Bölüm müziği olarak Chahu Main Ya Na adlı şarkıyı uygun buldum. Dileyenler müzikle birlikte bölümü okuyabilirler.
Keyifli okumalar:)
***
Saatlerin nasıl geçtiğini bilmiyordu Elif. Tıpkı neden burada olduğunu ve Yusuf' un hayatındaki yerini bilmediği gibi. Yusuf dündü. Yusuf' u yok saymak kendini yok saymak demekti. Yusuf çocukluğuydu. Yusuf masumiyetiydi.
Peki bugün? Kaldıkları yerden devam edebilir miydi? Ona güvenip geleceğini paylaşabilir miydi bilmiyordu Elif.
Düşüncelerinin onu sürüklediği diyarlarda durup yok olmak , geri dönmemek isterdi. Keşke öyle bir imkanı olsaydı ya da duygularını parçalayıp bir daha hissetmeseydi belki o zaman hayata ve insanlara katlanabilirdi.
Adını kırmızı duvarlarından alan salona adımını attığında genç kızı bir eli çenesinin altına yaslamış düşünceli bir halde gören Yusuf ; onun bu haline bir anlam yüklemek isterdi. En azından yaşadıklarını bilseydi neler yapmazdı ki yüzündeki bir gülüşü yakalayabilmek için?
" Afedersin Elif geciktim."
" Sorun yok Yusuf Bey." diyerek gülümsemesine cevap verdi. Bu adam her durumda gülümsüyordu ve bu durum Elif' in hoşuna gitmeye başlamıştı. Ona bakınca az önceki karamsar ruh halinden uzaklaşıp huzuru hissetmişti.
Sakallarının arasında çizgi şeklinde kendini gösteren gamzeler gülüşüne daha da sevimlilik katmıştı bu adamın. Bu gülüşüne şahit olan herkesin ona hayran hayran bakarak aynı gülüşü o yakışıklı yüzüne bağışladığını düşündü Elif. Yakışıklı mı ?
" Uff , Elif... Bakmasana ya. Hem ne var canım onlar kas eksikliğinden oluşan çukurlar abartılacak birşey yok "
" O zaman sunuma başlıyorum." hafif bir öksürme hareketiyle az önceki düşüncelerini uzaklaştırdı. Neymiş yakışıklıymış, ona neydi ki zaten.
" Seni dinliyorum."
Projeksiyonun beyaz tahtaya yansıttığı yazılar ve tablolara bakarak bir şeyler söylemeye başladı genç kız.
Yusuf ise bir tahtaya birde Elif' e bakıyordu. Onu gördüğünden beri huzursuz bir ruh haline bürünmüş olan bu kızın ne sorunu olabileceğini merak ediyordu.
Elif teklifin farklı noktalarına değinirken Yusuf doğrudan elindeki kopyaya bakarak sessiz kalmıştı. Bir yandan Elif i dinlerken bir yandan da Elif' in ne problemi olabileceğine kafa yoruyordu. Ailesi ile bir sorunu olsa ailesinin evine taşınmaz başka bir ev tutardı kendine. Erkek arkadaşı ile birşey olsa kaçmak yerine kalıp ona dünyayı dar ederdi. Çünkü Elif' in dünyasında pes etmeye yer yoktu.Erkek arkadaşını düşünürken parmaklarını sıkıp , nefesini tuttu. Öfkelenmiş miydi, hayır. Peki kıskanmış mıydı? Hayır. E o zaman adamı görünce yumruklarının tadına baktırmak istemesinin sebebi neydi?
Takip çizelgelerini göstermek için masaya eğilince göz göze geldiler. Elif umursamadan sunuma devam etti.
Proje detaylarını teker teker anlatıp zaman çizelgelerini göstererek
" İlk aşama için zaman çizelgesi biraz..." duraklayıp
" Bir sorun mu var? " diyerek devam etti.
" Aslında var."
" Son iki rapor kaldı onu da bitireyim."
Sunumu bitirince Yusuf' a dönüp
"ne düşünüyorsunuz ?"
" Senin neden Bursa' ya dönüş yaptığını ve dahası aileni de terk etmenin nedenini merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuyu
عشوائيO yeşil gözlerin gri harelerinde kaybolmuştu Yusuf... Çaresizlik denizinde boğulurken şefkat limanına sığınmıştı Elif.. Aşkı arayan bir adamla aşk hikayelerinden nefret eden bir kadının öyküsü... Bir kuyu hayal edin. Kuyudan çıkmak mı yoksa kuyuya h...