13

403 59 202
                                    

Yunanistan Symi Adası

Yazardan

Afra ve Mert planladıkları gibi Yunanistan Symi adasına gelmişti

Limandan tekneye binip Aghios Georgios Daysalonas'a gideceklerdi bu plaj kayalar ve uçurumla çevrili olduğu için karadan ulaşımı yoktu ,tekneyle geliyordu sadece.  Sabahın erken saatlerinde gidip sakince tadına varmak istediler. 

Mert teknede manzarayı izleyen sevgilisinin beline sarılıp yüzünü boynuna yasladı

" Mert baksana saklı cennet resmen, her gün farklı bir güzellik karşılıyor bizi ."

" Sevdin yani burayı ?"

"Hıhım özellikle denizi çok güzel baksana okyanusa benziyor ."

" Erken saate gelelim dememin sebebi buydu işte, kalabalık değilken vakit geçirmek. "

" Birbirimizi ne güzel tamamlıyoruz sevgilim değil mi? İkimizde gezip yeni yerler keşfetmeyi seviyoruz, ben tenis sevmezdim ama sayende onu da sevdim ,ikimizde müzikle uğraşmaktan keyif alıyoruz . Ruh eşimsin,geç kalmadan seni bulduğum için çok şanslıyım. "

" Bir insan bir insanın kaderiyse ne yaşanırsa yaşansın bir araya gelir Afra.  Biz seninle arkadaştık şimdi geldiğimiz noktaya bak ."

"İnsan en yakın arkadaşıyla evlenmeli bence ."

Biraz denizde yüzükten sonra her zamanki koylarına döndüler, tekneyi kaçırmak istemezlerdi çünkü buradan başka ulaşım şansı yoktu .

Biraz denizde yüzükten sonra her zamanki koylarına döndüler, tekneyi kaçırmak istemezlerdi çünkü buradan başka ulaşım şansı yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aghios Georgios Daysalonas)

•••

Mert şezlonga uzanmış dalgın bir şekilde denizi izliyordu Afra o sırada gözleri kapalı güneşleniyordu ,başını çevirmeden sevgilisine seslendi

" Sevgilim çok iyi geldi bu tatil ,iyi ki planladın " Cevap alamayınca gözünü açıp Mert'e baktı

" Aşkım? Aşkım!"

Mert Afra'nın yüksek sesini duyunca irkilerek kendine geldi

" Efendim yavrum? Dalmışım pardon, ne dedin?"

"Sürekli dalıp gidiyorsun aşkım iyi misin? "

" İyiyim iyim . Sen ne dedin?"

" Bu tatil çok iyi geldi dedim ."

" Evet evet kesinlikle."

Afra şezlongundan kalkıp Mert'in yanına oturdu, yüzünü avuçlarının arasına aldı

" Bebeğim ne söz verdik birbirimize? Bir şey saklamayalım dedik . Hadi anlat bana,lütfen..."

"Neyi anlatayım ? Mesela sana çok aşık olduğumu mu ? " Yaklaşıp dudaklarını öpmüştü, böylece sorudan da kaçmıştı. İçine atmayı tercih ediyordu Mert Afra'yı üzmemek için ama bir gün duygu patlaması yaşayacağını bilmiyordu.

AŞK YAĞMURU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin