Bölüm 5- Damla Sakızlı Kahve

172 17 26
                                    

Dün yaşananlardan sonra Elif'i bir daha nerede göreceğim diye düşünürken şu an karşında oturuyor oluşu Yusuf ' u bir hayli şaşırttı.

" Hoş geldin Elif." derken sesi daha çok şaşkınlığını belli etmek için çıktı.

" Seni buraya getiren nedeni merak ediyorum açıkçası? "

Elif ise bakışlarını kaçırarak suçlu bir yüz ifadesine büründü. Ellerini önünde birleştirip başını öne eğdi.

" İş görüşmesi için geldim."

" Elif Akın sendin tabii ya. Sen olabileceğin hiç aklıma gelmemişti. " diyerek gülümsedi ve karşısında gerginlikten yüzü kızarmış kızı rahatlatmak istedi.

" Ben.. Benim gitmem gerek .Hoşça kal." dedi ve buradan uzaklaşmak için niyetlendi. Karal İnşaat'ın sahibinin Yusuf olabileceği hiç aklına gelmemişti. Bu konuda en ufak bir kaygısı olsa buranın yakınından dahi geçmezdi.

Kolunda hissettiği elle durakladı ve elin sahibine baktı. Onu durduran tabi ki de Yusuf' tu. Onun canı istediği zaman kendine dokunmaması gerektiğini söylemeyi aklının bir ucuna yazarak kolunu çekti.

" Elif Hanım daha görüşme başlamadı. Lütfen buyrun." Diyerek rahat koltuğu işaret etti ve adeta gözleriyle emretti.

" Yusuf ben bunu yapamam." Derken sesi çaresizliğini ilan ediyordu.

Yusuf ise Elif 'in bu hallerine alışkın olmadığından nasıl davranması gerektiğini kestiremedi. Her zaman karşısında dimdik duran ve meydan okuyan Elif değildi bu kız.

" Dün akşam CV nizi inceledim . Benim tam da sizin gibi asistana ihtiyacım var. "

" Yusuf oyun oynamaya gerek olmadığını ikimiz de biliyoruz. Ben burada çalışamam."

" Elif lütfen deneyemez miyiz?"

" Arkadaşı olduğum patronla çalışamam."

"Dün arkadaş olmadığımızı tüm AVM ye ilan ettikten sonra bugün arkadaş olduğumuzu söylemen beni şaşırttı doğrusu. Sence bir tutarsızlık yok mu?"

Her söylerse söylesin alttan alan , gönlünü almaya çalışan Yusuf muydu bu konuşan adam? Yusuf ' un karşı atağa geçip bu şekilde konuşması yüreğinin derinlerinde bir yerin acımasına neden oldu.

" Haklısın " diyebilmişti.

Kibarca boğazını temizleyip önündeki belgelere uzandı. Yazılanlara kısa bir göz gezdirdi.

" Biz dünyaya açılan bir inşaat şirketiyiz Elif Hanım. Sizin Almanya da işletme eğitimi almış olmanız, iyi derecede Almanca ve İngilizce konuşup , aynı zamanda Fransızca da bilmeniz bizim sizi seçmemizdeki en büyük etken. "

Bir yabancıyla konuşur gibi söylediği bu sözler nedenini bilmediği şekilde burkmuştu genç kızın yüreğini.

Elindeki kağıdı genç kıza uzatırken yüzündeki ifadesizlik Elif'in gözünden kaçmamıştı. Bir an karşısındaki adamın Yusuf değil de bir başkası olduğunu düşündü. Bu adam yakın hareketlerinden rahatsız olup kendinden uzaklaştırmak istediği adam mıydı?

" Şimdi sizden sözleşmeye bir göz atmanızı istiyorum. Sizi rahatsız eden , eklemek ya da çıkarmak istediğiniz bir madde varsa bana bildirin lütfen."

Elif'in yüzündeki şaşkınlığı ve burukluğu görünce gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp yanaklarını ısırdı.

Elif ise kaşlarını çatmış, gözlerini kısarak elindeki kağıda baktığında hayran bakışlarla kendisini süzen bir çift siyah gözün varlığından habersizdi.

KuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin