Eight

6K 195 94
                                    

(Düzenlenmiştir.)

Bölüm @Asosyalgirlhazza ya ithaf ediyorum...Bolca yorum yapan cici kız seniiii...

Yorgun bir günün ardından güneş ışıklarıyla gözlerimi açtığımda karşımda beni izleyen Louis'i gördüm.Uyandığımı anladığında sırıtmaya başladı."Günaydın küçük canavar." dedi yüzümü okşarken.

"Günaydın pısırık."dediğimde kaşlarını çattı.

"Pısırık mı?Pısırık olup olmadığımı öğrenmek istermisin?" Dedi üzerime eğilerek.

Dudakları dudaklarımı bulurken ellerimi boynuna doladım.

"Hmm nasıl olacakmış o?" dedim gülümseyerek.

"Bak ve gör." dedi tamamen üzerime çıkarak.Hala çıplaktık ve aleti çarşafın üzerinden hissediyordum.

Tam boynuma yöneliyordu ki,telefonunun sesiyle ayrılmak zorunda kaldı."Siktir.Kim arar ki, bu saatde?" homurdanarak komidinin üzerindeki telefonu alıp kulağına götürdü.

"Evet"

"------"

"Siktir.Onu tamamen unuttum."

"--------"

"Kaçta?"

"--------"

"Tamam en az yarım saat sonra orda olurum."

Dedi ve telefonu kapadı."Bebeğim gitmem gerek.Toplantım var ve toplantıdan sonra akşam 8 de yemek var.Sen de geleceksin.Sorun olur mu?" dedi hüzünle bakarak.

"Hmm hayır.Sekizde hazır olurum."

"Şuan seni öğle yatırırım ki,pısırık'ın kim olduğunu anlarsın.Ama şuan işe gitmem gerek."dedi ve banyoya yöneldi.Su sesi gelince duş alacağını anladım.Yataktan kalkarak diğer banyoya yöneldim.Sıcak bir duşun ardından odaya döndüğümde Louis'in kravat bağladığını gördüm.Yanına yaklaşıp kravatı düzelttim.

"Bu fazla klişe değil mi?" dedi Louis yaptığımı ima ederek.

"Hayır.Burada sen ve ben varız."

"Bu laf da klişe."

"O zaman klişe olmayan birinin yanına git." dedim kravatından ellerimi çekerek.

"Tamam bebeğim.Küsme babaya."

"Küsüyorum sana ne?"

"Hadi öpücük ver gecikeceğim işe."

Yanağına öpücük kondurup giyinme odasına gittim."Ama bebeğim benden küserse ne yaparım ben?" dedi dudağını büzerek."Sen işe geç kalmıyor musun?" dedim yüzüne bakarak.

"Eğer öpmezsen geç kalırım işte." yanına yaklaşıp dudaklarını öptüm.Ayrılacağı zaman dilimi ağzının içerisine soktum.Bir şey yapmasına izin vermeden ayrıldım ve elimi aletine götürüp göğsüne çıkarırken "Şirkette beni düşün.Çıplak ve içimi doldururken." dedim

"Ah siktir.Bunun acısı gece çıkacak!" dedi ve zorla ayrılarak aşağı indi.

"Yemek yemeyecek misin?"

"Hayır.Şirkette yerim."

"Eğer öpücük de öpücük demeseydin şuan nefis bir omlet yeyebilirdin."

"Sen de vermeyeceğim de vermeyeceğim demeseydin şuan yemek yiyen babacığa bakıyordun." dedi.

Gözlerim hızla dolarken ne kadar haklı olduğunu düşündüm.Benim yüzümden aç kalacaktı.Şirkette yerdi evet ama şirkete kadar yolda kim bilir nasıl hissedecekti...

dangerous passion.  || larry.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin