Son zamanlarda ki gerginliğimi atmam gerektiğini söyleyip duran Marie'ye daha fazla katlanamayacağımı anladığımda, partiye gitme teklifini kabul ettim. Okulumuzda ki kızlardan birisinin ev partisiymiş... Adını hatırlamıyorum. Evet, ev partisine geldiğim kızın adını hatırlamıyorum. Bunun sebebini tamamen içkiyi fazla kaçırmış olmama bağlıyorum. Bu zamana kadar içkinin tadına dair en ufak bir fikrim yoktu. İçtiğim şeyin bok gibi bir tadı vardı ama kafamı dağıtmama çok fazla yardımcı olmuştu.
"Mikey ile bir fotoğrafımı çeker misin Leah?" Marie cevabımı beklemeden telefonunu üzerime attı. Aslında ikisi de oldukça fazla içmişti ama bu onları gram etkilememişti. Sadece fazla gülüyorlardı. Bunu da pek içkinin etkisi olarak göremiyordum. Normalde de fazla gülüyorlardı.
Oturduğum yerden doğrulmaya çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemezdi. Kalktığım gibi tekrar popomun üstüne oturmam bir oldu. "Oturarak çekebilirsin." Mikey bunu söylerken gülümsüyordu. Marie de ona eşlik etti. Telefonun kilidini açmıştım ama şimdi de kamerayı bulma konusunda sıkıntı çekiyordum. İÇKİ SENİN NEYİNE LEAH?
Marie telefonu elimden aldı ve kamerayı açıp bana geri uzattı. "Seni buraya getirdiğime pişm..." sözünü kestim. "Kapa çeneni ve poz ver Marie." Dediğimde yüzünde ki ciddiyet anında kayboldu. Verdikleri poza kahkahalarla gülmeye başladım. Onlarda benimle birlikte gülmeye başladı. Marie bir şeyler söylemeye çalışıyordu ama gülmekten söylemek istediğini söyleyemiyordu. Marie, Michael'ın önünde poposunu onun erkekliğine doğru ittirmiş şekilde duruyordu. Elbette Michael de boş durmuyordu. O da kendisini –erkekliğini- Marie'ye daha fazla yaslamış bir pozisyondaydı... Ve elleriyle de Marie'nin göğsünü kavramıştı. Tamam, o kadar komik olmayabilirdi... AMA BANA ŞUAN DÜNYANIN EN KOMİK ŞEYİ GİBİ GELİYORDU.
Fotoğrafı çekip telefonu Marie'ye uzattım. "Bunu IG' ye atıyorum." Dediği sırada Michael, Marie'nin arkasına geçti ve kollarını beline sardı. "Atabilirsin sevgilim." Dedi ve yanağından öptü. "Sormamıştım Mikeeyyyy." Kıskançlıktan ortadan ikiye ayrılmama ramak kalmıştı. Neden Calum, Michael gibi değil diye düşünmüştüm ki cevabını bulmam uzun sürmedi. Aslında ikisinin pek bir farkı yoktu. Hatta Michael, Calum'dan daha edepsiz bir çocuktu ama Marie onu yola getirmişti. O zaman sorumu düzeltiyorum. Neden ilişkiler konusunda biraz Marie gibi olamamıştım ki? Uzun süredir arkadaşım ve ben bu konulara dair bir bok kapamamıştım ondan. Bir tane daha bira alabilir miyim???
Yaklaşık 3 saattir telefonuma bakmıyordum. Çantamdan telefonumu çıkardığımda bir sürü bildirim ve mesaj geldiğini gördüm. Yanlış görmüyorsam tabi. Aslında baştaki halime göre şimdi daha iyiydim. En azından görüş açım daha berraktı. Wattpad, Twitter, Instagram'dan bildirim vardı. Bunlara eve gidince baksam da olurdu. Ve mesajlar... 1 mesaj seksiBOKtan ve geriye kalan 13 mesaj Luke'tan. Umarım o 1 mesajda beni merak ettiğiyle ilgili uzunca zırvalamıştır.
seksiBOK: parti nasıl geçiyor güzelim?
PARTİ NASIL MI GEÇİYOR? AŞIK OLUNACAK EN BOKTAN HERİFİ SEÇTİĞİME ŞUAN TAM OLARAK EMİN OLMUŞTUM. Senin gibi oynamanın vakti geldi piç kurusu seksi bok.
Leah: hstika geçioyr Asyalı xx
Luke'un mesajlarına baktığımda sırıtmama engel olamadım.
prensesarnoldschwcghkvgh: leahhhhhhhhhhhhh parti de olduğunu öğrendim
prensesarnoldschwcghkvgh: bensiz partiye gitmene kırıldım </33333
prensesarnoldschwcghkvgh: şaka yapıytorummmmmmmmmmmm tabi ki kırılmadımmmmmmmmm
prensesarnoldschwcghkvgh: parti içkili bir parti mi?????????
prensesarnoldschwcghkvgh: çok saçma bir soruydu
prensesarnoldschwcghkvgh: HER NERYSEEEEEEEEE
prensesarnoldschwcghkvgh: fazla içme
prensesarnoldschwcghkvgh: yani demek istediğim
prensesarnoldschwcghkvgh: fazla içmez misin?
prensesarnoldschwcghkvgh: fazla içmezsen sevinirim leahhhhhhhhhh
prensesarnoldschwcghkvgh: eve döndüğünde bana yazzz
prensesarnoldschwcghkvgh:yani demek istediğim
prensesarnoldschwcghkvgh: eve döndüğünde bana yazar mısın :)
Cevap yazacağım sırada seksiBoktan mesaj geldi. Luke'a cevap yazmadan onun mesajını açtım.
seksiBOK: seninle konuşmayı kesmemi ister misin leah?
seksiBOK: YRICA SARHOŞ MUSUN?
Cevap yazmak yerine orta parmağımı kaldırdığım, dudağımdan aşağımı çektiğim bir fotoğrafı Calum'a attım. Sonrasında hemen Luke'a cevap verdim. Kelimeleri doğru yazmakla uğraşıyordum ve bu fazla sinir bozucuydu.
Leah: Vu mesajları neredeyse içkiden kuacak duruma gelmedn önce nie görmerdim li?
Leah: ve beni vu kadar düşmen çok hoş like
Leah: aslında luke
Leah: telefon ismini like diye düzeltiror sşklfjh
Calum bu sefer art arda mesajlar atmaya başlamıştı.
seksiBOK: siktir
seksiBOK: bu çok seksi
seksiBOK: seni kucağıma alıp koltuğa oturuyorum
seksiBOK: ellerimi kalçana koyduktan sonra boynunu emmeye başlıyorum
Mesajlarını tekrar tekrar okuduğumda gözlerim fal taşı gibi açıldı. Sarhoş falan olmalıydı ya da ben sarhoş olduğum için yanlış okuyordum... Aslında Calum'un böyle şeyler yapması için sarhoş falan olmasına gerek yoktu. TANRIM! Mesajını bir kez daha okuduğumda sexting yaptığına emin oldum.
seksiBOK: adımı inliyorsun leah
seksiBOK: ve bu beni daha çok çıldırtıyor
Sadece yazdıkları bile vücudumun alev almasına yetmişti ki bu adam bana gerçekten dokunmuştu... Biraz daha ileri gidebilirdim sanırım. Yani onu biraz daha fazla kışkırtmaktan zarar gelmezdi herhalde.
Leah: vunu gerckten yapabılme ihtimalimizz varkeen neden hayalini kurmkla yetiniroz hoodiee
seksiBOK: eğer sarhoşsan ve benimle dalga geçiyorsan?
Leah: ne olur hoddiee??
seksiBOK: seni fena beceririm leah ;)
Leah: sabırsızlıkla bekliyorum ;)
Yarım saat boyunca ne Calum'dan ne de Luke'tan mesaj gelmeyince telefonumu çantamın içine attım. Konuşmayı kestiğim için pişman olmaya başlamıştım... Calum Hood ile sexting yapmak oldukça güzel olabilirdi. Ama bana cevap vermeyen oydu yani pişman olması gereken ben değildim... Oturduğum koltuğa iyice sindiğimde uykumun geldiğini hissettim. Eve gitsem iyi olacaktı. Çantamı alıp ayağa kalkmaya çalıştığımda tekrar popo üstü koltuğa oturdum. Tekrar kalkmaya yeltendiğimde ise arkamdan birisi beni omuzlarımdan tutup koltuğa bastırdı. Ve sonrasında kulağıma onun eşsiz sesi doldu. "Hadi, hayallerimizi gerçekleştirelim Rogers."
bu saatte uyumayıp bölüm yazdım ve neden böyle bir şey yaptım billmiyorum.
tek bildiğim deli gibi uykutya ihtiyacım olduğu..........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
harsh light // hood
FanfictionCalum Hood haklıydı. Âşık olmak için en boktan adamı seçmiştim. Ama bu adam nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde doğru hissettiriyordu.