The One (Zack's P.O.V.) - Bonus

610 39 3
                                    

"Tu dráhu jsem dneska projel a není tam nic, s čím by sis nedokázala poradit."

"Já vím Zacku, projížděli jsme to spolu." Ušklíbla se.

"Jo jasně, promiň, jen jsem chtěl znít důležitě."

"Podařilo se." Přikývla.

"Bezva, tak se drž, zlato." Narovnal jsem se a rozhlédl se kolem sebe, to, že se jem se stal součástí tohohle bych si nedokázal představit ani v těch nejdivočejších snech.

Kdybych si měl vybrat mezi restaurací a tímhle, vybral bych si restauraci.

Kdybych si měl vybrat mezi kinem a tímhle, vybral bych si kino.

Kdybych si měl vybrat mezi romantickou procházkou a tímhle, vybral bych si romantickou procházku.

Kdybych.... jasně...všichni pochopili.

Na výběr jsem bohužel neměl.

Vítejte na super nelegálních pouličních závodech, kde platí jediné pravidlo: Kdo dojede první, bere vše.

"Dej bacha na Aarona, občas si přivlastní nějaké vsazené částky." Houkla na mě Mireya z auta ještě před tím, než jsem se stihl vzdálit od startovních pozic. "Dám bacha." Ujistil jsem jí a naposledy se natáhl k ní do auta pro polibek. Ten jsem ovšem jako obvykle nedostal. Jen mě se smíchem poplácala po tváři a zapnula si bezpečnostní pás. Už jsem tak nějak pochopil, že polibek si budu muset zasloužit, ale přesto jsem se nepřestával snažit, kdykoliv jsem si vzpomněl. Tím věčným odmítáním mě doháněla k šílenství a moc dobře si to uvědomovala. Čekal jsem na chvíli, kdy se neudržím a na nějaké odmítání se jí prostě vykašlu. Skleslý výraz jsem zamaskoval pokroucením hlavy a lehce ji drkl pěstí do ramene.

"I ty si dej bacha a-"

"Vypadni odsud, za chvíli se startuje!" Křikl někdo za mými zády. Věnoval jsem jí poslední povzbudivý pohled a zamířil k partičce nabušenců, co zařizovala sázky.

Byl to okamžik.

Jakýsi chlápek co šel naproti mě se nehezky zasmál a strčil do mě ramenem. Sílou té rány jsem se dostal za jeho záda, pak stačily dva prsty a byl jsem bohatší o zatím neznámý obsah jeho peněženky.¨

Kapsářství nebyla moje silná stránka, ale s hrdostí jsem mohl říct, že se zlepšuju. V tomhle prostředí mě nikdo neznal a neměl jsem tu žádné místo, a tak jsem si nepříjemné pošťuchování od ostatních vynahradil právě tímhle.

Svou cestu k sázkám jsem na vteřinku odložil a to kvůli prohlížení obsah dvou peněženek, jež jsem dneska ukořistil.

Dohromady to dalo 430$ a nějaký drobný, ty jsem nechal i s doklady v peněženkách a nenápadně je zahodil pod jedno z aut pořadatelů. Všechen zmíněný obnos jsem pak vsadil na Mireyu.

Sázení na závodech je jednoduché, nikdo tu neřeší kurzy nebo pořadí v jakém závodníci dojedou, pokud na někoho vsadíte a on vyhraje, berete všechno. V případě, že vás na jednoho sázelo víc, peníze se rozdělují rovným dílem. "Víš, že v tom mustangovi jede holka, hm?" Přeptal se Aaron podezřívavě.

"Vím, že toho mustanga jsem dával dohromady já a vyhrál by i kdybys za volantem seděl ty." Odsekl jsem a zamířil pryč. Teď už bylo jen na Mireye aby se postarala o mou výhru.

"A zase jsi nám vydělala prachy." Spokojeně jsem se zašklebil a začal bankovky soustředěně přepočítávat.

"Zase jsi sázel." Nebyla to otázka, bylo to vyčítavé konstatování.

CONQUEROR [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat