Basket maçı

6.4K 404 7
                                    

Hepsi aynı anda dönüp bana bakmıştı. Yapacak bir şey yoktu bende el salladım ve gülümsedim.

-Hadi gelsene maç yapıyoruz izlemelisin bu konuda çok iyiyimdir.

Melih oradan bağırdı.

-Bence iddiaya girmeliyiz. Senden daha iyi olduğuma eminim.

-Hahh öyle mi dersin.

Fırat konuştu bu sefer

-Artık sussanız da oyuna başlasak. Irmak sende oynamak ister misin ?

-Pek sanmıyorum basketbol da çok kötüyümdür sadece izleyici olsam daha iyi olacak.

Gülümsemişti ve kalbim onun gülümseyişiyle hareketlenmişti.

-Peki o zaman sen bilirsin. İddia konusuna gelince bence kazanan takım kaybeden takıma yemek ısmarlamalı.

Herkes başını sallayarak onay vermişti. Ve bana döndü.

-Buna sende dahilsin küçük hanım takımını seç. Seçtiğin takım kaybederse sende yemek ısmarlamak zorunda kalırsın.

Hoşuma gitmişti.

-Hmmm pekala o zaman senin takımına güveniyorum.

Gülümsüyordu ama bir anda gözüm Cem'e kaydı bana bakıyordu ve bakışları hiç hoş değildi.

Maç başlamıştı. Basketbol oynayan erkeklere hayran olduğum bir gerçekti ama basketboldan hiç Anlamazdım. Sadece izliyordum. Bir sürü yakışıklı ve kaslı oğlan çok çekici görünüyorlardı. Anladığım kadarıyla Fıratlar kazanıyordu ve her basketten sonra bana bakıp gülümsüyordu. Hepsi çok iyiydiler basket konusunda. Pek anlamasam da Cem ve Fıratın bu konuda daha iyi olduklarını düşündüm. Cem çok hırslıydı karşı takımda basketlerin çoğunu o atmıştı. Hiç bir şey anlamadan maç bitene kadar sessizce onları izledim . Ve sıkılmamıstım da. Maç biter bitmez bir gürültü oldu. Sevinç çığlıklarıydı sanırım. Fıratlar kazanmıştı ve Cemin morali çok bozulmuş görünüyordu. Fırat ve Umut el hareketleriyle beni çağırdılar. Bende yanlarına gittim.

-Yine iyisin yemek ısmarlamak zorunda kalmayacaksın.

Ben ise sadece gülümsedim.
FIRAT'IN AĞZINDAN;
Bu kız garipti. Yani kötü bir anlamda gariplik değil sadece gülümsemesi gerçekten çok hoştu. Ona gülümseme gereksinimi duyuyordum. Çünkü onunda bana gülümsemesini istiyordum. İlk defa bir maçı kazandığım için mutlu olmuştum.
-eeee ne bekliyoruz hadi yemeğe gidelim.
-şeyy ben gelmesem olur mu ?
Irmak gelmek istemiyordu sanırım.
-Neden? Bence gelmelisin.
-Yani hiç bir etkim yoktu maçta ve sizi de rahatsız etmek istemiyorum.
-Saçmalama ne rahatsız etmesi hadi gidelim.

CEM'İN AĞZINDAN;
Şu kız her delikten çıkmazsa olmaz zaten. Ne diye ısrar ediyorlarsa bu kadar. Kesin oradada bir sakarlık yapar bu.

Yeni KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin