-POFTIM?!UNDE AI ZIS CA MERGEM??!tip uimita.
-In Atlantida, ce e asa de imposibil de inteles?spune total detasat Slender.
-Aa... Pai nimic, nimic inafara ca mergem intr-un ORAS SCUFUNDAT!spun tipand ultimele doua cuvinte.
Daca nu v-ati prins, Slender ne-a propus sa mergem in exursie in Atlantida, minunatul oras de pe apa, care, ghici ce, e SCUFUNDAT!
-Si, zicand ca as accepta, cum sa mergem noi pe sub apa? spun calmandu-ma.
-Pai, dupa cum stii, tot ce e atins de mine devine magic. Asa sa intamplat si cu Atlantida, si acum putem respira sub apa in jur la distanta de 1km.
-Adica, mai pe spusele noastre, ne transformam in sirene. spun zambind ca o proasta.
-Nu chiar... adica nu o sa avem coada sau ceva de genul.
-Dar eu am! spun si fug sus rapid, apoi intorcandu-ma taraita pe podea intr-un costum fals de sirena.
-De unde nai-... Las-o balta, e una dintre minunile pe care nu le voi intelege...
Mă târăsc din nou pe scări zicând:
-Mă duc sa îmi fac bagajele.
După ce ajung în camera mea, îmi dau jos costumul de un negru spre roșu și mă îmbrac în niște blugi skinny negri și un maiou alb. Scot de sub pat un geamantan măricel ornat cu pietricele transparente. Am deschis dulapul umplut cu haine. Am dat la oparte câteva haine aflate pe umerașe și am pășit înăuntru. Ăsta e un pic secret pe care doar eu și Slender îl știm. După câțiva pași găsesc un grup de umerașe cu diferite costume de baie pe ele. Le iau și îmi continui drumul. Pe la capătul dulapului am găsit un alt grup de umerase, însă acestea cu cozi de sirena. Le iau și pe acestea și mă întorc. Ajunsa în camera scot obiectele vestimentare de pe umerașe și le așez atent în dulap. Mă îndrept iar spre dulap însă nu mai intru în acesta ci aleg de la margine doua perechi de blugi rupti, una neagra și una albastra, și o cămașă roșie în carouri alături de un tricou alb și un maiou galben stil cămașă. Le așez și pe acestea în geamantan și mă îndrept înspre baie. De acolo îmi iau machiajele rezistente la apă ( da, am așa ceva) și câteva parfumuri. Le așez în compartimentul separat al geamantanului. Am terminat! Îmi iau pijamalele turcoise din dulap și mă îndrept spre baie. Intru în duș și încep sa îmi spăl corpul, apoi îmi masez scalpul cu șamponul ce miroase a căpșuni. Iei din dus și mă infăsor intr-un prosop dar avea atunci realizez ca nu mi-am luat și lenjeria intima. Îmi strâng mai tare prosopul de noi jurul corpului, însă tot mai rămânea mult din corp descoperit. Apăs ușor pe clanță și pășesc atent pe parchetul șubred. Când dau sa mă îndrept spre dulap o voce mă face să mă întorc..
-He-y... spune aceea voce, recunoscând-o ca fiind al lui Ben.
-Ce cauți în camera mea?! spun prinzadu-mi prosopul cu ambele mâini.
-Nu am vrut sa te sperii. Slender m-a trimis ca sa te chem la masa . spune mutandu-si fata în alta direcție.
-Oricum... Spunei ca nu o sa mănânc în această seară pentru ca sunt foarte obosită. Ne vedem mâine dimineață. spun, iar el iese pe ușă.
Mă întorc spre dulap, îmi iau cele ce îmi trebuie sa mă întorc în baie. Mă îmbrac și mă bag în așternuturile pufoase. Din cauza stresului și a oboselii acumulate pe parcursul zilei adorm instant.
-'-'-'-'-'-''''''''-'-'-'-'-'-'-'-
Miracolele de Crăciun chiar exista! Ăsta e una dintre ele! Deci după un catalog de ani am postat și eu un capitol! Sfinte șoareci credeam ca am sa șterg cartea! Dar nu! Eu nu mă las ușor! Oricum:
1-vot♡comment♡stare ca nu va cade mana
2- Vreți un capitol special de crăciun?
3 Ce credeți ca se va întâmpla in vacanta" plănuită? *pervy face*
CITEȘTI
We two and 100 killers→creppypasta←
FanficHazzel e o fata ce e orfana de mica, fiind crescuta de bunici pana cand acestia mor dintr-o cauza necunoscuta pe cand Hazzel avea 16 ani. Aceasta hotaraste sa ramana singura... Mereu a fost o ciudata, dar dupa moartea bunicilor devine aproape antis...