21. Second Time (Zack's P.O.V.)

1.2K 85 21
                                    

Tak jo...byla jsem týden pryč, nemohla jsem přidat protože nebyl internet a blah blah blah....to už známe :D :D

Teď ke kapitole :D První ze Zackova pohledu, snad se bude líbit :) :333

Další věc... to nahoře je Madison :)

A omlouvám se za chvilkovou zmatenost, možná jsem do těch 2000 slov narvala až moc informací :D

Enjoy it :3


Jen, co jsem Alexe narval na zadní sedačky Marilyn a zařadil se do provozu, přepadla mě blbá předtucha. Pan-velký-milionář-Harry-Styles si rozhodně nenechá něco takového líbit.

Bál jsem se, kdo by se o svého sourozence nebál, že? Nemínil jsem se dívat, jak mého bratra odvádí v poutech. Podruhé.
Ano, správně, podruhé. Alex byl horká hlava a žárlivý hovado v jednom. Zkuste něco takového držet dál od problémů. Nemožné.
Asi bych měl začít od začátku. Bylo nám devatenáct, když Alex objevil na jedné pařbě vcelku pěknou holku. Byla milá, vtipná, hezká, měla ráda luxusní auta. Bráchův ideál. Zamiloval se do ní tak, jako v typickým mainstreamovým romantickým filmu. Schvaloval jsem to, ta holka se mi zamlouvala. Nevypadala nijak podle ani zákeřně.
Alex z ní byl opravdu na větvi, kupoval jí dárky, chodil s ní na večeře, do kina. A já jako bych byl svědkem filmu promítnutého do reality. Bohužel téměř v každém takovém filmu dochází ke zvratu, který otřese hlavními postavami i celým dějem. Došlo k tomu ve chvíli, kdy se Alex natvrdo rozhodl, že s ní stráví zbytek života.
Koupil prstýnek, dokonale to načasoval na 14. února a naivně čekal, že se všechno podaří. Zapomněl, že život nehraje fér. Nikdy.
Jeho přítelkyně, Sarah se jmenovala, mu bez obalu oznámila, že už nějakou dobu peče s někým jiným a bylo by tedy vysoce nevhodné přijmout Alexovu žádost o ruku.
V Alexovi v tu chvíli něčím pohnula, jakoby všechno, co měl vrozené a do té chvíle to schovával hluboko uvnitř, náhle vypustila ven.
Radikálně odmítnut na svátek zamilovaných se Alex rozhodl, že toho parchanta, co mu zničil tak dokonalý vztah, zabije. Žádný přeražený nos, zlomená ruka nebo otřes mozku. Prostě smrt.
Všechno jsem se dozvěděl, až když mi volal z policejní stanice, jako zatčený.
Sarah se ukázala jako pěkná svině, jakmile vytušila, že je zle zavolala policii. Ti chlapi museli Alexe odtrhnout od toho zkurvysyna ve třech a stejně měli problém, ho zvládnou.
Obžalování a soud už byla rychlá záležitost. A najednou jsem byl bratr násilníka, téměř vraha.
Když se to dozvěděli naši, zatahali za správná lanka a Alexe pustili o tři roky dřív na podmínku. Byli na něj pořádně naštvaný, něco takového nebylo pro jejich těžce vydobytou pověst nic dobrého. Jistě se ptali sami sebe, kde sakra udělali chybu...
Od té doby co vytáhli Alexe z vězení se s nimi nestýkáme. Správně, my já i přesto všechno držel s bráchou.
Doufal jsem, že se z toho nějak poučil a bude si dávat bacha. Jenže pak potkal Alie. Ze začátku z ní byl fakt hotový, líbila se mu a z vyprávění jsem usoudil, že je opravdu fajn. Pak se ale Alex začal bát. Nechtěl, aby to dopadlo jako předtím. Vsugeroval si, že když mají jen minimum věcí společných, nebudou si rozumět, tudíž nemůžou být spolu.
S tím jsem ale nesouhlasil. Byl jsem přesvědčen, že Alex potřebuje někoho, kdo by mu pomohl zapomenout na minulost, která se mu občas vrátila v nočních můrách.
Celou dobu o ní vyprávěl hrozně pěkně, proto mě zarazilo, když z něj vypadlo, že jedno rande stačilo a že si nepřeje, aby jejich vztah pokračoval.
Byl jsem svědkem toho, že se mu díky ní zase na chvíli vrátila jiskra do života a proto jsem to nechtěl nechat jen tak. Sebral jsem mu telefon a domluvil mu rande druhé. Sletem událostí jsem ale na ono rande musel jít místo Alexe, protože on se zapřel a odmítal s ní mít cokoliv dalšího.
Má původní představa Alie byla taková ta obyčejná, průměrná holka, zkrátka typ holky, o kterou zakopáváte na každém rohu. Jenže to byl omyl. Na Alie něco bylo. To něco se nedalo popsat.
Už jsem se Alexe ani nesnažil donutit, aby jí pozval na třetí rande, prostě jsem ho domluvil a řekl mu to až potom. Okamžitě ale odmítl jít. Protože jsem ale nechtěl, aby jí ztratil, šel jsem znovu místo něj.
Záměrně, s vidinou dokonalého vztahu mezi ní a bráchou, jsem Alie řekl, že jí miluju. Dostal jsem tak Alexe do pasti, ze které by se neměl šanci vyhrabat.
Alex si konečně nechat domluvit a jít na rande čtvrté.
Pak už to bylo všechno v jeho iniciativě. Otevřel jsem mu oči a doufal, že všechno dopadne dobře.
Jako by ale snad někdo rozhodl, že Alex si ještě nevytrpěl dost, vrhl mu do cesty Aliinu minulost jménem Harry Styles.
Po té, co jsem je pak roztrhl od sebe u toho baru, musel jsem na Alexe vytáhnout vynuceně zapomenuté... soud a vězení. Na to vyhrožování jsem nebyl hrdej, ale alespoň zabralo to.
Jako ten zodpovědnější z nás jsem toho už začínal mít dost, nechtěl jsem mu pořád zachraňovat prdel.
"Normální kretén." Vyplivl jsem a ve zpětném zrcadle navázal s Alexem oční kontakt.
"Radši dávej bacha na cestu." Odsekl naštvaně a utřel si krev, která mu tekla z nosu.

CONQUEROR [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat