הארי ישב ליד שולחן המטבח, אכל ארוחת ערב עם אמו ואחותו בדממה נוחה כשאמא שלו החליטה לדבר.
"יש לי חדשות לספר לכם," היא הכריזה, מביטה אל שני ילדיה עם חיוך קטן על שפתיה.הארי ואחותו ג'מה רכנו קדימה במושביהם, עיניים בוהות באמם בסקרנות. "כֵּן?"
אמא שלו, אן, סיבבה את המזלג שלה לתוך הפסטה והרימה את החתיכה אל הפה שלה ואכלה לאט נורא. הארי בקושי יכול היה לשאת את זה, אבל התאפק לא לזרז אותה, בידיעה שרק ייקח לה יותר זמן להגיד את כל מה שיש לה לומר.
כאשר בלעה את האוכל, היא הושיטה יד קדימה כדי לתפוס את כוס המים שלה והרימה אותה אל שפתיה כדי ללגום ממנה. הארי וג'מה גלגלו את עיניהם בשלב זה, בידיעה שזה כל כך אופייני לאמא שלהם. היא אהבה לקחת את הזמן שלה רק כדי לגרום להם להיות חסרי סבלנות ומתוסכלים.
"למען השם אמא, את לא יכולה פשוט להגיד את זה?" ג'מה התלוננה לבסוף כשאן בלעה עוד מזלג של ספגטי.
אן חייכה אל שני ילדיה והנהנה בראשה באיטיות. "בטח, אבל רק בגלל שביקשת כל כך יפה."
היא הייתה כמו ילדה בת שלוש בגוף של אישה בוגרת, הארי היה בטוח בזה. "אז?" הוא אמר אחרי שלושים שניות של שתיקה.
"התחלתי לצאת שוב", היא התוודתה, וחיוך זוהר נמרח על פניה.
לומר שהארי וג'מה היו המומים היה בלשון המעטה. פיותיהם היו פעורים בזמן שהם בהו באמם בעיניים פעורות. אן לא יצאה עם אף אחד כבר שלוש שנים; מאז שאבא שלהם עזב אותם כדי להתחיל חיים חדשים. היא הייתה הרוסה בהתחלה, והבטיחה לעצמה שלעולם לא תתאהב שוב, אבל עכשיו שלוש שנים מאוחר יותר היא כנראה הכירה מישהו חדש.
סוף סוף."למעשה, הייתי בלא מעט דייטים עם אותו בחור, והוא בעצם מגיע מחר בלילה. אז, אתם מוכנים בבקשה לוודא שאתם בבית? אני רוצה שתכירו אותו.״
הארי סוף סוף יצא מהבילבול והנהן בהתלהבות. "כמובן. בכל מקרה אין לי משהו יותר טוב לעשות. את יודעת אם יש לו ילדים?" הוא שאל בתקווה, רצה להתיידד עם אנשים חדשים, במיוחד אם זה היה מישהו שיהיה אחיו החורג בעתיד.
"האמת שיש לו. אף פעם לא פגשתי אותו אישית, אבל אני רק יודעת שיש לו בן בגילך, הארי," היא חייכה והביטה בג'מה שגלגלה את עיניה.
"נראה שלעולם לא תהיה לי אחות," היא נאנחה, אבל אפשר היה לשמוע בבירור שהיא סתם צוחקת. לא שהיא לא תאהב שתהיה לה אחות. זה היה החלום שלה מאז שהייתה קטנה והתחילה לשחק בבובות. זה לא משנה כמה פעמים היא ניסתה לגרום להארי לשחק איתה, הוא תמיד סירב בכל מקרה. רק כשהתבגרה הבינה סוף סוף מדוע אחיה מעולם לא רצה לשחק עם הבובות שלה
"סליחה, מותק," אמרה אמא ועשתה פרצוף למרות שחיוך קטן התגנב על שפתיה.
"תודה רבה על ארוחת הערב, אמא. אני מניח שאני צריך לעלות לחדר שלי ולסיים את שיעורי הבית שלי עכשיו. נתראה מאוחר יותר," הכריז הארי, קם כדי לזרוק את הצלחת והכוס שלו בכיור לפני שעלה לחדר שלו.
ברגע שהוא התיישב ליד השולחן שלו עם שיעורי הבית שלו פזורים לפניו, הוא התחיל לחשוב מי הילד יכול להיות. הוא בהחלט גר בעיר כי הוא הטיל ספק שאמא שלו פגשה מישהו רחוק מכאן. ומכיוון שהיה רק תיכון אחד באזור, הוא כנראה הלך גם לבית הספר של הארי. עם זאת, היו שם הרבה בחורים, אז זה יכול להיות כל אחד. למרות זאת, הארי עדיין היה סקרן מאוד ולא יכול היה להפסיק לחשוב על הבחור המסתורי למשך שארית הערב
YOU ARE READING
You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעברית
Romanceפאנפיק לא שלי הוא מתורגם כל הזכויות שמורות לכתובת @ larrygirl לואי טומלינסון הוא הבחור הפופולרי ביותר בתיכון. כולם סוגדים לו והעובדה שהוא הקפטן של קבוצת הכדורגל לא מקשה על המצב. הוא שחצן ויודע היטב שכל תלמיד בבית הספר מעריץ אותו. ובכן, חוץ מאדם אחד...