Çocuklar bakın burada kim var !!!

7.1K 406 13
                                    

Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum direk eve gitsem... Babam çok kızar... Acaba Cem'den telefonunu istesem mi ?

Biraz ilerimdeydi koşarak yanına yetiştim. Yaaa çok garip bakıyordu.

"Şey telefonumun şarjı bitmiş telefonunu kullanabilir miyim?"

"Zaten evine yetişmedin mi ? Ne yapacaksın? Yoksa bu telefon numaramı almak için bi bahane mi ?"

Ufff bu çocuk yine saçmalamaya başlamıştı.

"Saçmalama. Sadece ablamı aramam gerek verecek misn vermicek misin?"

"Al baş belası al."

Ablamı aradığımda yetişmek üzere olduğunu söyledi sözde benden önce çıkmıştı hanım efendi. Bir de bu soğuk da dışarıda beklemek gerekecek ya.

"Al teşekkürler."

İnsan bi önemli değil der. Salak arkasını döndü gitti. Tam arkasından tekme atar gibi yapıyorken bir anda arkasını döndü. Ahhh rezil oldum yine kendimi nasıl düzelticektim.

"Sen gelmiyor musun ?"

"Hayır. Ablamı beklemem gerek"

"Neredeyse hava karardı ve dışarısı soğuk bence apartmanda beklemelisin."

Niye böyle söylemişti ki şimdi iyi bir insanmış gibi davranıyordu. Aslında bana da mantıklı gelmişti bu soğukta dışarıda kalmaktan iyidir.

" Bekle o zaman bende geliyorum."

Niye beklemesini söyledim ki yaa. Yol boyunca hiç konuşmadık ne konuşacaktık ki zaten. Acaba şuan da ne düsünüyor. Ne kadar sıkıcı çocuk ya. Apartman merdivenlerinin çıkarken ablamın sesini duydum ablama bakayım derken ayağım takıldı ve... Cem'in kucağına düştüm. Yine. Ablam koşarak yanımıza geldi bir kez daha rezil olmuştum. "İyi misin? "

Yaaa ablamın yanındayım diye mi bu kadar nazikti. Normalde "salak mısın?" veya "yine mi ya sakar." gibi bir şey bekliyordum.

"İyiyim. Özür dilerim yine Ayağım kaydı."

"Evet. Yine. İyiysen sorun yok ama üstümden kalkarsan sevinirim."

"Pardon."

"Irmak iyiysen hadi kalk eve geç kalıyoruz."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eve girer girmez odama geçtim. Yorgundum ve uykum vardı. Kalbim çok saçma bir ritim ile atıyordu. Çok utanmış olmalıyım yüzüm de kıpkırmızı olmuş. Aklımda bir sürü saçma şey ile uykuya daldım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Uyansana Uykucu"

"Tamam ya dürtmeyi bırak"

Ahhh yine okul. Eski okulumu özledim. Burada ki insanlar çok sosyetik ve burnu hava da.

Otobüs durağına vardığım da ne göriyim... Cem... Arkamı dönüp gitmek istedim ama çok saçma olurdu. Paşa paşa durağa gittim beni gördü kısa bir süre göz göze geldik gözleri çok güzeldi ve o dalgalı saçları... Çok havalı görünüyordu okul formasıyla bile. Yanına gittim.

"Günaydın"dedim ama ne geregi vardı ki. Oda boş bakışlar ve cool bir ses tonuyla

"Günaydın" dedi ve önüne döndü.

Otobüse bindiğimiz de ayakta kaldık. Ama bi kız dikkatimi çok çekmişti. Çok güzel görünüyordu. Bizim okulun ilerisindeki kolejin formasını giyiyordu. Neden bana bakıyordu ki. Hem de çok korkunç ürpermiştim. Beni baştan aşağı süzüyordu. Sonra bakışlarının Cem'e kaydığını gördüm. O an da otobüsün aniden fren yapmasıyla yana savruldum. Benden başka kimse düşme tehlikesi yaşamamıştı. Bir kez daha rezil olmuştum. Cem bana baktı ve "ah sakar şey " diye söylendiğini duydum. Kız da bakıp gülüyordu. Sanırım herkes gülüyordu.

##############

Okula vardığımızda yüzüme bile bakmadan çekip gitmişti. Tabiki bakmicaktı neden baksın ki.

Bugün yine dersler çok sıkıcıydı ve ben çok yorgundum. Heryerim ağrıyordu. Salak gibi sürekli düşmekten olsa gerek. 1 tenefüs geçti 2 teneffüs geçti çok sıkılmıstım sınıfın içinde. 3. Tenefüste dışarıya çıkıp okulun etrafını turlamaya karar verdim.

Okulun büyük bir bahçesi vardı. Kocaman bir de spor salonu. İçinde her şey için ayrı bölümler vardı. yüzme, judo, dans odası mı ? Dans etmeye bayılırım bir gün gelip izlemeliyim. İleri de ise sahalar vardı. Basketboll , voleybol, futbol ve tenis. Basket sahasında maç vardı. İzlemeye gitsem mi acaba?

Gittiğim de Fıratlar sahadaydı. Kendi aralarında maç yapıyorlardı. Fazladan 1 kişi daha vardı tanımıyordum onu ve nedense Umut aralarında yoktu. Sahanın dışından izliyordum ki arkadan bir ses geldi.

"Ooooo burada kimleri görüyorum. Naber Irmak?"

Bu Umuttu. Onu gördüğüme şaşırmıştım biraz da korkmuştum acaba sapık gibi mi görünüyordum.

"Şeyyyy... İyi sen?"

"Bende iyi hatta bomba gibi. Neden dışarıda duruyorsun içeri gel bizde maç yapacaktık."

Daha gerek yok gitmem lazım dememe kalmadan bağırdı.

"Heyyyy... Çocuklar bakın burada kim var."

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin