UYARI:Smut suyunda yatırılmış,menlerle harmanlaşmış bol sevişmeli bölümle karşınızdayım.Hadi yine iyisiniz ;))Bölümü blackblue_dream a ithaf ediyorummm.Bak en şanslı insansın.Böyle smutlu bölüm her kese kısmet olmaz.smut ve kısmet kelimelerini aynı cümlede kullanmak başka ironi ama görüp geçelim lütfen :D
HARRY STYLES
"Ahh"
Sırtımın duvara deymesiyle ağzımdan kaçan inlemelerim odada yayılırken dudakları boynumu sömüren Louis'in saçlarını çekiştirdim sertçe.
Dudakları boynumu esir alırken kafamı arkaya yasladım ona yer açarak.Boynumu ısırdıktan sonra diliyle aynı yere fiskeler atmasıyla boğazımdan yükselen hırıltı nefes alışlarımızın arasında kaybolurken boynundan tutarak yüzünü yüzümle hizladım.Dudakları kırmızılaşmış dudaklarımla buluşurken dili de ağzımın içerisindeki yerini almıştı.Sıcak uzvu ağzımda keşfe çıkarken bende onun gömleğini çözüyordum.Kumaş parçası yeri boylarken o da ellerini geçirerek çıkarmışdı tişörtümü.
Ellerim pantolonunu bulurken o benimkini çoktan indirmişti bile.Beni kucağına alırken gülümsedim dudaklarına doğru.Yatak odasına giderken kalçalarımı sürttüm kasıklarına."Uslu dur bebeğim." dedi kapıyı iteklerken.Söylediklerinin aksine hareketlerime devam ettim o beni yatağa bırakırken.
"Seni kötü çocuk." dedi eliyle boxerimi aşağı indirerken.Sertleşmiş aletim karnıma yapışarken o da kendi boxerini indirmişdi.Üzerime çıkmadan önce eline lubeyi aldı.Şişeyi açarak parmaklarına sürdükten sonra deliğime ilerledi.Orta parmağı deliğimde ilerlerken 1 ayın verdiği sıklıkla inledim.Ikinci parmak da deliğimde ilerlerken dişlerimi geçirdim dudaklarıma sertçe.
"Babacığım..Penisini istiyorum parmaklarını değil." dedim parmakları içimde ilerlerken."Senin dilin fazla uzadı genç adam.Eğer bana istediğim cevabı vermezsen parmaklarımla idare edersin." dedi üçüncü parmak da deliğimi bulurken."Babacığım lü-lütfen içime girer misin?"
"Ihıh daha kibar ol." dedi diğer eli ereksiyonumu bulurken.Artık zevk o kadardı ki onu hissedemeden boşalacağımı düşündüm."Lü-lütfen ıhmm aletini içime ahh it." dedim zorlukla."Hala çok kabasın Hazz."
"LÜTFEN GÜNEY BÖLGENDEKI 26 SANTIMETRELIK ÇIKINTINI BEDENIMDEKI DELIĞE KONUMLANDIRDIKTAN SONRA VÜCUDUNU ITEREK ONUN IÇIME GIRMESINI SAĞLARMISIN??" dedim bağırarak.Verdiğim cevapla gözlerini açarak baktı yüzüme.Bir kaç saniye geçmeden gözlerini kırpıştırarak kendine geldi ve gülümsedi. "Bu tam bebeğime yakışır bir cevap." dedi deliğimdeki parmaklarını çıkartırken.
Lubeyi alarak sıvıyı penisine yaydı. Kollarını başımın yanlarına koymadan evvel alnıma yavaşça dudaklarını dokundurdu.Sanki sevişmiyormuşuz gibi o kadar yumuşak yapmıştı ki bu haraketi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dangerous passion. || larry.
FanfictionKafede çalışan genç bir çocuk -Harry- ve her gün bu kafeye gelen bir iş adamı -Louis- Bir tutam da fantezi?? Daddy!Kink. Tops!Louis!24 Bottom!Harry!20