173 12 15
                                    

Yayınladığım ilk hikayem ve hatalarım olduğuna eminim. Yani eğer varsa üzgünüm. Umarım beğenirsiniz. Ve yorumlarınızı fazlasıyla merak ediyorum. Bu arada hikayeme yaptığın kapak için teşekkür ederim hopeyouseedream. BAYILDIM! 


Konserden sonraki üçüncü gündü ve Marie ile hala görüşmemiştik. Aramalarıma kısa cevaplar veriyordu. Ve her mesajında Michael ile olduğunu söylüyordu. Üç gündür seks yapıyor olamazlardı herhalde. Ah buna kafa yormayacaktım. Marie iyiydi ve sorun yoktu.

Öyleyse guruldayan karnımı susturmak için yatağımdan kalkabilirdim. İlk önce banyoya girip yüzümü yıkadım, sonrasında da mutfağa indim. Olinda yine sofrayı donatmıştı. Babam öldükten sonra, annem hem şirket işleriyle hem de benimle ilgilenmekte zorlandığı için bir yardımcı almıştı. Sanırım bu kişi Olinda olduğu için olduğu için oldukça şanslıydım.

Annem beni görünce gülümsedi "Günaydın hayatım." Arkasına geçip kollarımı boynuna doladım ve yanağından öptüm. "Günaydın." Annemden ayrılıp Olinda'nın arkasına geçtim ve onunda beline kollarımı doladım. Birazcık tombik olduğunu söyleyebilirdim ama bu onu oldukça sevimli yapıyordu. "Birileri oldukça mutlu görünüyor." Dedi ve kollarımdan sıyrılıp yanağıma bir öpücük kondurdu. "Her zaman ki halim." Deyip geçiştirdim. Masada annemin karşısına oturduktan sonra tabağıma birkaç bir şey koydum. Olinda da masaya oturdu. Sonrasında sadece çatal ve bıçak sesleri hâkimdi. Sessizliği bozan taraf her zaman ki gibi annem oldu. "Ona, şu hoş çocuktan bahsettin mi Leah?" Kafamı kaldırıp annemin yüzüne baktığımda muzipçe sırıttığını fark ettim. "Hangi çocuk anne?" umursamaz tavırlar sergilemeye çalışıyordum. Çünkü erkek arkadaş konusunda onu umutlandırmak istemiyorum. Ama annemin kafasında Calum ile sevgili olduğuma emindim. Onu hoş buluyordu. Tamam, hoş biriydi bunu inkâr edecek değilim. "Seni eve bırakan çocuk, adı neydi?" dedi. "Ah, Calum'dan bahsediyorsun sanırım. Olinda, o sadece beni gece evime bıraktı. Ondan sonra konuşmadık bile." Sorularına daha fazla maruz kalmamak için meyve suyumu bir dikişte bitirip masadan kalktım. Olinda arkamdan seslendi "Tatlım, bu çocuğu bana anlatmalısın." Ona da cevap vermeden odama çıktım.

Kendimi tekrar yatağıma attım ve telefonumu alıp Marie'ye tekrar mesaj attım. "3 gündür aralıksız seks yaptığınızı düşünmeye başladım. Bana uğra." Telefonu yatağa bıraktığım sırada Damien üzerime çıkıp suratımı yalamaya başladı. "Günaydın tatlım. Anneyi çok mu özledin?" Damien'i babam doğum günümde getirmişti. Tartışmasız aldığım en iyi hediyeydi. Evimize ilk geldiğinde oldukça küçüktü. Tanrım, ne kadar da büyümüş. Damien'i öperken telefonumun titrediğini fark ettim. Onu kucağıma yatırıp telefonuma uzandım.

Marie: 3 gün ARALIKSIZ SEKS fikri kulağa hoş geliyor. Marie duşta, eğer unutmazsam ona mesaj attığını iletirim.

Leah: Pekâlâ, teşekkür ederim Michael.

Marie: Michael olduğumu nereden biliyorsun???? SEN de KimSİn?

Leah: M&G de Marie'nin yanında ki kız. Leah.

Marie: Ah, evet şu ufak tefek kız. Yüzünü tam olarak hatırlayamıyorum. Bir fotoğrafını atar mısın, Leah?

Aklında bana dair kalan tek şey ufak tefek olduğum muydu? Ayrıca boyum 1,68 idi. Fazla ufak tefek sayılmazdım. Aslında onların ne kadar uzun olduğunu göz önünde bulundurursak, haklıydı, ufak tefektim.

harsh light // hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin