kapıdaki bey

4.7K 236 12
                                    

Dona kalmıştım. Hep beni şaşırtıyordu.
-ne o sen özlemedin mi beni?
-Immm bilemedim ki pek deil gbi.
Dik dik baktı.
-Pek deil haaa öyle olsun bakalım.
Yan bir bakış atıp gülümsedim.
-Azıcık özlemişim.
O sırada otobüs geldi. Okula gec kalmak üzereydik nerdeyse ama ikimizinde pek umurunda deildi. Onunla konusmak cidden iyi gelmişti hic bir sey umrumda deildi şuan.
Otobüste yan yana oturduk. Kolu koluma değiyordu ve teni çok sıcaktı cok hoşuma gitmişti. Koluna yapışasım gelmişti. Kendimi zor tutuyordum.
-Benimle konuşmamak sana iyi gelmiş sanki çok cenesizsin bugün.
-Konuşmamamı mı istersinz hanım efendi.
-Hayır böyle iyi. Sadece dikkat çekiyorsun.
-Bi süre böyle devam etmek niyetindeyim.
-Dualarımız o yönde.
Konusmaya dalmşken okula yetişmiştik. Keske birazcık daha yolumuz olsaydı. İçimden bir ses onu bir daha böyle sevimli yakalayamayacaksın diyordu. Sınıfa girdiğimde kızlara selam verip sırama oturdum. Mal mal sırıtıyordum. Kendi kendime gülüyordum taa ki karşımda Asya ile Ecem i sacma sacma bakarken görene kadar.
-Irmak? İyi misin bebeğim neyin var hayırdır bu mutluluk pıtırcığı hallerin.(Ecem)
-Susar mısın bana daha çok aşk pıtırcığı gbi geldi. Söyle hadi noldu. (Asya)
-Hiç. Yani mutlu olmak icin bir şey olması mı gerek illa canım ben hep gülümserim ne var bunda?
-Yeme bizi Irmak yırtmaya çalışma ve hemen dökül. (Ecem)
-Immmm. Peki oturun. Cok heycanlıyım onun için sessiz olun.
Olayı anlattıktan sonra ikisi de bön bön bakıyodu. İlk tepkiyi Asya verdi.
-Sen... Yani sen... Yani bildigimiz Irmak Cem'den mi hoşlanıyorsun.
Dona kalmştım hiç bu şekilde düşünmemiştim ki ben sadece konuşmak çok hoşuma gidiyordu. Ne alaka ya.
-Saçmalama tabi ki de öyle değil biz... Şey yani hani benimle bayadır konusmuyodu işte hani boylr bir anda konuşunca işte. Ya susar mısınız ne alaka yani sacma sacma konuşmayın.
- Hadi Irmak bize de dökülmiceksen kime anlatıcaksın ki anlat bize.
-Yok öyle bişey kızlar siz yanlış
Dedigim an hoca içeriye girdi. Kimyacı. adam sınıfa girerken örnek diyerek giriyor resmen derste soluksuz yazı yazıyoruz.
Artık yaz gelsin istiyordum. Ama nerdee. Daha okullarin kapanmasına neredeyse 2 ay var. Son sınıf için dershaneye yazılmıştım. Asya ve Ecem ile birlikte ama bizimkiler olmadan napıcagım seneye hic bilmiyorum. Onlara cok alışmıştım. Onlar olmadan kocaman bir sene geçiricektim.
Sonunda zil çaldı ve ben hala düşünürken kızlar başıma tekrarda üşüştü.
-Ya bu kız dersi hiç dinlemiyor nasıl notlarını düşürmüyor anlamıyorum. (ECEM)
-Ihımmm. Neyse konumuza dönelim hadi bize dökül Irmakcım. (ASYA)
-Ya bir şey yok ben de emin deilim sadece o çok dikkat çekici biri ve benimde dikkatimi çekiyor sanırım.
-Dikkat çekici ha? Hani uyuzun tekiydi noldu canım.
-ya uyuzlugundan hic bir sey kaybetmedi hala uyuzun teki ama ufff gider misiniz kafamı toplamaya ihtiyacım var.
-Irmak Kafanı ha! çabuk toparlasan iyi olur bence. çünkü biz biraz kapida ki beyin de sana yanık olduğunu düşünüyoruz...

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin