Lucy Povestește:
Unde sunt? Totul e asa de intunecat... Asa de mult intuneric... Sunt intr-un fel de camera... total neagra.. Nu pot sa vad absolut nimic. Totusi,aud un zgomot enervant... Ca si cum ar picura ceva. Trebuie sa aflu ce este... Imi ciulesc urechile de pisica si incep sa fac pasi mici in directia in care cred eu ca ar trebui sa merg. Dupa cateva minute in care sunetul a devenit din ce in ce mai puternic am reusit sa dinsting in fata mea o silueta feminina. Ma apropii mai mult si observ ca e o femeie destul de tanara, dar care e legata cu niste lanturi foarte groase. Din greseala am calcat in ceva care a facut un sunet ascutit si a facut-o pe femeie sa isi ridice capul. Semana cu... mine. Cand m-a vazut a inceput sa zambeasca si Din ochii ei au cazut doua lacrimi. Cine e femeia asta?
-H-Hazzel? Chiar esti tu? spune femeia cu o voce asa de fericita.
-Cine esti? intreb uimita ca imi stie numele.
-Oh, micuto... Sunt eu, mama.... Spune si eu incep sa plang.
-M-mama? Esti chiar tu? zic fericita si incerc sa ma apropii.
-NU! Stai acolo! El te v-a simti... spune aratand o fata trista.
Dintr-o data am auzit un sunet asemanator unui geamat si din spatele mamei s-au ivit doi ochi mari, galbeni care iti insiprau doar frica.
-Oh nu.... FUGI! a strigat mama si eu am facut intocmai.
Fugeam, fugeam atat de repede. Totusi, nu stiu unde ma duc. Ce... ce e asta?
In fata mea a aparut o oglinda. Era foarte ciudata. Rama era unduita si incrustata cu nuste ochii ciudati. Deasupra ei scria cu litere de mana " Ochii viitorului ". Mi-am adunat curajul si m-am privit in oglinda. Asta nu sunt eu! In oglinda era o femeie cam de 25 de ani, cu par alb lung pana la genunchi si insarcinata. Totusi semana cu mine. Stai asa.... Oglinda se numeste Ochii viitorului. Adica, asta sunt eu? O sa am un copil? Dar... Cine e tatal? Si de ce am parul alb? Ce se intampla?
Tot analizandu-ma in acea oglinda, simt ceva care imi gadica picioarele. Cand ma uit observ ca pe podea sunt multe organe si parca tot cad de sus. Cum sa ma gadile asa ceva?? Oh, nu e deja la genunchi iar ceva de dedesupt nu ma lasa sa ma misc de loc. Ce ma fac? Au ajuns la brau! NU! Nu vreau sa mor aici! Nu in felul asta! Am inceput sa dau din maini cu toata forta si cand au ajuns la sani am inceput sa tip. Oh,nu sunt deja la gat!
Slender povesteste:
Tocmai ii dadusem pastilele lui Lucy, cand o aud tipand. S-a ridicat in fund si a inceput sa tipe si mai tare.
-NU! NU VREAU SA MOR ASA! AM SPUS NU!!! AJUTOR!! Ajutati-ma. Ajuto...
Asta e tot ce a apucat sa spuna caci si-a deschis ochii si a vazut ca e la dansa in camera. Stiu ca nu e corect sa ii citesc gandurile dar trebuie sa aflu ce a visat.
"Oh doamne, ce ma bucur ca a fost doar un vis... Dar mama... Acea bestie... Oglinda aia ciudata si organele... Pareau asa de reale! Ce doamne iarta-ma a fasta aia?"
-Ce oglinda ai vazut? am intrebat-o curios.
-Era o oglinda ciudata, care avea rama incrustata cu multi ochii si pe ea scria "Ochii Viitorului" cu scris de mana. De ce? spune
-Si ce mai exact ai vazut in oglinda? o intreb stiind ca s-a vazut pe ea in viitor.
-Eram eu... Numai ca aveam parul alb si lung pana la genunchi... Paream mai matura si... ei bine.... Eram insarcinata. spune si toate temerile mele se adeveresc.
-Asta va fi viitorul tau... Dar sa stii ca in legatura cu copilul... Daca el se va naste si va ajunge pe mainile intunericului inainte de a face 12 ani.... va aduce apocalipsa in randul muritorilor. spun si observ cum fata ei incepe sa fie fericita.
Dupa cateva secunde de fericire, isi schimba expresia fetei in una hotarata.
-Am sa protejez copilul ala cu pretul vieti! spune si eu ii zambesc.
------
Da stiu, e scurt, dar din cate am observat mi-am neglijat cartea asa de rau cartea incat parca nu mai am asa multi vieweri ca la inceput. Si asta e numai din vina mea. Asa ca am incerc sa fac tot posibilul sa postez. Si insfarsit mi-am dat seama cum sa schimb in bold si italic si restul.
~Cyaa
CITEȘTI
We two and 100 killers→creppypasta←
FanficHazzel e o fata ce e orfana de mica, fiind crescuta de bunici pana cand acestia mor dintr-o cauza necunoscuta pe cand Hazzel avea 16 ani. Aceasta hotaraste sa ramana singura... Mereu a fost o ciudata, dar dupa moartea bunicilor devine aproape antis...