Dupa ce termina ceea ce avea de spus, incepe sa ma gadile, eu razand si zvarcolindu-ma.
-N-.. Sta...i nu m..ai pot! reusesc sa articulez in timp ce ma chinuiam sa nu mai rad.
-De ce? ranjeste la mine ca apoi sa se opreasca din a ma gadili, dar inca imobilizandu-ma.
-Hm... Pentru ca sunt o creatura draguta si adorabila? spun incet cu o fata ce ar trebui sa fie adorabila.
El doar a chicotit si m-a apasat mai tare de podea.
-Auch, doare! spun scancind.
-Ei, da! Recunoaste ca iti place pozitia... ranjeste pervers, facand aluzie la faptul ca el statea deasupra mea, cu picioarele pe langa ale mele.
-Esti un bou! spun incercand sa ascund roseata din obraji.
-Atunci tu vei fi vaca mea. raspunde si imi da drumul, eu profitand de ocazie si incepand sa inot spre geamul minune. Am reusit sa scap, dar ceilalti erau afara, si ma priveau amuzati cum mai ca pupam apa la cat de bine ma simteam in libertate. Adevarul e ca am avut niste senzatii ciudate cand el statea deasupra mea. Din spate l-am auzit chicotind asa ca am inceput sa il fugaresc razand ca o tampa.
*"*""*"*Mai pe seara*"*""*"*
Ma simteam singura, asa ca inainte sa se intunece am chemat-o pe Sally sa doarma cu mine. Era in forma ei de 15 ani asa ca am inceput sa discutam de baieti, de haine, de machiaje. Ajungand la partea cu baietii, dansa m-a intrebat ce s-a intamplat cand eu si Ben eram inauntru.
-Pai, dupa ce am inchis usa, am auzit pasi de sus asa ca m-am ascuns intr-un dulap. Dupa ce l-am recunoscut, am incercat sa fac liniste si sa concep un plan de evadare. Mi-a trecut prin minte sa ies pe fereastra, dar el m-a prins si am cazut jos, cu el deasupra. A inceput sa ma gadile, apoi am avut parte de cateva remarci perverse de la el, eu l-am facut bou, si el a zis ca sunt vaca lui. spun rar, cu pauze dese si lungi pentru ca chiar mi-era rusine.
-Oow! Mi-e imi cam pare ca e ceva ceva intre voi! spune razand, iar eu doar rosesc.
-Ba nu... zic cu jumatate de gura.
-Nu ma poti minti!
-Ugh, poate ca il cam plac... spun incet.
-Stiam eu! spune victorioasa.
*Sally's P.O.V*
Ben m-a rugat sa o trag de limba pe Lucy, sa vad daca il place. Amandoi se plac reciproc dar sunt foarte orgoliosi. Cred ca o sa mai fie nevoie de mine aici...
*Lucy's P.O.V*
Okay, tocmai am acceptat ca il plac, dar daca nu e reciproc?
-Sally? o intreb incet.
-Ce e? raspunde dupa cateva secunde.
-Crezi ca Ben ma place? zic in soapta.
-Sa iti spun un secret: Benny m-a rugat sa te intreb daca il placi, pentru ca si el te place.
-Merci! spun si imi bag capul in perna, adormind instant.
*"*""*"*Dimineata*"*""*"*
Imi deschid ochii si observ ca sunt singura in camera. Probabil Sally s-a dus la ea in camera. Mi-am dat jos coada de sirena pentru ca ma incomoda si m-am schimbat intr-un coastum de baie simplu, albastru. Am iesit afara, si am inceput sa ma plimb printre cladiri. E asa liniste... Oare unde sunt toti? M-am mai plimbat cam zece minute dupa care m-am gandit sa le dau desteptarea. Prima data m-am dus la Sally, care isi pieptana parul. Dupa ce s-a pregatit si ea am plecat pe la restul. Am trecut pe la Slends, L.J, E.J, Jeff, Masky, Hoodie si in final pe la Ben.
Dupa ce i-am scos pe toti afara, am inceput sa fac un program matinal.
-Jeff, tu esti cel cu(,) curatenia impreuna cu Masky si Hoodie. L.J, E.J voi sunteti cei cu desteptarea. Slends, tu esti cu mancarea. Benny... Nu stiu, vei pierde si tu timpul pe aici... dupa ce am terminat discursul meu toti s-au imprastiat prin jur fiecare cu treaba lui.
-Dar eu? intreaba Sally.
-Pai tu si Ben nu prea aveti ce face... Probabil vom sta si ne vom uita la restul...
CITEȘTI
We two and 100 killers→creppypasta←
Hayran KurguHazzel e o fata ce e orfana de mica, fiind crescuta de bunici pana cand acestia mor dintr-o cauza necunoscuta pe cand Hazzel avea 16 ani. Aceasta hotaraste sa ramana singura... Mereu a fost o ciudata, dar dupa moartea bunicilor devine aproape antis...