פרק 10

34 9 32
                                    

(הארי)

התברר שקל יותר לומר מאשר לעשות
להחזיר את לואי הביתה היה סיוט, הבן אדם היה יותר שיכור ממנה שהוא נראה. הוא אפילו לא יכל היה ללכת ישר בלי עזרתי. הדבר היחיד שהוא יכל לעשות זה להתבכיין על איך הראש שלו מתחיל להסתחרר ואיך הוא רוצה להיפרד מכל החברים שלו לפני שילך הביתה.

אחרי הרבה שכנועים, סוף סוף הצלחתי לגרום לו לשתוק וללכת ישר כדי ללכת הביתה. בזמן שעשיתי את זה פילסתי את דרכי למטבח כדי לתת לליאם ואד את המשקאות ולהיפרד מהם. התברר ששני הבחורים קיבלו חברה מאנשים אחרים. הם עדיין ישבו סביב שולחן המטבח, אבל עכשיו ישבו איתם עוד כמה בחורים מבית הספר שלנו.

כשהם ראו אותי, ליאם קם מהמושב שלו כדי ללכת ולחבק אותי בזמן שאד רק חייך חיוך רחב. כשהמשקאות עדיין צמודים בידיי, היה די קשה להחזיר את החיבוק, אבל הצלחתי לפחות לסובב את האמות שלי סביב גופו השרירי. הוא שאל אותי מה לקח כל כך הרבה זמן, ועל כך השבתי בפשטות 'יותר מדי אנשים, לא הצלחתי לעבור את הקהל האדיר', ומכיוון שהוא היה שיכור, הוא לא שאל על זה יותר.

לאחר מכן אמרתי לשני הבנים שאני הולך הביתה ושהם יצטרכו להסתדר בלעדיי בשארית הלילה. ליאם היה עצוב בהתחלה אבל נכנע רק כעבור דקה כשאמרתי שאמא שלי התחילה לדאוג לי. זה היה שקר, אבל הוא לא היה צריך לדעת את זה.

ברגע שהגעתי לבסוף אל הכניסה, לואי נשען על דלת הכניסה, זרועו על פניו בעודו נאנק. "הארי, זה אתה?" הוא רטן כשתפסתי את היד הפנויה שלו, משכתי אותו מהדלת.

"כן, ואנחנו הולכים הביתה עכשיו לפני שתחמיר עוד יותר," מלמלתי והפלתי את ידו כדי לכרוך את זרועי סביב מותניו כדי שיוכל לתמוך בגוף שלי. הוא השעין את כל משקל גופו עליי מיד, וגרם לי כמעט ליפול תוך כדי, אבל למזלי הצלחתי להישאר עם הרגליים על הקרקע.

הוא תחב את פניו בעיקול צווארי כשהוא כרך זרוע סביב כתפי, ידו לוחצת לי את הדו-ראשי. זה היה אז שמתי לב שהוא עבר את השלב העצבני של שכרותו. זה היה צד רך יותר של לואי שלא ראיתי שנים, ולמען האמת, די פחדתי ממה שיקרה אחר כך.

התחלנו ללכת הביתה בשקט ככה עד שהוא החליט לשבור את זה כשהיינו באמצע הדרך. עכשיו הוא הסתכל על הצד של הפנים שלי כשמעדנו לאורך ההליכה ברחוב. "אתה די יפה, אתה יודע את זה?" הוא צחק וחייך אליי.

הלב שלי דפק לי בחזה למשמע דבריו, והייתי צריך לבלוע לפחות שלוש פעמים כדי שאוכל לענות לו. אבל לא הייתי טיפש, ידעתי שאין לו מושג על מה הוא מדבר. הוא היה שיכור, כלומר הוא לא היה פיקח. מה שהוא אמר עכשיו ישכח כשהוא יתעורר מחר בבוקר. "לואי, אתה שיכור, תפסיק לדבר שטויות. חוץ מזה אתה שונא אותי. אין סיכוי שתמצא אותי יפה," אמרתי וגלגלתי את עיניי למרות שהלב שלי הלם במהירות מדהימה בחזה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now