Yeni bir güne uyandım. Hava o kadar güzeldi ki sanırım bu güzellik sadece hava ile ilgili deil de içim de bir mutluluk vardı. Cem ile çok güzel bir gün geçirmiştim. Bana hiç o kadar iyi davranmamıştı. Bugün neler olacağını cok merak ediyordum. Bi hevesle yataktan kalktım.
-Olamazzz. Hiç kıyafetim yok diye çığlık attım.
-Nasıl yok dolaba baksana diyerek odaya daldı ablam.
-sence hangisini giymeliyim.
-Hayırdir ne bu bir anda bir şeyler mi var yoksa.
-Ufff saçmalama okulda ki herkes cok hoş giyiniyor ondan.
-Pek inandırıcı değilsin ama hadi bakalım. Saçlarını da maşa yapma mı ister misin?
-Ne dersin yakışır mı ki?
-Ya demiştim sana bir şey var diye hadi söyle bana.
-Ya ne alaka yine nerden çıktı.
-Sen hayatta saçlarına dokundurtmassın. Çabuk anlat.
-Off işte var biri yani sanırım.
-Yaaa kim ciddi misin? Yakışıklı mı nasıl yaaa anlatsana delirtme beni.
-Ya bi susarsan neden anlatmıyım. Ya yakışıklı yani hem de çok.
-Ya çok merak ettim şimdi.
Ve o anda annemın hala gelmiyo musunuz sofraya diye bağırtısıyla ikimiz de ayaklanmıştık.
-Aaaaa sofrayı unuttum.
-Merakını sonra gidermem gerekecek çünkü okula geç kalıyorum hadi.
Kapıda onun da evden çıkmasını bekliyordum. Delirmiş olmalıyım. Sonunda kapı açıldı. Nasıl aşağıya koştugumu bilemedim.
Otobüs durağına doğru yavaş adımlarla ilerledim ve sonunda o yanımdaydı bana selam verdi.
-Günaydın.
-Günaydın.
-Naılsın dün seni eğlendirebildim mi bari?
-Belki de Antalya'ya geldiğimden beri en eğlenceli günümdü diyebilrim.
-Cidden mi buna sevindim.
Otobüse bindiğimiz de her zaman tıklım tıklım olan otobüs bugün daha durgundu oturacak yer vardı ama sadece birimiz için oturmamı söyledi ve başımda dikildi. Ona çok uyuz olmama rağmen bu durum hoşuma gitmişti onun yanımda olması cidden güzeldi kendimi rahat hissettiriyordu. Ahhhh hayır her zaman ki gibi yine kendimi kaptırıyorum saçmalamayı bitirdiğim de okula yetişmiştik.
Şu 2 gündür cidden garipti yine bana gülümsüyordu ve espiriler yapmaya çalışıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse bu çocuk espiri yapmamalıydı cidden çok korkunç Allah'tan yakışıklı karizmasi falan var yoksa evde kalır bu. Zor da olsa espirilerine gülüyomuş gibi yaparak okula doğru yürüyorduk O sırada da Melih ile Fırat da arkadan bize seslendiler. Bir günaydın faslı daha.
-Hayırdır sizi bir araya getiren şey ne?(Fırat)
-Otobüste karşılaştık her sabah ki gibi hem ben yeni üyemizle vakit geçiremem mi ne var bunda.(Cem)
-Evet bu arada hayırdir dün ikinizi de okulda göremedik? Bir sorun mu var ?(Melih)
Aslında bu konu hakkında ne cevap verecegimizi düsünmemistik ben konuşmalı mıydım.
-Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı ben de okulu ektim(Cem)
-Peki ya sen Irmak hanım merak ettik nerelerdeydiniz dün.(Fırat)
Yaaa beni merak etmiş ne kadar da tatlı.
-Şey aslında ben biraz halsiz hissediyordum kitabın heyecanlı yerindeydim ve uyumayı unutmuşum.
Bir Beyza vakası diye ortaya daldı Umut. Sonrasın da Günaydn dese de kimse onu takmamıştı herkes bir anda buz gibi olmuştu. Cidden uyuz olmaya başlamıştım bu Beyza da kimdi?
-Yine mi gevezeliğin üstünde Umut?(Can)
Hepsi randevulaşmıs gibi arka arkaya geliyordu.
-Evet sanırım öyle. Beni takmayın hadi okula girelim burada ne dikiliyoruz.(umut)
Sanırım çok cool görünüyorduk ki bütün okul bize bakıyordu. Bu kadar ilgiye cidden alışık değildim ve pek de sevmezdim biz hep kendi aramızda eğlenmişizdir.
-Bugün cidden çok hoş olmuşsun.(Fırat)
Biraz şokta beklemiş olmalıyım Cem'in yan yan bakışlarını görebiliyordum bu mu hoş dercesine bakışları. Şokum geçince;
-Teşekkür ederim. Bunu senden duymak güzel.
Saf saf gülümsemiştim ve onun da bana o bakışlarla gülümsemesi.
Ve yine ders zili sanırım artık derslerde uyuyabilirdim. Hala yeni kız değilimdir demi? Ders biyoloji zaten uyumamak imkansız ötesi. Ve bir de konuşmayı bile beceremeyen o hoca. Şimdi Deniz hocanın dersi olsa dinlerdik tabi ki adam da öyle bir vücut var ki bütün öğretmenler böyle olsa deha olmuştuk yani.
Ve geldi bizim göbekli kel saçlı hocacığımız.
~~~~~ya cidden yatağım da bile böyle rahat uyumamışımdır ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
RomanceBabamın işte yeni evimiz demesiyle uyanmıştım. Yine yeni bir şehirdeydik. Yine yeni bir okul , yeni arkadaşlar , yeni öğretmenler, yeni ortamlar. İçimden bir ses bu sefer son durak diyordu burası bana iyi gelecek. ~~~~~