"Sabah kalkdığımda her harafım ağrı içerisindeydi. Gözlerimi zar-zor aça bilmişdim. Gözlerimi açdığımda Keremi gördüm."
"Kerem uyan, uyansana dün gece noldu? Kerem kalkk"
"Kerem gözlerini açdı. Yatakda doğruldu."
"Dün gece ne oldu?"
K: "Hatırlamıyormusun?"
"Hatırladığım seninle yemeğe çıkdığımız ve sonra çok içdiğim için beni eve burakman"
K: "O kadarıyla bitmedi"
"Ne-nasıl yani?"
K: "Dün gece çok içdiğin için benimle olmak istedin. Gitmeme izin vermedin. Bende kabul etmek zorunda kaldım."
"Eee bu şey yapdığımız anlamınamı geliyor?"
K: "Sen isteyince, bende kırmadım"
"Ben sadece sarhoşdum"
K: "Sarhoş olmana rağmen fazla istekliydin"
"Pis-pis gülmesene. Hepsi senin yüzünden oldu!"
K: "Ben ne yapdım ya? Sanki zorla sikdim seni""Kerem kalkıp üstünü giyindi."
K: "Banyo nerde?, akşam ne kadar boşaldık bilmiyorum ama fazlaydı. Yıkanmam lazım"
"Kerem gevşek-gevşek konuşma mal!"
K: "Kızım olanları diyorum Allah, Allah. Sen banyo nerde onu söyle"
"Banyo ilerde solda"
K: "Teşekkür ederim sevgilim"
"Bana sevgilim deme!"
K: "Ne yani sevişmişiz ve sevgili değilmiyiz?"
"Değiliz mal! Sen bana söyleyeceğini söyleseydin belkide bunlar yaşanmayacakdı."
K: "Yazar zaten yapdıracakdı."
"Neyse! Sen bana ne diyecekdin yemekde?"
K: "Artık bir önemi yok merak etme, neyse ben gidiyorum duş almaya sonrada sen al leş gibi kokuyosun"
"Kerem defol git! Sinirlendirme beni!!""Kerem duş almaya gitti. Sonrada ben girdim. Aşağıya indiyimde Kerem nefis kahvaltı hazırlamışdı. Çok acıkmışdım bu yüzden redd edemezdim. Oturup kahvaltı ettik."
"Akşam benimle ne konuşacakdın?"
K: "Yok bişey. Unutdum zaten"
"İçimden bir ses birşey oldu diyo ama"
K: "Fazla merak başına iş açar güzelim. Yemeğini ye.""Yemekden sonra Kerem gitti. Bende etrafı topladım. Bu gün kızlarla buluşacakdık. Üstümü giydim. Makyajımı yapdım sonrada evden çıkdım. Kızların olduğu kafeye geldim."
Elif: "Sude nerdesin dünden beri? Arıyoruz açmıyorsun?
"Dün gece çok yorqundum erkenden sızmışım""Kızlara dünkü olayı anlatmadım tabii. Yoksa rezil olmuşdum."
Sera: "Bak ne diycem. Bu akşam bir mekan biliyorum. Toplaşıp oraya gidelimmi?"
Elif: "Tamam olur"
"Olur ya kafa dağıdırız"
Sera: "Tamam o zaman ben yer ayarlayacağım. Saat ve konumu atarım"
"Ben kalkıcam ya eve geçmeliyim. Mira gelip kıyafetlerini alacak"
Elif: "Tamam git sen bizde kalkıcaz birazdan""Mekandan ayrıldım. Test almışdım. Eve geçdim. Biraz sonra Mira geldi. Kıyafetlerini alıp gitti. Bende banyoya gittim. Testi uyquladım. Hamileydim. Ne yapacağımı bilememişdim. Keremi aradım"
Kerem aranıyor...
K: "Alo Sude"
"Alo Kerem"
K: "İyimisin Sude? Sesin qarip çıkıyor"
"Kerem acil bana gel"
K: "İçdinmi Sude iyimisin?"
"Saçmalama Kerem. Konu başka!"
K: "Tamam gülüm geliyorum yakınlardayım"
"Tamam gel bekliyorum""Çok heyecanlıydım. Kerem acaba kabul edermiydi? Etmezdi. Ben istiyormuyum bu bebeği? Bilmiyodum kafam karışık. Bu düşünceler aklımda dönüp-duruyordu. Birden kapı çaldı. Kapıya koşdum."
K: "Geldim gülüm ne oldu iyimisin?"
"Elini alnıma koydu."
"Saçmalama Kerem geç içeri konuşmamız gerek"
K: "Tamam""Kerem içeri geçdi kanapede oturdu. Bende geçip karşısındaki koltukda oturdum."
"Bak Kerem bu gün dışarı çıkmışdım. Sonra test almaya gittim. Test aldım. Sonra yapdığımda sonuçlarını gördüm."
K: "Ee?"
"Kerem malmısın amk? Hamileyim diyorum!"
K: "Şaka yapmıyosun dimi? Bak bu ciddi konu"
"Kerem dün akşam içime bin kere boşaldın. Her halde normal bir durum."
K: "O o anki istekdi."
"Kerem bu çocuğu kabul ediyormusun etmiyormusun?"
K: "Bilmiyorum Sude tak diye söyledin şokdayım"
"Kerem şuana kadar normal bir durummuş gibi konuşuyorum şuan çok şokdayım ve panik içerisindeyim. İstemiyorsan söyle aldırayım amk"
K: "Sude saçmalama ben tabikide bu çocuğu istiyorum. Aldırmayalım lütfen."
"O zaman ben bu çocuğu etrafımdakilere nasıl anlatacağım?"
K: "Evlenelim."
"NASIL?!""Bu bölümde böyle bitti. Normalde 5 oyda atacakdım fakat ısrar üzere atmak kararına geldim. Bu bölüm 10 oy almazsa yeni bölüm gelmeyecekdir"