Bu bölüm beynime 'hadi yaz artık şu bölümü' nidalarını gönderek BloodLHEe gelsinn ♡♡
LOUİS TOMLİNSON
"Ben hamileyim." dedi dizimde otururken.Bir kaç saniye baktım yüzüne.Hamileyim mi dedi o az önce?!Elimi alarak karnına dokundurdu."Burada bizden bir parça var." dedi gülümseyerek.Tanrım!!Şaka yapıyor..Şaka yapıyor...
Değil mi?
"Şaka mı bu?!" dedim ciddi ve yüksek sestonuyla.
Gülümsemesi silindi ilk önce.Gözlerinde kendi yüzümü görmeye başlarken şeffaf tabakanın kapladığı yeşil zümrütlerden ayırmadım gözlerimi.Dolmuştu gözleri.
"Hamileyim diyorum L-lou." dedi titrek sesiyle.
Hızla ayağa kalktım küfür savurarak.Bu hareketim ile Harry koltuğa düşerken onu umursamadan saçlarımın arasına daldırdım ellerimi.
Hamileyim diyordu!Hamileydi!Korunmamıştım mı?!Kahretsin!!Korunmamıştım!Sırf daha çok zevk almak için takmamıştım o lanet olası prezervatifi!
Peki ya Harry?O neden korunmamıştı?Nasıl bu olanağa izin verirdi?!
"Nasıl korunmazsın?Nasıl bunun olmasına izin verirsin?Hapları kullandığını sanıyordum.Kahretsin!Hapları kullandığını söylemiştin!" dedim sesimin tüm salonda çınladığını umursamayarak.
Bana korunduğunu söylemişti.En azından bir zamanlar öyle olduğuna emindim.
Bir şey söylemedi sadece kafasını eğerek ağlıyordu..
Ağlıyordu...Gözlerimi kapadım ve iki parmağımla sıktım burun kemerimi.Bunu istemiyordum.Ağlamasını istemiyordum.İstediğim tek şey vardı.
O da Harry.
"Ne zaman olur?" dedim biraz öncekinden daha kısık sesimle.
"Ne ne zaman *hıck* olur?" dedi hıçkırıkları arasından.Nasıl da iç çekiyordu öyle..
"Bebeği aldır.Ben seni istiyorum.Siktiğimin bebeğini değil!" dedim çatılan kaşlarımla.
Gözleri açıldı hayretle.Ne?Ne söylemiştim ki?
Hızla ayağa kalktı.
"Nasıl bunu söylersin?O senin bebeğin.Nasıl onu aldırmayı düşünürsün?" dedi deminki titreyen sesinin aksine yüksek tonda.
"Zamansız bir bebek planlarım arasında yok Harry." dedim sadece.
Evet.Gerçekten de zamansız bir bebek yoktu planlarımda.Planlarımda yer alan sadece Harry'di.Üçüncü bir şahıs yoktu.
Ne bir bebek..Ne de bir başkası..Hatta Zayn bile..
Koltuğa oturarak dizlerime dayadım dirseklerimi.
Çenemi ellerime yasladım.O hâla ayakta duruyordu.
"Evet.Zamansız bir bebek yok planlarında.Çünki planların beni becermekle dolu." dedi deminkinden bile yüksek sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dangerous passion. || larry.
FanfictionKafede çalışan genç bir çocuk -Harry- ve her gün bu kafeye gelen bir iş adamı -Louis- Bir tutam da fantezi?? Daddy!Kink. Tops!Louis!24 Bottom!Harry!20