3.-Lucy demonul pisica.

771 62 12
                                    

Am intrat usor speriata in biroul lu Slender...

-Am dat de naiba?zic cu speranta sa zica nu.

-Nu, nu chiar. spune al naibii de calm.

-Atunci ce e?

-De cate ori te-ai transformat pana acum?

-Hmm... Sa fie vreo 5 ori...De ce?

-Ce stii despre parintii tai?

-Nici cum ii cheama nu stiu... Au murit dupa nasterea mea...

-Cine te-a crescut pana acum?

-Bunici, care au murit pe cand aveam 16 ani..

-Aha... Trebuie sa iti spun ceva... Acum multi ani, pe cand Necuratul cucerea lumea, era o vanatoare de demoni, cel mai puternic, si un demon pisica, tot cel mai puternic. Vanatoreasa a fost trimisa sa omoare acel demon, dar a facut greseala sa se indragosteasca. Ei doi au avut o fetita, pe nume Hasteret, care tradus dintr-o limba veche, inseamna Hazzel. Cei doi au fost asasinati, lasandu-si copilul pe mana unui cuplu de vrajutori batrani...Se spune ca fata a primit absolut toate puterile parintilor. Practic e cea mai puternica fiinta de pe pamant...

-Adica... Eu sunt un demon?

- Pe jumatate...

-Wow... Ce super...

-Ai grija... Necuratul vrea sa te omoare...

-Nu te teme, nu o sa poata. spun zambind...

-Trebuie sa fi foarte atenta...

-Stiu... Blah Blah Blah atentie Blah Blah Blah... spun plictisita.

-Bine...spunte ingrijorat.

Am iesit din birou si am observat cum toti stateau cuminti pe canapra si parca nici nu aproape au distrus casa... Nici macar scrijeliturile lui L.J nu mai erau... Ce pana mea ati facut sobolanilor? Ultima fraza am spus-o cu voce tare.

-Pai... Actiune top secret! Doar cei din grupul Mamaliga-Mucegaita-A-Lui-Budah o stiu...

-Obsedati mintali, ce sa zic...

Slends vine si el din urma mea.

-Copii, Lucy va sta cu noi de acum! Jack dute si spalate ca puti, Jeff stergeti hanoracul, Sally fa un desen dragut, Jane du-o te rog in camera ei!

-Sa traiti sef!

-Ben te rog joacate cu Lucy pana termita astia...

-Bine boss. spune Ben plictisit.

Ma asez langa el si iau o consola. Jucam ceva joc de bataie... Scor 20-Ben,1-Lucy. Nu am ce spune, elful se pricepe...

-Stii ca iti citesc gandurile nu?spune iritat deja de porecla.

-Si ce daca, elfule?spun si incep sa fug.

El dupa mine. Si fugi asa pana cand ma impiedic. Ca sa nu patesc ca si cu radacina ma intorc cu spatele la sol.

El era pe clipa sa cada si el dar sa optit vazandu-ma cum mai ai un pic si urlu. Spatele ma durea de moarte, iar cateva clipe nu am putut sa respir.

-Hey esti bine? spune ingrijorat.

-Sper... Ma doare spatele.

Ma rdic si ma uit la spate. La dracu aveam o rana care sangera ca naiba.

-Adu pesamentele si spirtul!ii zic

El se duce pana la bucatarie si in cinci minute sa intors.

-Tine. spune .

Ma pansez apoi ma duc sa ma schimb.
Dar... Unde este camera mea?

We two and 100 killers→creppypasta←Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum