Yazarlar'dan Not

61 7 0
                                    

Merhaba arkadaşlar! Ay Tutulması'nı iki kişi yazıyoruz. Bize çilek ve böğürtlen diyebilirsiniz. Öncelikle hikayemizle ilgili kısa bir açıklama yapmak istedik çünkü ilk başladığınızda ön yargılı olabilirsiniz. Bizim hikayemiz konusunda bir hikaye yazıldımı bilmiyoruz çünkü pek rastlamadık. Farklı bişey yapmak istedik, klişe olmamasını istedik bu yüzden hikayemiz başlarda yavaş ilerleyecek. Sıkılabilirsiniz belki ama bizde okuyucu olarak bir kitapta olayların hızlı gelişmesini sevmiyoruz. Çünkü bir süre sonra okunacak pek heyecanı ve tadı kalmayabiliyor.
Hikayede tek bir başrolümüz yok. İki kız kardeşinde bakış açısından yazıyoruz. İlk bölümlerde fazla karakter olmayacak özellikle çoğu başrolü ileriki bölümlerde tanıyacaksınız çünkü tüm karakterleri bir anda vermek yerine yavaş yavaş hikayeye girmelerini istiyoruz.
Bir diğer konumuzda çoğu hikayede kötü çocuk/iyi kız konusu olması. Şahsen biz de burada okuyucu olarak bu durumdan çok sıkıldık. Ve özellikle bir kızın sürekli onu tersleyen bir adamın peşinden koşmasından da sıkıldık. Bize kalırsa bir insan çift karakterlidir ve iyiyide kötüyüde içinde barındırır. Bu nedenle hikayemizde kötülerde iyi olabilir, iyilerde kötü olabilir.
Son olarak; biz bu hikayeye gerçekten çok emek harcadık. Aylardır bunun üstünde çalışıyoruz ve gerçekten çok değişikliğe uğradı. Bu kadar yazıdan sonra okumaya başlayınca beğenmeyebilirsiniz biz anlayışla karşılarız. Ama şunu bilmenizi isteriz ki bu hikayeyi bir-iki günde yazmaya başlamadık, sizin sevebileceğiniz bir şey olması için çok çabaladık. Umarız ki beğenirsiniz ve ön yargılı olmayıp sabırlı olup hikayemize bir şans verirsiniz. Yorumlarınızı ve vote'larınızı bekliyoruz.
-çilek&böğürtlen

Ay Tutulması #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin