17

419 59 310
                                    

Afra'dan

Kızlarla buluşmuş gelinlikçiye gelmiştik . Banu da gelmişti, birkaç gün Handan annelerde kalacakmış... Onun burada olması hiç umrumda değildi,ben buraya gelinlik almak için gelmiştim . En güzel günüm içindi her şey .
O kadar çok model vardı ki karar vermek cidden zordu ,çok zor ...

"Afra hanım istersiniz ilk önce etrafı gezin modelleri inceleyin sonrasında yardımcı olalım size. "

Başımı salladım, gelinlik modelleri arasında dolaşmaya başladım.

" Afra Helen modelleri de güzel aslında güzelim. Ne dersin?"Neslişah 'a dönerken konuştum

" Ayy bilmiyorum ki ! Hepsi harika ,kafam çok karıştı. "

" Ben size prenses modeli tavsiye ederim, boyunuz vücut yapınız çok güzel taşır onu ."

Prenses modellerin olduğu kısma geçtik . Kızların seçtiği birkaç modeli alıp deneme kabinine geçtim yardımcı hanımefendiyle birlikte

İlk gelinlik Neslişah 'ın ısrarıyla Helen modeldi. Fazla kabarık olmayan parıltılı düşük omuz bir modeldi.

" Nasıl?"

" Çok yakışmış!" Hepsi bir ağızdan konuşunca güldüm,Banu surat asmıştı çok umrumda ya sanki!Aynadan kendime bakmaya başladım ,evet güzel bir modeldi,yakışmıştı da ama benim istediğim model bu değildi. Ben sanırım kabarık bir gelinlik giymek istiyordum .

" Ben diğerini deneyeceğim. "

Kabarık prenses model gelinliği giydim üzerinde pırıltılar vardı ,kabinden çıkıp kızların yanına geçtim

" Nasıl olmuşum?"

" Afraaa çok güzel olmuşsun!"

" Acayip yakışmış!"

" Bu ne güzellik ya? Utanmıyor musun sen hiç ?"

" Yaa gerçekten olmuş mu?"

" Çok yakıştı Afra hanım ,üzerinizdeki model özel tasarım bir modeldir bu arada. "

" Olmamış gibi sanki ? Taşıyamamış bu modeli ."

" Banu sen ciddi anlamda körsün galiba? "

" Zevkler ve renkler tartışılmaz Elif boşver." Aynaya döndüm, çok beğenmiştim ben bu gelinliği! Hayalimdeki model kesinlikle buydu !

" Ben bunu alıyorum kızlar ya ! Bayıldım!"

" Afra bir de balık model mi denesen ?"

Melek'i kırmamak için bir tanede balık model gelinlik giydim

" Off hepsi çok güzel oldu güzelim ya ! "

" Evet ama ben prenses modeli alıyorum . Biraz da after parti için elbise bakalım. "

Yazardan

Kızlar Afra için after parti elbisesi bakarken Mert Ali ve Yasir ile birlikte dövmeciye gelmişti. Ufak bir dövme yaptırmak istiyordu Mert. Anlamlı bir dövme...

" Oo hoşgeldiniz kardeşim. "

" Hoşbulduk kolay gelsin. "

" Eyvallah kime yapıyoruz dövmeyi?"

" Bana ."

" Tamam kardeşim gel geç şöyle. Aklında model var mı?"

" Abi biliyorsun ben minimalist dövme seviyorum, sol koluma '23 ' dövmesi istiyorum. "

" Tamam kardeşim hazırlanayım başlayalım. "

Mert koltuğa oturdu,Yasir yanına gelip ensesine vurdu

AŞK YAĞMURU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin