פרק 6

34 11 20
                                    

(הארי)

ג'מה יצאה מהחדר שלי רק כמה דקות לאחר מכן, כששנינו יכולנו לשמוע את לואי פוסע במורד המדרגות. היא אמרה לי ללכת אחריה, ורמזה שהוא לא צריך לחכות לי רק בגלל שהוא לא יודע איפה נמצאת תחנת האוטובוס. פלטתי אנחה, אבל בחוסר רצון עשיתי מה שהיא אמרה.

כשירדתי למטה, נתקעתי במראה של לואי עומד בכניסה, נועל את הוואנס השחור שלו. ללא מילים, ניגשתי אליו לעשות את אותו הדבר לאחר שסיימתי נעמדתי משחיל על הכתפיים את הג'קט שלי. "ביי, ג'מה. נתראה אחרי הלימודים," צעקתי ברגשי שלואי ואני היינו מוכנים ללכת.

"ביי, האז" היא צעקה בחזרה מחדר השינה שלה.

מזווית העין יכולתי לראות את לואי מגלגל את עיניו, גורם לי לפנות אליו מבט. "מַה?"

"הו, כלום," הוא אמר, חיוך מתגנב על שפתיו. "פשוט מצחיק איך אתה לא יכול לעזוב בלי להיפרד מאחותך."

יריתי בו במבט, סובבתי את ידית הדלת כדי לצאת מהבית. "שתוק. אתה אפילו לא מכיר את ההרגשה שיש לך אח, אז מה דעתך שפשוט תשתוק, הא?" סיננתי.

הוא אכן השתתק לאחר מכן, וזעף עשה את דרכו אל פניו. התחלנו ללכת לתחנת האוטובוס בדממה לא נוחה, וככל שחלף זמן רב יותר, כך חששתי שפגעתי בנקודה רגישה. לא שבאמת אכפת לי ממנו, אבל זה היה מוזר לראות אותו כל כך שקט סביבי. הוא בדרך כלל לא היסס לעשות צעד כדי להעליב אותי בכל פעם שהייתה לו הזדמנות לעשות זאת.

לאחר כמה דקות, לואי התחיל לחפש משהו בכיסיו, ובשנייה הבאה הוא החזיק סיגריה בין שתיי אצבעותיו ומצית בידו השנייה. קימטתי את האף שלי כשהוא הביא אותו לפיו והושיט יד כדי להדליק אותו. "חצוף," מלמלתי תחת נשימתי, מפנה את מבטי ממנו.

"הא?" הוא תהה, עיניו מנסות לפגוש את שלי. "אתה אמרת משהו?"

"אמרתי..." חטפתי את הסיגריה משפתיו והרמתי אותה כדי שיראה בבירור למה אני מתכוון. "שזה מגעיל ורע בשבילך לצורך העניין."

הוא לקח אותה מידי בחזרה והניח אותו שוב בין שפתיו. "ממתי פאקינג אכפת לך שאני אחשוף את עצמי לדברים רעים? בכל מקרה זו החלטה שלי", הוא נהם, לקח שאכטה ממקל הסרטן.

עשן אפור התחיל להתפשט סביבנו במעגלים עבים, והייתי צריך לצבוט את האף שלי כדי לא לשאוף את הריח הנורא. "מה שתגיד, זה עדיין מגעיל, ואני מעדיף שלא תעשה את זה בקרבתי, בסדר?"

הוא מגלגל את עיניו והנהן בראשו. "אני אקח את זה בחשבון, טמבל."

אפילו לא טרחתי להחזיר לו, בידיעה שזה רק יחמיר את המצב. נכון, בדרך כלל אני אומר משהו בחזרה כשהוא היה מעליב אותי גם אם זה לא משפר את המצב, אבל נמאס לי להתווכח איתו בשלב הזה במקום זאת, התבוננתי בו מזווית העין שלי, מעשן את הסיגריה עד שנותר רק הבדל, והוא נאלץ להפיל אותה על הקרקע ולדרוך עליה.

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now