Mi-am tras nasul si m-am ridicat. Imi era o foame de lup. Totusi tot ce pot gasi aici sunt maxim doi trei biscuiti simpli. Exact cum ma asteptam am gasit niste biscuiti care slava donnului aveau termen de valabilitate pana in 2020. Noroc chior. Am luat pachetul si am incercat robinetul. Acesta din urma nu mergea, deci v-a trebui sa ma multumesc cu atat. M-am intors in sufragerie, dar nu am apucat sa fac nici un pas, caci am simtit o durere puternica in piept si apoi o ameteala puternica a inceput sa imi incetoseze vederea. Cand vedeam dublu, cand privirea mi se distordiona ori nu mai vedeam nimic. Dupa cateva minute si cateva trante am reusit sa imi duc mana spre usa si am deschis-o apoi cazand pe treptele din fata usii. Cand privirea mi-a devenit incetosata pentru ultima data inainte de a imi pierde constinta, am reusit sa vad doua picioare imbracate in blugi verzi si o voce care spunea agitata numele meu si care a suspinat uimita cateva secunde mai tarziu. In rest a fost intuneric si tacere.
*perspectiva lui Ben*
Cand Lucy a fugit asa de repede mi-am dat seama ca nu e de bine asa ca am urmarit-o. A alergat cam 500 de metrii di dupa a inceput sa mearga intr-o directie. Citindu-i gandurile am aflat ca se indrepta inspre casa ei.
Cand am ajuns la casa eu am asteptat-o afara. Dupa cam cinci minute am auzit-o zicand "La multi ani, nenorocito!". Stiam eu! Azi e ziua ei. Cand v-a iesi ii voi face un cadou, cred... Au mai trecut cateva minute si am inceput sa aut cateva bubuituri si apoi s-a deschis usa. In usa a aparut ea, dar nu arata deloc bine. Parul ei se inalbea si ochii ii erau negrii. Ce doamne iarta-ma se intampla. Oh nu, a lesinat. M-am repezit spre ea si am inceput sa o zgudui dar nu se intampla nimic. I-am dat un mesaj telepatic lui Slendet care s-a teleportat in cateva secunde langa mine apoi teleportandu-ne inapoi la fel de repede. Cand am ajuns acasa, am observat ca parui ii imcepea sa creasca. Ce dumnezeu se intampla cu ea? Eram in biroul lui Slender toti in jurul ei si incercam sa ne calmam. Apoi a inceput sa aiba spasme. Eram mai speriat si decat atunci cand m-am inecat. Oh doamne! Nu imi pasa cat de mult spuneam ca nu o iubesc, la dracu acum stiu! O iubesc si ma urasc ca a trebuit sa se intample asa ceva ca sa imi dau seama. Nu stiu ce a fost in mintea mea de am incercat sa neg asta! Ei bine, poate ca am incercat sa o uit crezand ca nu am nici o sansa la ea. Nu stiu...
Cat timp eu imi dadeam palme mintale si ma rugam sa fie bine, Slender ii dadea tot felul de potiuni si facea zeci de mii de vrajii care m-ai puternica decat alta, pana cand a inceput sa citeasca dintr-o carte si ea a inceput sa pluteasca repetand cu o voce ragusita tot ce spunea Slender. La ultimul cuvant ea a deschis ochii, care erau la culoarea lor normala si a cazut inapoi pe canapea.
-Ce l... Ce s-a intamplat? intreaba cu aceeasi voce ragusita de mai devreme.
-Lucy, nu vreau sa te sperii, dar... Tocmai ti s-a trezit demonul.
CITEȘTI
We two and 100 killers→creppypasta←
Fiksi PenggemarHazzel e o fata ce e orfana de mica, fiind crescuta de bunici pana cand acestia mor dintr-o cauza necunoscuta pe cand Hazzel avea 16 ani. Aceasta hotaraste sa ramana singura... Mereu a fost o ciudata, dar dupa moartea bunicilor devine aproape antis...