Neden sen?

7.1K 411 2
                                    

CEM'İN AĞZINDAN;
bu kız çok salak daha nerede yaşadığını bilmiyor. Neden her yerde yerde karşıma çıkıyor. Ahh baş belası bir de şimdi benimle aynı otobüse mi binicek bu?
"Kepez de oturuyor."
"Sen nerden biliyorsun?"
"Aynı apartman da oturuyoruz...Baş belası otobüsümüz geldi çabuk bin."
"şey tamam..sonra görüşürüz Fırat."
"Görüşürüz."
FIRAT'IN AĞZINDAN;
bas belâsı mi?Çok gariplerdi neden tanıştıklarını söylemediler de hiç tanışmıyormuş gibi davrandılar. İçimde garip bir his oluşmuştu ama nedenini bilmiyordum. Sadece otobüsün arkasından bakakalmıştım aklıma neden bu kâdar takılmıştı kı? o kadar dalmışım ki otobüsümün geldiğini bile farketmedim. Otobüse bindiğimde çok kalabalık degildi oturacak bir yer bulmuştum. Ama hala aklımda Irmak vardı. Bizim okulda olduğunu nasıl fark edememiştim ki.

IRMAĞIN AĞZINDAN;

Neden Cem neden Umut ,Melih, yada Fırat deil de Cem. Of çocuk şok olmuştur. Neden başta aynı apartmanda oturduğumuzu söylemedim ki. Bu saçma düşünceler yüzünden otobüste olduğumu bile unutmuştum saçmalamış olmalıyım ki Cem bana çok garip bakıyordu keşke sadece Cem olsa bütün insanlar çok garip bakıyorlardı.

"Benimle aynı apartmanda oturmak utanç verici mi?"

Ne alakaydı ki şimdi bu nie böyle bir şey sormustu

"Yoo ne alaka nerden çıkardın bunu?"

"O zaman Fırattan mı hoşlanıyorsun?"

Ağzım açık kalmıştı. Aslında şimdi Cem böyle sorunca bir garip hissetmiştim. Olabilir miydi nede olsa o çok nazik sevimli iyi bir insandı. Hayır hayır olamaz tabiki de şuan saçmalıyorum. Saçma sapan şeyler düşünürken bir anda Cemin konuşmasıyla tekrar hayata döndüm.

"Bu kadar süre cevap vermediğine göre doğru, ama sana bir tavsiye kendini kaptırma Fırat herkese karşı iyidir sadece sana karşı olduğunu sanma."

Verecek cevap bulamamıştım haklıydı zaten öyle bir şey de yoktu neden cevap verememiştim ki buna ben.hala yüzüme garip garip bakıyordu. Artık cevap vermek için çok mu geçti. Offff bu kesin herkese söyler şimdi saçma sapan şeyler anlatır falan... Aman banane ne derse desin zaten büyük ihtimalle yarın okula gittiğimde beni tanımamazlıktan gelecek hepsi. Sonunda yetiştik bu salakla aynı otobüste olmak bile sinir bozucuydu. Aaaa doğru aklıma ablam gelmişti. Neredeydi acaba... Etrafa biraz bakındıktan sonra cebimden telefonumu çıkardım. Ahhh Tam olacak şeydi şarjım bitmiş.

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin