7-BÖLÜM

23 5 0
                                    

Umutun odasından çıktıktan sonra kendi odama girdim. Kapımı kilitleyip kapının dibine çöktüm. Bacaklarımı kendime çekip hıçkırıklara boğuldum.
Ağlarken neden bu kadar duygusal olduğumu çözmeye çalışıyordum.

Sanırım özel günlerim yaklaşıyordu. Ben ağlarken balkonumun kapısına bir taş atıldı. Başımı kaldırıp kızarmış gözlerim ve kızaran burnumla balkonumun kapısına baktım. Ayağa tembel hayvan misali kalktığımda bu kişinin umut olduğunu biliyordum.

Her zaman ki gibi kalbimi kırmıştı. Sonra ben odama çekilip ağlarım , sonra umut gelir balkonumdan odama girer . Bilirki ben odamın kapısını her zaman o girmesin diye kilitlerim. Sonra bir özür zırvalar,ve çekip gider.

Ben bunları düşünürken balkonumun kapısı açıldı.

İçeri savaş girince neredeyse çığlık atacaktım.

" savaş senin burada ne işin var ? Umut seni burada bir görürse....burayı tepemize yıkar !"

Ben bunları söylerken savaş yatağıma uzanmış ;

" Bir kerede hoşgeldin savaş iyimisin açmısın diye sor ya "

Böyle konuşmalar bana saçma gelirdi.
Hoşgeldiniz ,güle güle, açmısın?
Saçmalık!
Aslında bir bakıma haklıydı. Ellerim belimde yanaklarıma hava doldurup ;

" Hoşgeldin savaş . İyimisin? "

" Yemek yersem daha iyi olacağım"

Yavru köpek bakışlarıyla bana bakarken sıkıntıyla oflayıp dolabıma doğru ilerledim.  Ne yapayım?

Aşağı inip bir şeyler alıp gelsem annem o kime diye kesin sorar. En iyisi eti cangalarımdan bir tanesini ona vermek . Dolabımın içinde olan elbiselerin arasından 2 tane canga çıkardım. Dolabımı kapatıp yatağıma doğru ilerledim. Savaşın yanına oturdum.

"Ciddi misin ? "

"Hangi konuda?"

Oflayarak bana döndü.

"Çikolata konusunda ? "

"Evet canga sevmez misin?"

"Ben karamel sevmem "

"Sana bunu vermem bile büyük bir şey şansını fazla zorlama bence elindekiyle yetin."

Oflayarak canganın paketini açtı. Ben de mal gibi onu izliyordum. Yüz hatları çok keskindi. Gece lambamın ışığı bir yüzünü aydınlatırken diğer yüzü karanlıkta kalıyordu. Açıkcası bu onu çok seksi ve erkeksi gösteriyordu. Cangaların çikolatasını ve fıstıklarını yiyordu. Tabi karamel kısımlarını yemiyordu.

" Çikolatayı katlettin. Bildiğin yemiyorsun didikliyorsun. Keşke vermeseydim de ben yeseydim."

Bunları söyledikten sonra sinirle çikolatamdan kocaman bir ısırık aldım. Çikolatayı yemeyi (didiklemeyi) bitirdikten sonra çikolatanın karamel kısımlarını yatağın üstüne koydu.

"Sen ye o zaman ?"

Diyip sırıtmaya başladı.
Allahım! Bir insan bu kadar güzel sırıtabilir mi? Kendine gel yağmur !

Sen inatsan bende inatım.

" Ben yerim benim için sorun değil !"

Dediğimde yüzünde ki sırıtışı silindi. Yerini inanmaz yüz ifadesini takıntı.

"Yapamassın . "

"Hemde öyle bir yaparım ki !
İzlede gör! "

Dedim ve yatağın üstünde ki karameli tek seferde ağzıma attım. Yüzündeki sırıtış geri geldi . Ayağa kalktı. Sanırım gidiyordu. Ceketini ve şapkasını giydi. Balkonumun kapısını açtı. Tam gidecekken başını bana çevirip :

"Öpüşmüş sayılıyoruz "

Ben gözlerimi kocaman açmış savaşa bakarken bana göz kırpıp balkonumdan aşağı indi . Utancımdan domatese döndüğüme yemin edebilirdim. Yatağımın içine girip olanları unutmaya çalıştım. Ama unutmak mümkün değildi. Sağol savaş ya allah razı olsun !

*********************

Sabah uyandığımda odam karanlıktı. Bende hala gece diyerek geri yattım. Yattıktan 2 dakika sonra telefonumun alarmı çalmaya başladı.

"Sala sala yalarım .."

Ben çalan şarkıya gözlerimi pörtleterek bakarken kendimi yataktan aşağı attım.

Atmaz olaydım. Yatağımın yanında şarj aleti varmış. Onu görmediğim için şarj aletinin sivri tarafları kıçıma girdi.

Acıyla çığlık atıp , ayağa kalktım. Ellerim popomda yüzümü buruşturarak şarj aletine baktım.

Sanki şarj aletinin gözleri ve ağzı varmış gibi hem bana gülüyordu, hemde 'beni yatağın dibine koyarsan kıçınada girerim başka bir taraflarınada girerim nihahahah' diyerek gülüyordu.

" Or*spu "

Dedikten sonra şarj aletine dil çıkardım. Bugün cumartesiydi. Millet bugün dinlenirken ben çalışacaktım.
Bir pet shopta eleman olarak çalışıyordum. Hayvanları çok seviyordum. Ayrıca haftada iki üç kez hayvanları gezdiriyordum. Bugün gezdireceğim. Ama sadece köpekleri. Zaten pet shopta çok hayvan yoktu.

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bir duşa girsem iyi olabilirdi.
Küvetin içini suyla doldurup , suyun içine en sevdiğim sabunlardan ve kokulardan koyup pijamalarımı çıkardım. Suyun içine girdiğimde vücudum sanki bu anı bekliyormuş gibi kendini suya bırakıverdi. 1 saat suda durduktan sonra kafamı 3 kere şampuanlayıp 2 kerede liflendikten sonra banyodan çıktım. 

Bedenimi kurulayıp iç çamaşırlarımı giydim. Dolabımın karşısına geçtim.
Dolabımdan yarım omuz açık pembe renkli bluzümü , altımada beyaz renkli şortumu giydim. Malum son sıcaklar.

Ayağıma bluzümle aynı renkte olan babetlerimi giydim.

Sıra saçlara geldiğinde saçlarımı kurutup açık bıraktım.

Makyaj olarak biraz fondeten ve pembe renkli rujumu sürdüm.

Aşağı indiğimde herkes mutfaktaki yerini almış umut benim yerime oturmuştu. Bu çocuk ne halt etmeye çalışıyordu?

*****************

Köpekleri gezdirmiş eve gelmiştim. Zaten geldiğimde saat 7 ye geliyordu. Kendimi yatağıma attım. Ve uykunun beni ele geçirmesine izin verdim.

***************
Tatlı uykumdan beni uyandıran mesaj sesine lanet ederek yatağımda dikleştim. Telefon kilidimi girip mesaj simgesine tıkladım. Mesaj savaştandı.
Heyecanlanmıştım. Nedeni savaş değildi sanırım. Offf tamam nedeni savaştı.

Bana neler oluyordu böyle?
Savaşın bir mesajına bu kadar heyecanlanıyorsam. Ona karşı...

Yok ya yok!

En iyisi mesaja bakmak.

Gönderen: Savaş

Bakıyorumda sana mesaj atınca baya heyecanlandın. Öpüşmemizin üstünden 1 gün geçti . Kendini nasıl hissediyorsun güzelim?  ;)

Mesajı okuduğumda yüzümdeki
gülümsemeyi fark etmemiştim.
Sizce dururmuyum. Bende cevap yazdım.

Kime:Savaş

  Heyecanlanmadım merak etme.
Şimdi heyecanlandım desem götün kalkar. Her erkek gibi !Ayrıca kendimi gayet normal hissediyorum.

Gönder kısmına tıklayıp yatağıma geri yattım. Bir mesaj sesi daha geldi. Aldırmadan uykuma devam ettim.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Beğendiniz mi ? Kısa oldu ama olsun.
Eğer hikayemi sevdiyseniz beğenip yorum atmaya üşenmeyin lütfen . Ayrıca hikaye için fikirlere açığım!

Deli yazarınız :*
♡ ♥ ♡

SİYAHIM OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin