109 14 3
                                    

Bütün bir haftayı Calum'u düşünerek geçirdiğime inanamıyorum. Yapacak bir sürü şey varken ben sadece Calum'u düşündüm. Kafamı dağıtmak için film izlemenin mantıklı olacağını düşünmüştüm... Ta ki Leonardo Di Caprio'yu Calum Hood olarak görene kadar. Rose'u öptüğünde kıskançlıktan çılgına dönmek üzereydim. Sikeyim. Bunlar normal değildi. Annem anlatmalıydım. Ama ona anlatırsam pişman olacağımı biliyordum. Marie'ye anlatsam aramızı yapmaya falan kalkışacaktı. Linda'ya anlatsam hemen anneme yetiştirecekti. En iyisi içimde kalması. Evet, kesinlikle bundan kimseye bahsetmeyecektim. Komidinin üzerinde ki telefonumun titremesi düşüncelerimin bölünmesine sebep oldu. Elimi uzatıp telefonumu aldığımda mesajın tanımadığım bir numaradan geldiğini gördüm.

*Bilinmeyen Numara*: Hey!

Leah: Hey?

*Bilinmeyen Numara*: Ben Luke. Hemmings.

Leah: Luke? Hemmings? Hangisi?

*Bilinmeyen Numara*: Luke Hemmings, Leah. 5SOS'tan.

Leah: Ah, evet. Hatırladım. Üzgünüm Luke.

LukeFrom5SOS: Sorun değil.

LukeFrom5SOS: Bu gece doğum günü partim var ve belki sende gelmek istersin?

Leah: Öyle mi? DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HEMMİNGS!!!!

Leah: KAÇ YAŞINA GİRDİN???

LukeFrom5SOS: 19 OLDUM Leah.

Leah: BU GÜZEL...

LukeFrom5SOS: Gelecek misin?

Leah: Marie mi davet ettirdi?

Leah: Çünkü beni tanımıyorsun

Leah: Doğum günü partine çağıracak kadar yani...

LukeFrom5SOS: Tanımak için çağırıyor olamaz mıyım???

Leah: Bilmiyorum... Sanırım hayır...

LukeFrom5SOS: Pekala....

LukeFrom5SOS: Calum davet etmemi istedi...

LukeFrom5SOS: Ama bu benim de istemediğim anlamına gelmiyor...

LukeFrom5SOS: Gelmeni isterim Leah :)

CALUM DAVET ETMEMİ İSTEDİ. CALUM DAVET ETMEMİ İSTEDİ. Bu cümle kafamda yankılanıp dururken kıkırdadığımı fark ettim. Benim de orada olmamı istemişti. HAH. Sakin ol Leah. Bunda büyütülecek bir şey yok. Hala seni becermek istiyor. Bunu unutma. AMA TANRI AŞKINA!!! BENİ ORADA GÖRMEK İSTİYOR. LEAH. Sadece sakin ol. Ve gideceğini Luke'a söyle. GİDECEĞİMİ Mİ? ŞUAN BEN DÜŞÜNCELERİMİ KONTROL EDİYORMUŞUM GİBİ DEĞİLDE DÜŞÜNCELERİM BENİ KONTROL EDİYORMUŞ GİBİ... SİKEYİM. Hala cevap vermedim. Cevap vermeliyim.

Tekrar telefonuma döndüğümde Luke'un tekrar mesaj attığını fark ettim.

LukeFrom5SOS: Umarım Calum'un davet etmemi istediğini söyleyerek kabalık etmemişimdir...

harsh light // hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin