrie în fișa postului.
S-a tras înapoi, palidă ca varul de pe pereți. Cât timp s-a îmbrăcat în liniște și la repezeală, am băut pe nerăsuflate ce mai era de băut în sticla. Când Luana a ieșit din birou și a închis ușa, am aruncat sticla după ea. Biroul s-a umplut de cioburi și zgomotul m-a zgâriat pe creier.
Mi-am scos telefonul și am căutat numărul Arissei, pe care nu îl folosisem niciodată.
Sebastian: Ce fel de woodoo, magie neagră și descântece ai făcut, vrăjitoare Barbie?
Dacă mi se defectase scula din cauza soției mele psihopate...
Arissa: N-am nici cea mai vagă idee despre ce vorbești.
Când telefonul a sunat mai ca mi-a stat inima. O parte din mine crezuse ca n-o să îmi răspundă, iar cealaltă parte din mine nu se aștepta să îmi răspundă atât de repede.
Sebastian: După isprava de dimineață mă așteptam să fi ceva mai cooperantă. Știi câți bani ai aruncat pe geam în douăzeci și patru de ore, soțioara?
Arissa: Te-am avertizat, Sebastian. O să arunc cu bani pe toate geamurile conacului tău până rămâi în fundul gol!
Sebastian: Măcar ești frumoasă.
Arissa: Mulțumesc!
Sebastian: Nu era un compliment.
M-am trezit zâmbind la telefon. Mi-a înghețat zâmbetul pe buze când am înteles ce fac. Ceva era în neregulă cu mine, asta-i sigur.
Așa ca am decis să cercetez problema. I-am scris din nou.
Sebastian: Cu ce ești îmbrăcată?
A răspuns după numai câteva secunde.
Arissa: Cred ca ai greșit numărul.
Sebastian: Fa-mi pe plac acum și promit să n-o să pomenesc niciodată despre faptul ca mi-ai distrus mașina de colecție, personalizată. Cu ce ești îmbrăcată?
Arissa: Încerci să faci sex prin mesaje cu mine? Pentru ca dacă e așa, atunci ești un pervers mult mai psihopat decât credeam, Sebastian. Acum câteva ore eram în patul tău și m-ai dat afară. Cu ce fel de creatură sucită m-am măritat???!
Faptul ca mi se întărise doar pentru ca pomenise despre acea dimineață, când fusese în patul meu, trebuia să îmi răspundă la toate întrebările. Cu toate astea, am vrut să fiu sigur.
Am intrat în agenda, i-am căutat numărul și am sunat-o. A răspuns după al treilea apel.
-Ce, acum vrei să faci sex la telefon? m-a întâmpinat arțăgoasă ca un bătrân cu artrită.
-Spune-mi cu ce ești îmbrăcată! i-am ordonat printre dinți.
Arissa și-a ținut gura. Voia să o facă, dar avea nevoie de o motivație puternică.
-Noaptea trecută ai vrut ceva, iar eu ți-am promis ca o să primești, i-am spus, cedând. Fă-mi jocul și îți spun despre ce e vorba.
-Sunt îmbrăcată cu o bustiera și o pereche de pantaloni de yoga, perversule. Eram în sala!
Am închis ochii și am încercat să mi-o imaginez cu hainele mulate și sumare, transpirată, îmbujorată și gâfâind.
-Ai părul prins? am întrebat-o respirând precipitat.
-Da. E perfect să-ți răsucești coadă mea pe mâna.
-Futu-i, am oftat.
Erectia mea era din nou prezenta la datorie, gata să batem cuie. Dumnezeule, ce naiba îmi făcuse femeia asta?
-Te-ai excitat? m-a întrebat aproape în șoaptă, cu o voce mai seducătoare ca cele mai întunecate păcate ale iadului.
-Tare ca piatra, am mormăit frustrat.
-Acum ar trebui să îți închid telefonul, exact cum ai făcut tu dimineață când mi-ai spus să plec, a comentat plină de resentimente. Dar adevărul e ca mă simt puțin vinovată ca ți-am făcut mașina franjuri, așa ca o să mai stau câteva minute la telefon.
Am deschis ochii și am aruncat o privire spre ecran de parcă aș fi putut să o văd. Ăla era un apropo?
-Zău? am spus rânjind. Și despre ce o să vorbim?
-Despre vreme, a spus relaxată. De exemplu în casa asta e atât de cald, încat abia dacă suport să stau îmbrăcată. Nici măcar chiloți nu pot să port! Trebuie să faci ceva cu sistemul de ventilație, Sebastian!
Problemele casnice nu sunaseră niciodată mai sexy decât atunci. Mi-am prins erecția în mână și am început să-mi mișc mâna încet.
-Și dacă nu fac?
-Atunci o să trebuiască să mă adaptez condițiilor climatice. Nu știu cât de fericit o să fi când o să umblu prin toată casa fără nimic pe mine...
-Foarte!
-...în fața tuturor angajaților tăi, a continuat, chicotind. Sebastian, am impresia ca îți cam place ideea de a mă perinda goală prin casa ta.
Am suspinat și maxilarul mi s-a încleștat. Mâna mi se mișcă din ce în ce mai repede, erecția îmi zvâcnea în palma.
-Vrei să îți spun un secret? m-a întrebat jucăușa.
-Ihim, a fost tot ce am putut să mormăi.
-Dimineață, după ce ți-am făcut mașina de trei milioane zob cu o rangă, am urcat în camera mea, am încuiat ușile și m-am strecurat în duș.
Imaginația mi-o luase razna. Puteam să o văd pe Arissa în baie, pășind în bătaia dușului. Respirația mi s-a accelerat mai mult.
-Să spunem ca, atunci când mă spălam, m-am frecat mai insistent în anumite zone ale corpului, mi-a mărturisit, ca pe un păcat de neiertat. Și mi-a plăcut, dar probabil ar fi fost mai plăcut dacă n-aș fi făcut-o singură.
Imagini cu Arissa masturbandu-se în duș mi-au invadat mintea și mi-au golit creierul de sange. Puteam vedea cum îi tremurau mâinile, cum îsi mușca buza de jos, cum i se mișcau sânii sub respirația precipitată.
-Ti-ai dat drumul? am întrebat-o înghitind în sec.
-Oh, da! De două ori și nici măcar o dată datorită ție!
Am scrâșnit din dinți. Eram atât de aproape să ejaculez, Dumnezeule, nici măcar nu mă atingea!
-Ai fi putut să o faci dimineața, a continuat, punând sare pe o rană care oricum sângera. Eram chiar acolo, sub tine, goală și excitată. Eram foarte udă, Sebastian, știi? Ai fi intrat în mine într-o clipă.
-Futu-i, Arissa, am suspinat, strângând mâna mai tare în jurul erecției care stătea să-mi explodeze. Continua!
-Aș fi vrut să mi-o tragi, ba chiar te-aș fi lăsat să...
A ezitat o secundă, eu am înnebunit de frustrare.
-Să ce, Arissa?
-Să faci ce ai spus ca voiai să faci în limuzină.
-Să te ling? Voiai să mă lași sa ți-o trag cu limba? Asta era? am întrebat gemând prelung când orgasmul mi-a ars măruntaiele.
-D-da, presupun ca da, a reușit să mormăie.
Gâfâind și cu mintea grea de alcool, mi-am sprijinit capul de spătarul fotoliului și am închis ochii.
-Seară trecută ai zis ca vrei o nuntă, iar eu ți-am promis ca te las să o organizezi cum vrei tu, mi-am anunțat soția într-un moment post-orgasmic de autoflagelare.
-Stiu, îmi amintesc asta.
Am deschis ochii brusc și m-am încruntat spre telefon.
-Și de ce nu ai spus nimic?
-Am vrut să văd dacă o să îmi spui tu. Pot să închid acum?
Am oftat și am luat telefonul de lângă mine. L-am ridicat la buze și am spus încet:
-Asigură-te ca nu îmi tai calea în noaptea asta, când o să ajung acasă, am sfătuit-o, într-un acces de compasiune.
-De ce?
-Pentru ca încă sunt furios pe tine, soțioară. Încă vreau să ți-o trag de trei milioane de dolari!
Apoi i-am închis telefonul înainte de a-i da ocazia să spună ceva care să mă scoată din nou din sărite sau să mă înjure. Avusesem parte de suficiente incidente pentru o singură zi, iar Arissa aducea cu sine o sumedenie de posibile probleme.
După nici un minut telefonul mi-a vibrat în mâna.
Arissa: La ce te refereai când ai pomenit de woodoo și magie neagră?
Am izbucnit în hohote și am râs în timp ce i-am răspuns.
Sebastian: Nici măcar nu mai contează, problema s-a rezolvat de la sine.

Vajnic #1 (Seria Șerpii)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum