פרק 13

9 2 0
                                    

(הארי)

עברו כמה שבועות, ועכשיו היה אמצע דצמבר. גם אם היה קר מאוד בחוץ, הגשם עדיין לא הפך לשלג, משהו שלא היה מאוד מפתיע מכיוון שבדרך כלל לא ירד הרבה שלג כאן בהולמס צאפלס. אבל מכיוון שזה הרגיש כאילו אתה באמצע האנטארקטיקה בכל פעם שיצאת מהבית, חשבתי שאולי יתחיל לרדת שלג בכל רגע. למען האמת, היה קר יותר ממה שהיה בדרך כלל בדצמבר, וזה לא היה דבר טוב בכלל. זה רק אומר שאתה צריך ללבוש יותר בגדים וז'קטים חמים יותר. שלא לדבר, זה היה מחניק ללכת לתחנת האוטובוס כל בוקר, במיוחד כשהידיים קופאות.

לואי ואני לא ממש דיברנו אחד עם השני אחרי התקרית במסעדה. עדיין לא ידעתי אם זה עדיף מאשר לריב איתו, אבל ככל שחלפו יותר ימים, התחלתי להבין כמה התגעגעתי לדבר איתו איכשהו. זה היה טיפשי, באמת, כי אני לא צריך לחשוב עליו בצורה כזו. אני צריך לשמוח שלא היה לנו אינטראקציה יותר משבועיים, אבל לצערי זה לא היה המקרה, וההבנה הזו באמת הפחידה אותי.

כשזה הגיע למה שהוא אמר לי באותו יום במסעדה, לא ממש הגעתי לשום מקום. כלומר, בשנים האחרונות הייתי בטוח שהוא הסיבה שבגללה הפסקנו להיות חברים, ועכשיו הוא פשוט בא משום מקום ואמר לי שאני הסיבה? פשוט לא הצלחתי להבין משהו שעשיתי לא בסדר. אם כן, האם לא הייתי צריך להבין את זה כבר מזמן מאז שבעצם שאלתי את עצמי מה קורה בין שנינו כל יום מאז שהפסקנו לדבר?

ובכן, הייתי חושב כך לפחות

באשר לנייל, הוא למעשה לקח את העניינים לידיים שלו ודיבר איתי כמה פעמים במהלך השבועות האחרונים. הוא אפילו ישב איתי ועם ליאם בצהריים לפעמים, משהו שמצאתי די משעשע. היה נחמד שיש מישהו אחר מלבד ליאם (ולפעמים אד ) שם כל הזמן, ונייל היה בחור נהדר ברגע שהכרת אותו וכשהוא לא התנהג כמו אידיוט שרק השמיע הערות מגעילות כל הזמן. למעשה התחלתי לחבב אותו, אבל לא בצורה 'יותר מחברית'. פשוט אהבתי את הדמות המצחיקה והמגושמת שלו, זה הכל.

למרבה הצער, הדברים לא הלכו כל כך טוב עם ליאם וזאין. ליאם ניסה כמיטב יכולתו לגרום לזאין להבחין בו ואף ניסה לעשות צעד, אבל עד כה, זאין בקושי העיף בו מבט. העציב אותי לראות את ליאם כל כך אומלל מדי יום בגלל זה. רק רציתי שאוכל לעשות משהו בנידון, כמו ללכת אל הבחור עורב השיער ולדרוש ממנו להגיד לי אם יש לו רגשות לליאם או לא, או לפחות לשאול אותו למה הוא החליט לנשק אותו אם הוא לא מתכוון לעשות שום דבר בקשר לזה, אבל ליאם אמר לי לא להתערב בכלום, אז לא.

עכשיו היה שבת, ואני ישבתי ב שולחן המטבח בזוג נעלי ספורט שחורות וטרנינג אפור, אוכל ארוחת בוקר עם המשפחה שלי. אחרי שגרתי עם לואי ואבא שלו במשך יותר מחודש, יכלתי סוף סוף להתרגל. זה כבר לא הרגיש מוזר להגיד את המילה 'משפחה' כשאני מדבר עליהם, למרות שצריך כי עדיין היה לי קשה להבין שלואי היה אחי החורג. אבל, לפחות התרגלתי שהוא משוטט ברחבי הבית שלי כל הזמן.

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now