פרק 9

48 10 19
                                    

(הארי)

להפתעתי, די התחברתי למשחק, שלא ציפיתי שאהיה בכלל. עם כל הכנות, זה היה כנראה בגלל שזה היה כל כך אחיד. התוצאה הייתה 3-2 לאחר המחצית, ולמען האמת לא יכול היה להיות מורט עצבים יותר. כססתי ציפורניים וזה עוד לא התקרב לסוף.

נראה ליאם היה מעורב במשחק כמוני, בוהה במה שנפרש מולו בעיניים רחבות ומרוכזות, עוקב אחרי כל תנועה של הכדור. מעולם לא חשבתי שהוא אוהב כדורגל כי הוא מעולם לא אמר לי שכן, אבל כנראה, טעיתי בעניין הזה. מעולם לא ראיתי אותו ממוקד כל כך במשהו שלא היה קשור לבית הספר לפני כן.

רציתי לשאול אותו על זה אבל החלטתי שאני מחכה עד אחרי המשחק. כרגע, התעניינתי יותר לצפות במה שמתגלה מולי. כרגע השחקנים יצאו שוב למגרש אחרי רבע שעה הפסקה. אד התמקם מול הרשת בזמן ששאר השחקנים תפסו עמדות משלהם.

השופט שרק כדי לסמן ליריבים לבעוט. הדבר הראשון שקרה הוא שלואי גנב את הכדור מאחד משחקני מהקבוצה השנייה והתחיל לכיוון הרשת כשנייל רץ ממש לידו. לא יכולתי שלא לשים לב לאופן שבו נעו רגליו הגמישות של לואי כשהוא רץ, כך שהשרירים בהן צצו החוצה בצורה הכי סקסית שאפשר, והדרך שבה הוא דילג במיומנות כה רבה לעבר הצד השני של המגרש. וואו, סתם חשבתי על זה, בסדר?

לואי עבר על פני מגן אחד-שניים ובדיוק עמד לכוון לרשת כאשר שינה את דעתו והעביר את הכדור לנייל במקום, שכבר הניף את רגלו לאחור כדי לבעוט את הכדור לכיוון הרשת. אולם למרבה הצער, נראה היה שהשוער הצליח לקרוא את מחשבותיו וחסם את הכדור באגרופו בשנייה האחרונה. אנשים רבים בקהל שהיו מוכנים לחגוג ניקוד, נרגעו באכזבה כשלואי ונייל חזרו בריצה לחצי המגרש שלהם, נייל עם הבעה עצובה על פניו.

לפני שהספקתי להסתכל במשהו אחר, נייל העיף את מבטו לכיוון היציע ופגש את עיניי. המחשבה הראשונה שלי הייתה שהוא עומד לנעוץ בי מבט זועם מכיוון שזה מה שהוא תמיד עשה, אז כשחיוך חלש נוצר על שפתיו, הייתי בהלם מוחלט. אבל זה נעלם תוך שנייה, אז כשמצמצתי כדי להבטיח לעצמי שאני רואה את מה שחשבתי, זה כבר לא היה שם, והוא חזר להתמקד במשחק.

מוזר, חשבתי לעצמי כשהמשכתי לעקוב אחר תנועות הכדור.

המחצית השנייה של המשחק הייתה עמוסה באירועים כמעט כמו הראשונה. הקבוצה השנייה הייתה הראשונה לכבוש, אז זה היה 3-3, אבל לואי מיהר לשנות את זה כשכבש שער רק דקה לאחר מכן. כעת, התוצאה הייתה 4-3 כשהקבוצה שלנו מנצחת, ורק שתי דקות נותרו מהמשחק. הקהל כבר הריע כמו מטורף למרות ששום דבר עדיין לא חקוק באבן. הכל עדיין יכול לקרות.

כאילו קורא את מחשבותיי, שחקן חום שיער מהקבוצה השנייה גנב את הכדור מאחד שלנו והחל להתקדם לעבר אד במהירות מדהימה. הוא עבר על פני המגנים והכין את עצמו לירות בכדור בהסתכלות למעלה לעבר הרשת. כולם עצרו את נשימתם, קיוו לטוב אבל ציפו לגרוע מכל.

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now