Bana elini mi uzattı o.
"Selam ben Fırat,sende Irmak olmalısın"
"E...e...evet tanıstıgıma memnun oldum" of lanet olsun kekeledim mi ben kendimi rezil etmeden olmazdı zaten
"Duyduğuma göre bizim okuldanmıssın yeni gelen kız "
"Pekte yeni sayılmam artık 1 hafta oldu "
"Hmm neyse sıkılmadın mı ya burada hadi kalk gidelim"
"Nereye gidiyoruz yaa"
"Hadi ama sıkılmadın mı burada"
"Aslında biraz sıkıldım'
"Abi biz Irmak ile biraz dolasıcaz bi sakıncası yoktur umarım"
Ablam hemen atladi tabi doğal olarak "yok yok gidin keyfinize bakın'
Avm'nin cıkısna doğru ilerliyorduk nereye gidiyoruz ya umarım çok uzaklasmayız
"Ee Irmak okula alıstın mı bizim okul diğer okullara göre biraz degisiktir"
"Yani alıstım sayılır..evet öyle gerçekten"
"Seni hic farketmemistim dikkat çeken biri değilsin"
Ne dedi o simdi bu ne ya ne yapmam gerekiyordu dikkat çekmek için amuda mı kalksaydım alla alla yaa
"dikkat çekmeye uğrasmadıgımdandır"
Allah'tan o anda Fırat'ın telefonu çaldı da vereceği cevaptan kurtuldum.
-"Efendim... Yanımda bi arkadaşım var gelemem... Tamam bir soriyım."-
"Arkadaşlarım bowlinge çağrıyolar gitmek ister misin ?"
"Eve geç kalirim sen git istersen"
"Hadi ama ya cocuk musunn"
"Ne alakası var"
"Yürü gidelim iste"
"İyi ama geç kalmayalım"
"Anlaştık"
Yol boyunca pek konuşmadık zaten AVM'ye yakın bi yerdi. Oraya vardığımız da herkes başlamıştı.
"Ooo Fırat bey siz mi geldiniz?"
"Yok canım daha yoldayım aptal aptal konusmayin misafirimiz var"
Umut'tu sanırım ilk konuşmaya başlayan.
"Aaaa bu yeni kız seni görmüştüm. Ben Umut."
"Ben de Irmak"
"Selam Ben Melih"
"Ben de Can"
Cem'den ses çıkmamıştı herkes dönmüş ona bakıyordu. O ise... Neden bana öyle bakıyordu ki?
Cem Ne var dercesine baktı etrafındakilere.
"Kendini tanıtmicak mısın?"
"Zaten beni tanıyordur. Beni tanımayan yok."
"Tabi tabi. Yine çok kabasın Cem. Ben tanıtıyım bu da Cem."
"Memnun oldum."
"Bizde"
"Hadi oyuna başlayalım, oynamayı biliyor musun?"
"Evet, biraz."
Aslında Antep de yaşadığımız dönemlerde arkadaşlarla hep Bowling'e giderdik. Ama bu küçük bir ayrıntıydı söylemeye gerek yoktu.
"Takımlara ayrılalım o zaman"
İlk takım Umut, Melih, Can
İkinci takım ise Ben, Fırat ve Cem uyuzuydu. Ama ona uyuz olduğumu da kimsenin bilmesine gerek yoktu.
"Bence oyun için bir iddiaya girmeliyiz yenilen takım yenen takıma yemekleri ısmarlar."
"Anlaştık. Ama yemek işi bugün olmaz söyliyim Irmak'ın geç kalmaması lazım ve bende erken gitmeliyim bugün."
"Tamamdır başka bir zamanda tekrar toplanırız."
İlk atışı Umut yaptı ve ilk atışta 10 lobutun 9unu da devirdi Bana döndü ve iyiydim değil mi diye sordu gülerek
"İyiydin ama ben daha iyisini yaparım diyerek güldüm"
Sıra bendeydi aslında çok heycanlıydım niye öyle iddialı konuştuysam. Ve evet bütün lobutları devirmiştim. Bir anda hepsi birden alkışladı aslında çok havalı hissetmiştim ama sadece küçük bir gülümsemeyle yetindim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Telefonumun çalmasıyla saat aklıma gelmişti. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım. Arayan ablamdı.
"Nerdesiniz ?"
"Şey biz bowling salonundayız."
"Nasıl birbirimizi bulucaz?"
"Bilmiyorum."
"O zaman otobüse atla gel evin önünde buluşalım ben 15 dakikaya çıkarım buradan."
"Tamam"
Telefonu kapattım sıra Cem'deydi tüm lobutları yıkarsa biz kazanıcaktık. Ve Cem hepsini devirmişti . Biz kazandık ama ben sevinemedim bile çünkü geç kalma telaşı sarmıştı. 1. Takım bizi tebrik etti falan filan şimdi bide ayrılma faslı var bunun off. Allahtan Fırat geç kaldığımı anladı da "hadi artık dağılalım" dedi.
"Durun yemek işini ne zaman yapıcaz?"
"Bir hafta sonu konuşur ayarlarız dert etme.
Otobüs durağına varmıştık.
İlk Melih ve Can'ın otobüsü geldi.
"Tanıştığımıza sevindik Irmak her zaman yanımıza gelebilirsin."
Sadece gülümsemiştim ne denirdi ki böyle bir şeye ve de onlar benim yanıma gelmeden nasıl onların yanına gidebilirdim ki?'
Bir süre daha hiç konuşmadan durak da bekledik ve Umut'un da otobüsü geldi.
"Görüşürüz arkadaşlar. Irmak tanısdıgımıza sevindim daha sık bizimle takılmalısın."
Umut gidince Fırat konuştu.
"Her kıza bizimle takıl demez seni sevmiş olmalı."
"Bende onu sevdim çok iyi biri."
Sadece gülümsedi. Cümlem çok mu saçma olmuştu.
"Hangi otobüse bineceksin"
Aaaa unuttum ben hangi otobüse binecegimi bilmiyordum. Cem'e sormalı mıydım. Yada onunla daha önce karşılaşmamışız gibi davranmaya devam mı etmeliydim.
"Aslında şey ben bilmiyorum.""Cidden mi? Nerede oturuyorsunuz."
Onuda bilmiyorum ne yapmalıydım ki. Offf çok salağım. Sormam gerekirdi. Acaba Cem'e sorsam mı?
NOT: Fotoğraflar Multimedya da :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kız
RomantizmBabamın işte yeni evimiz demesiyle uyanmıştım. Yine yeni bir şehirdeydik. Yine yeni bir okul , yeni arkadaşlar , yeni öğretmenler, yeni ortamlar. İçimden bir ses bu sefer son durak diyordu burası bana iyi gelecek. ~~~~~