Uyuyamıyordum. Her şey aklımı karıştırıyordu. Ne garip bir çocuk ya iki yüzlü sanırım anlamadım ki ne yapmaya çalışıyor. Acaba bir çeşit ruh hastalığı falan olabilir mi ? Bir anlam veremiyorum.
Konuşmayalı baya olmuştu. Benimle konuşmasını hiç beklemiyordum. Aslında onu öyle karşım da elinde yemek tepsisiyle görmeyi de beklemiyordum. Annesi göndermiş. Kendi kendime kıkırdıyordum ki ablam bozmazsa olmaz.
-neye gülüyon kız gece gece deli misin? Uyu yarn erken kalkcaz.
-aman ona da karışmasan olmaz.
Düşüncelerimi yarıda kesti uyuz.
Ona karşı düşüncelerim garipti ama benimle konuşmuş olması beni rahatlatmıştı. Belki de artık benimle konuşur. Belki de bir hareketime kırgındır.
Bu tarz düşüncelerimle uykuya dalmışım. Sabah olduğunda salına salına kalkıp giyindim okula gitmk istemiyordum.
-Yine sürünmeye başlama hızlı ol otobüsü kaçıracaksın.(Annem)
-Hava çok korkunç gitmek istemiyorum.
Offlaya offlaya Mayhoş mayhoş merdivenleri iniyordum. Anneme cok kızgındım bugün de gitme dese ne olurdu ki sanki.
Onun sesini duyduğum anda kafamı kaldırdım.
-Günaydın.(Cem)
Şaşırmıştım. Sadece bakıyordum.
-Böyle giderse gec kalcaksın.(Cem)
Diyerek elleri cebinde yürümeye başladı. Bende arkasından sessiz sessiz yürümeye. Bu saatten snra gunaydn desem de bir işe yaramazdı demi. Çoktan rezil olmuştum bile. Yanımda yürüyordu. Adımlarımız bile aynıydı. Kendimi kaptırmış gidiyordum ki.
-Hiç mi konuşmicaksın? (Cem)
-Bilmem. Belki de şu son 2-3 haftanın acısını çıkarıyorumdur. Neden benimle hic konuşmadın hatta neden yüzüme bile bakmadın çok merak ediyorum.
-Ooo baya içinde biriktirmişsin gibi.
Yan yan baktım sadece.
-bilmiyorum ben de neden konuşmadığımı bilmiyorum. Sadece bugün içimden seninle konuşmak geldi. (Cem)
-Zahmet olmuş hiç konuşmasaydın. Böyle yaşlanır giderdik.
Gülmeye başladı. Çok şeker gülüyordu yanaklarından tutup çekmek istiyordum. Ama tepki vermiyordum çünkü ona kızgındım.
-Ne var ya ne dedim.
-şimdi sen bana trip mi atıyosun. Cok aptalsın.
Diyip beni kolunun altına alıp sanki afacan bir çocukmuşum gibi saçlarımı ovalamaya başladı.
Hiç beklemedigim bir hareketti ama cok hosuma gitmisti o samimiyeti hissetmistim
-Ya gitsene ne trip atıcam sana. Istersen hic konusma. Sadece merak ettim.
-sadece biraz canım sıkkındı.kafam karışıktı.
Yan bir gülüs atmşti cok masum görünüyordu. Ben de gülümsedm.
-Simdi iyi misin bari?
-Evet iyiyim.
Gözlerime baktı. Gözlerine baktım çok güzel bakıyordu.
-seninle konuşmayı özlemisim yeni kız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
Roman d'amourBabamın işte yeni evimiz demesiyle uyanmıştım. Yine yeni bir şehirdeydik. Yine yeni bir okul , yeni arkadaşlar , yeni öğretmenler, yeni ortamlar. İçimden bir ses bu sefer son durak diyordu burası bana iyi gelecek. ~~~~~