פרק 12

26 7 6
                                    

(הארי)

אחרי די הרבה זמן, לואי יצא סוף סוף משירותי הגברים ואכל את האוכל שלו, גם אם הוא נשאר בשקט כל הלילה עם הטלפון שלו בידו. ובכן, לא יכולתי להגיד שום דבר על זה, כי עשיתי את אותו הדבר בדיוק, חוץ מזה שלא היה לי את הטלפון שלי. במקום זאת, בהיתי למטה בעוף החצי אכול שלי עם אורז, חיכיתי שהזמן יעבור מהר כדי שנוכל ללכת הביתה.

לא היה ספק שאמא וטרוי היו מודאגים לגבי שנינו, אפילו יותר עכשיו אחרי הסצנה שבה היו עדים. הם המשיכו לשלוח מבטים מדאיגים בין שנינו אבל לא אמרו כלום, משהו ששמחתי עליו. הערב בהחלט לא עבר כפי שתכננו מהתחלה, ונראה שהם קיבלו את זה ונטשו את המשימה לקרב אותי ואת לואי. טוב, לפחות בינתיים.

לגבי ג'מה, היה לה המבט האשם הזה על פניה לאורך כל ארוחת הערב. היא הייתה מודעת לכך שהיא הסיבה למאבק ביני לבין לואי, משהו שהיא כנראה לא הייתה מאוד גאה בו. ברור שהיא לא חשבה על מה שהיא עומדת לומר לפני שעשתה זאת, ובכן, זו הייתה התוצאה של זה. לואי ואני לא כל כך הסתכלנו אחד על השני במשך שארית הערב, הודות למה שקרה.

למרות שרציתי לכעוס על ג'מה שגילתה שהיא יודעת על החברות של לואי ושלי, לא יכולתי שלא להרגיש כאילו זה היה דבר טוב בסופו של דבר. לא שאהבתי את הקרב של לואי ושלי, אבל זה לפחות גרם לי לחשוב שוב. סוף סוף התקרבתי צעד אחד לגלות מה גרם לו לנטוש אותי לפני שנתיים

תרחישים של מה שיכול היה לגרום ללואי לעזוב, או מה עשיתי כדי לגרום לו לעזוב, ליתר דיוק. אבל לא הצלחתי לחשוב על שום דבר. הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו זה שליאם ואני התחלנו להיות חברים באותו זמן ושהוא קינא בו, אבל זה לא יכול להיות, נכון? למה שהוא בכלל יקנא בליאם? זה לא שהוא באמת נהנה ממני כחבר עד כדי כך שהוא יקנא בכך שאני חבר עם אנשים אחרים, נכון?

עם המחשבות האלה בראשי, נפלתי בסופו של דבר לשינה קלה מאוד. התעוררתי לפחות חמש פעמים, דבריו של לואי עדיין חוזרים על עצמם בראשי.

"מה אי פעם עשית לי, הא? אם באמת היה לך מוח או איזה חרא בראש, היית יודע. היית יודע כמה נורא הרגשתי באותו זמן, כמה אני פשוט הייתי צריך מישהו, אבל כמובן לא! היית עסוק מדי בחרא שלך."

***************

כשנכנסתי לבית הספר למחרת, הרגשתי די מדוכדך. ראשי היה נמוך כשגררתי את רגלי על הרצפה, התרמיל שלי נזרק על כתפי בעצלתיים, כאילו לא אכפת לי מכלום. זה היה די יוצא דופן עבורי לא להתרגש כאשר עברתי במסדרונות האלה בבוקר. בדרך כלל הייתי אדם שנהנה מבית הספר וללכת לכל השיעורים שלי. לעזאזל, בדרך כלל אפילו אהבתי את האווירה כאן.

עם זאת, זה לא היה המקרה היום. אחרי כל מה שהתרחש אתמול בערב, לא יכולתי אפילו להעלות חיוך על פניי. לואי אפילו לא טרח לזרוק לי את המבטים הידועים לשמצה שלו בארוחת בוקר הבוקר. הוא פשוט ישב שם, לא בוהה בשום דבר, פשוטו כמשמעו. עיניו היו ריקות, אין בהן ניצוץ כלשהו.

You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעבריתWhere stories live. Discover now