Bölüm şarkısı : the wamps ft demi lovato - somebody to you
Telefonumda ki mehter marşı çalmaya başladığında korkuyla yatakatan zıpladım. Telefonun alarmını kapatmaya çalışırken bu mehter marşının telefonuma nasıl girdiğini bulmaya çalışıyordum. Telefonu kapattıktan sonra hızla yataktan kalktım. Tuvaletin önüne geldiğimde kapı kolunu çevirdim. Fakat açılmadı.
Ben kapıyı zorlamaya başladığımda tuvaletten kardeşimin o cırtlak sesini duydum. Yani nur 'un.
"Ben varım ablaaaa! Sen diğer tuvalete gitt!
"Hadi oradan be ! sen gel klozeti kap ben gideyim eğilmelide yapayım yok öyle dünya !
Biz kardeşimle tartışırken araya annem girdi.
" Yağmurr şu kardeşine bir rahat ver kızım tuvalet konusunda bile tartışıyorsunuz !! Yağmur sen git diğer tuvalette yap kızım!
"Annecim tamam da ben içerden el kremimi alıcaktım?
"Tamam kızım al bari kardeşine söyle açsın kapıyı!
"Tamam anne ! Nurr kapıyı aç!!
Dur bakalım nur ben sana daha neler yapacağım sevgili kardeşim . Nur kapı kilidini açınca bodoslama içeri girdim. Nur bana aldırmadan tuvaletini yapıyordu. Bende ona aldırmamaya karar verdim . Dolaptan kremimi aldım . Ve kapıya doğru ilerledim. Ama içimdeki şeytan gene rahat durmadı.
Şeytan bana git kafasına bir tane vur diyor ama ben daha kötüsünü yapacaktım. Ben de kapıdan döndüm ve kardeşim nuru ittim. İttiğim gibi tuvaletin içine girdi. Zaten boyu kısaydı. Klozete oturunca ayakları on metre havada kalıyordu. Vurduğum gibi tuvaletin deliğine düşen nur hemen çığlık attı.
"ANNNNNEEEEEEEEE!!!!!!"
Ben hızla odama koşarken nur hala deli gibi çığlık atıyordu. Ona aldırmadan odama girdim ve kapımı kilitledim. Hemen okul şortumu ve üzerine göbek üstü ,lost yazılı bluzümü giydim.
Altına siyah konverselerimi giydikten sonra içi fosforlu turuncu dışı sade siyah olan montumu aldım. Eyeliner çektikten sonra hızla snoppy karakterli çantamı aldım sonra hızla odamdan çıktım .
Annem sanki kaçacağımı anlamış gibi odamdan çıktığım gibi saçıma yapıştı. Bu kadında 4 öküz gücü var sanırım!!
Çığlıklarım evin duvarlarında yankılanırken annem çoktan bana saydırmaya başlamıştı.
"Geri zekalı!!!"
Annem saçımdan tuttuğu gibi beni odama getirdi. Beni yatağa bir bez bebekmişim misali fırlattıktan sonra odamın kapısını kapattı. Önüme geçip yarım saat nasihat çektikten sonra odamdan çıktı. Kapımıda kilitlemeyi ihmal etmedi. Neymiş efendim cezalıymışım. İki gün boyunca odamdan çıkmayacakmışım. Birde iki gün boyunca nur ' un her isteğini yapacak mışım! Yok artık!!
Annem gittikten sonra kendimi yatağıma attım. Gözlerimi kapattım. Belki biraz olsun uyurum diye. Ama mert aklımdan çıkmıyordu. Mert kim diyorsanız aşık olduğum çocuk. Kendisi okulumuzun taşı. Kendisiyle şuana kadar hiç konuşmadım. Ama ona olan bakışlarımdan anlamıştır diye umuyorum. Aslında ben sadece hayal kuruyorum. Kimi kandırıyorum ki ? Benim hayatım zaten yalan . Somut olan tek şey benim duygularım. Hayatımsa soyut ne dokunabiliyorum , ne değiştirebiliyorum.
Şu ana kadar kimseyle çıkmadım. Ve erkekler hakkında hiçbir şey bilmiyorum . Yani mert gelip çıkma teklifi etse ( imkansız) bende kabul etsem ne yapacağımı bilemem. Zaten mert o kadar kız içinde gelip benimi sevecek anlamıyorum ki ? Dış görünüşe bakarak aşık olan insanlardan tiksiniyorum. Size kendimden bahsetmedim. Kendimi kısaca yağmur bulutu gibi görüyorum. Aslında hiç negatif değilimdir. Her zaman pozitifimdir. Ama bu pozitif durumu sadece okulda kullandığım bir maske . Eve geldiğimde bu maske kırılan cam taneleri kadar çok parçaya ayrılıyor . Kendimi mutlu edemiyorum.
Ben hiçbir zaman mutlu olamadım. Olmakta istemiyorum. Beni bıraksınlar şarkı dinleyip çikolata yiyeyim. Benim bir numaralı kahramanım annem. Ama onunda bir eksiği ,depresyonda olduğum halde bana bulaşık yıkatan bir anne olması.. Annem çok güçlü bir kadın. Babam bizi bırakıp gittiğinde nur ile bana hem annelik hem babalık yaptı. Babamsa bizi bırakıp teyzemle evlendiler. Ve bir çocukları var. Annemse bizi babama bırakmadı. Ve böylece hayat hikayem başladı. Tabi buna hayat denirse...
YAZAR NOTU :
Kusura bakmayın bölüm biraz kısa oldu . Ama diğer bölümleri uzun uzun yazacağım.VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLERİMM
:3 :>♡♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIM OLUR MUSUN?
ChickLitYaptığım çaydanlık şakasına çok bozulan savaş ellerini göğüsünde birleştirmiş, kendimi affettirme çabalarımı dinliyordu. Hadi ama yarım saatir şurada benimle barışması için uğraşıyorum. En sonunda savaşa doğru eğildim. Soran gözlerle bana bakıyordu...