Yep, vreau sa ma ocup serios de cartea asta, si de cealalta! Probabil am sa postez saptamanal sau chiar de doua ori pe saptamana! Yaay... Okay, acum cititi:
---
De cum mă trezesc aud țipete de jos așa că mă duc să văd ce se întâmplă..
Am rămas pe antepenultima *aia de dupa penultima* scară și am chicotit.
-Nenorocitule! Cum ai putut?! Și cu Jane? Serios? Ce are ea și nu am eu?! striga ca o nebună Alice în timp ce Ben stătea și cântărea situația.
După încă câteva replici din partea lui Alice, aceasta a încercat să îl plesnească. Proastă mișcare. Ben i-a prins mâna și a strigat:
-Curvo! Cum îți permiți să mă lovești?! Știi de ce am fost cu tine? Ca să ți-o trag! Pentru că tu doar pentru asta ești bună! după ce țipă asta, o plesnește, iar ea cade.
Asta a umplut paharul.
Am coborât și cele 3 trepte rămase și m-am dus între ei. M-am uitat urât la el.
-Și tu ce mai vrei, târfo?! latră spre mine.
-Dacă mă mai jignești pe mine sau pe Alice și mai încerci să dai în ea, o să ai de a face cu mine! spun privindu-l cu o ură neobișnuită.
-Ha, și ce ai să îmi faci tu? Ești slabă! spune în batjocură.
Eu nu am mai spus nimic, în schimb m-am transformat. Dar... Simțeam ceva care se agită in spatele meu. Când mă uit observ o coadă pufoasă neagră cu varful alb.
-Serios?! Oricum, nu asta contează! Deci, ce spuneai elfule? spun rapid.
-Că ești slaabă! Ești doar o pisicuță! spune și râde, vrând să plece.
Am fost așa de rapida, încât mâinile mele l-au prins de un picior și l-au agățat deasupra mea.
-Prostule! spun simplu și încep să îl dau cu capul de toți pereții.
M-am oprit abia după cinci minute și m-am uitat atentă la el. Din gură, nas și colțul frunții îi curgea sânge. L-am lăsat să cadă și am ieșit afară.
Am nevoie să ucid. M-am plimbat cât m-am plimbat prin pădure până am văzut un băiat. Perfect.
M-am apropiat încet și când am ajuns în spatele lui, am spus:
-Do you wanna play a game? am spus asta așa încet și calm.
El a întors capul și a încercat să pară un macho.
-Desigur păpușo... spune cu acea voce scârboasă.
-Jucăm v-ați-ascunselea. spun zâmbind sadic.
-Bi-ne... spune.
-Eu număr! am spus începând să număr. -10...9...8...7...6..5...4...3..2..1! strig și îl caut.
L-am găsit într-un copac.
M-am transformat și l-am luat cu mâinile.
Am început să îi rup fiecare os din corp, apoi l-am jupuit. La final am spus:
-You lost, game over! Si i-am întors capul la spate.
După ce am mai admirat puțin cadavrul, am plecat spre casă... Când m-am apropiat de casă am început să fiu iar nervoasă și am simțit ceva agitându-se în spatele meu. Doar nu?... Oh da, am coada aia nesuferită. Mi-am pipăit vârful capului și am constatat că și urechile erau acolo. Dar... Nu sunt transformată! Am să îl întreb pe Slends de ce nu au dispărut.
Când intru în casă toată lumea se holbează la mine. Doar e absolut normal să intre pe ușă o fată pisică îmbrăcată doar într-o bustieră și pantaloni scurți ambele negre. Am uitat să mentionez că eram plină de sânge din cap până în picioare.
-Ce, scrie pe mine T.V? spun nervoasă dând din coada aia animalică.
-Nu dar... Coadă și urechi și.. și..și... Ești așa kawaii! strigă Sally fugind și îmbrațișându-mă.
-Apropo de astea, Slendy, de ce nu dispar?? întreb exasperată.
-Păi... Cred că ți s-au activat puterile în adevăratul sens al cuvântului... spune confuz.
-Adică o să rămân așa pe veci? îl întreb speriată.
-Cred că da... spune și se teleportează. Unde? Nu știu...
Am oftat nervoasă și m-am așezat pe canapea între Ben și E.J.
Ne uităm la un film horror. Pe la jumătatea filmului simt o durere la coadă. Când mă uit observ că E.J mă trăgea de ea.
-Dă-mi drumul umanoidule! strig plesnindu-l.
-Scuzee... spune dându-se câțiva centimetri mai departe.
Restul filmului am stat cu picioarele la piept și m-am gândit.
Am o viața de rahat. Părinții mei sunt ori morți, ori în vreo temniță. Așa-zișii mei bunici sunt morți. Fostul iubit mi-a tras-o și după m-a părăsit. Da, am avut un iubit. Înainte sa moară bunicii.. Acum... Acum stau într-o casă cu alți 8 criminali. Unul dintre ei e un curvar. Una e o curvă... Am ajuns o pisică-om... Măcar sunt drăguță... Hmp...
M-am ridicat de pe canapea și am urcat la mine în cameră. Am încuiat ușa și m-am dus in baie. Am să fac ceva ce nu am mai făcut de mult timp. Am căutat în disperare o lamă.
-Iat-o! am strigat și m-am așezat jos. Mi-am apropiat lama de încheietură și am trasat o linie... Nu aveam chef de arhi-cunoscutele linii oblice așa că am făcut un model ca o tablă de șah, iar cele care trebuiau închise la culoare le-am hașurat. Arăta bine. Am vrut să ma ridic, dar am alunecat pe mica băltoacă și am căzut, lovindu-mă la cap.
*Jeff povestește*
După ce Lucy a urcat sus, ne-am continuat filmul.
După cam zece minute auzim un sunet dubios de sus, urmat de o bubuitoră puternică.
Ce naiba?! Oh nu!
-Lucy! Ce a mai făcut copilul ăsta nebun?! strig urcând sus.
Am auzit mai mulți pași în spatele meu... Când mă întorc văd că restul de copii oligofreni erau după mine.
*Ben povestește•nu vă așteptați la asta nu?... Sau da?... Nu contează•*
Când am auzit bubuitura am simțit ceva ciudat... Ceva îmi apăsa stomacul și îmi înțepa inima. Ce e cu acest sentiment? Parcă nu simțeam nimic pentru ea! Dar totuși... Nu pot să stau cu mâinile în sân. Cat am stat pe gânduri Jeff deja a luat-o înainte. Imediat am sărit de pe canapea și am început să merg rapid spre camera ei. L-am depășit și pe Jeff și am intrat în cameră. Nu e aici. Am încercat ușa de la baie; era încuiată. Ce se întâmplă? Am trimis un mesaj telepatic lui Slender prin care îi ceream de urgența dublura de la baia lui Lucy.
În câteva secunde Slender era aici descuiând/descuind *cum e corect oameni buni, cum?* ușa. Am intrat ca o tornadă în baie și am scos o grimașă de uimire. După asta am căzut la pământ și am început să mă uit la corpul ei inconștient. Era murdară de sânge, iar pe mâna ei era un desen ciudat facut cu o lamă ce acum stă aruncată într-un colț.
*Slender povestește•oh yeah •*Ce a mai făcut și fata asta?! Ce a apucat-o? Până acum jumătate de oră râdea și glumea și acum s-a tăiat? Oh doamne! Am luat-o în stil mireasă și am dus-o la mine în birou. Nu m-am teleportat pentru că putea să îi agraveze situația. Am așezat-o pe mica canapea și am început să îi panzez mâna. După aceea i-am dat o licoare care o va face să se trezească peste trei-patru ore.
Din pură curiozitate am încercat să îi citesc gândurile lui Ben.
"Oh doamne, ce mă fac acum? Și când v-a dispărea acest sentiment ciudat? Aceasta bilă din stomac? Oh, ce mă fac? Dacă nu se mai trezește? Dacă... Dacă încă o mai iubesc?!"
Off... Adolescenții aștia!
CITEȘTI
We two and 100 killers→creppypasta←
FanficHazzel e o fata ce e orfana de mica, fiind crescuta de bunici pana cand acestia mor dintr-o cauza necunoscuta pe cand Hazzel avea 16 ani. Aceasta hotaraste sa ramana singura... Mereu a fost o ciudata, dar dupa moartea bunicilor devine aproape antis...