Twenty One

2.6K 151 104
                                    

Flashback olmayan bir Louis bölümü ile karşınızdayım...

Bu bölümü emmeli gömmeli bir bölüm isteyen ama zouis ile idare eden theMaleceste ithaf ediyorummmm ♡♡

İ.y.i...o.k.u.m.a.l.a.r.

LOUİS TOMLİNSON

"Hey Hey.Yeter bu kadar.Boş mideye içme fazla." dedi Zayn.İçkimden geriye kalan bir kaç yudumu da kafama diktikten sonra hırsla konuşmaya başladım.

Sarhoşluğumdan olsa gerek kelimeler ağzımdan yayılarak çıkıyordu ama bunu düşünecek durumda değildim.

"Kaybettim..Onu kaybettim.Benden nefret ettiyini söyledi.Sikeyim!!" dedim elimdeki viski bardağını fırlatarak.Cam bardak içki şişelerinin bulunduğu bölümde paramparça olurken umursamadan elimi kaldırdım bir tane daha içki alma umuduyla.

Barmen "Hey!Eğer defolup gitmek istemiyorsan sakin ol!" dedi sinirle.

Zaten gerilen sinirlerim biraz daha kendini gösterirken taburemden hızla kalkarak karşımdaki barmen bozuntusuna geçirdim yumruğumu.Bardaki kalabalıktan sesler yükselirken deminden beri kulaklarımı sikek müzik susmuştu.

Cırlayan sürtükler kapıya koşarken kafayı bulmuş adamlar da bize bakıyordular.

Yakasından kavradım barmeni.İkinci yumruğu atacaktım ki kollarımdan tutuldum.Güvenlik kollarımı sıkıca tutarken küfürler savuruyordum etrafa.

Barmen hızla benim olduğum tarafa geçerek yumruğu indirmişti yüzüme.

"Seni piç!Siktirme belanı defol git!" diyerek bağırdı yüzüme tükürük savurarak.

Zayn güvenliyi uzaklaştırırken "Hadi Louis." diyerek sakinleştirmeye çalıştı beni.

"Orospu yavrusu." diyerek bakmaya devam ettim barmene.

"Lan!!"

Bağırarak üzerime geliyordu ki,Zayn "Tamam.Sakin ol.Gidiyoruz." dedi adamı göğsünden iterek.

Elini kaldırarak bir işaret yaptı Zayn.Kesilen müzik yeniden kulaklarımı becerirken kapıya yöneldim.Daha fazla dayanamazdım.

Dışarı çıkarken soğuk hava vücudumu ele almıştı bile.İçtiğim içkinin verdiği adrenalinden olsa gerek fazla üşümüyordum.Hatta sıcak olduğunu bile söyleye bilirdim.

Hızla sokakta yürürken arabama gitgide yaklaşıyordum.

"Hey..Louis!Beklesene!Kime diyorum!!Hey!!"

Arkamdan koşan Zayn'i umursamadan devam ettim yolda.

Yaklaştığım arabayı anahtarla açarken sürücü koltuğuna atladım.Zayn da yan koltuğa otururken gaza yüklendim.

"Kaşın kanıyor." dedi Zayn arabanın tabanındaki ışığı açtıktan hemen sonra.

Bir şey söylemedim.Orada olduğundan habersiz olduğum bir yara için ne diye bilirdim ki..

Bundan daha kötüsünü hakediyordum.

Daha beterini..

"Kaşın kanıyor diyorum!" dedi Zayn sitem dolu sesiyle.

"Kulağımı sikmeyi bırak Zayn!" diyerek bağırdım arabayı sürmeyi devam ederken.

"Hadi durdur arabayı." dedi Zayn daha sakin sesiyle.

"Ne yapacaksın?" dedim sıkıldığımı belli eden ses tonumla.

"Eczaneden bir şey alacağım." dedi yola bakarken.

dangerous passion.  || larry.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin