J2Winchester (Nihal) yazarımızla ilk röportaj

1K 26 1
                                    

Öncelikle tekrar Merhaba. Benimle röportaj yaptığın için teşekkürler. Seni çok sıkmadan başlayayım.

1- Klasik bir soruyla başlayalım. Sen kimsin ? Günlük hayatında ne yaparsın?

- 17 yaşındayım. İsmim buralarda Nihal diye geçiyor. Ama hayatımda sıkça kullanmıyorum. Ben J2Winchester lakabıyla tanınan sıradan bir insanım. Günlük hayatımıda genellikle bilgisayar ve dizi izlemek geçer. Birde Clash of Clans oynamakla. :)

2- Peki, ne zamandan beridir yazıyorsun ? Wattpad'den öncede yazıyormuydun?

- Önceden beri yazıyorum. Wattpad'e 2 yıl önce üye oldum ve o zamandan beri yazıyorum. Ama bazı hikayelerimi sildim.

3- Senin Olmak İstemiyorum kitabı nasıl çıktı?

- Bir gece yine buralarda dolaşırken aklıma geldi. O zamandır yazdığım farklı bir hikaye vardı. O hikayeyi bırakıp Senin Olmak İstemiyorum'a başladım. Kurgusu bir anda gelişti.

4- Senin Olmak İstemiyorum kitabının kurgusu ve karakterleri seni zorladı mı ? En çok zorlandım dediğin bir karakter var mı?

- Kurgusu değil fakat karakterler oldukça zorladı. Alkan karakteri kolay gelişti fakat Gece karakteri üzerinde çok uğraştım.

5- Kitabı tekrar düzenleyerek yayımlamaya başladın. Düzenleyerek yayımladığın bölümleri okumayanlar vardır, düzenlediğin bölümlerle ilgili biraz bilgi verir misin?

- Genellikle yazım yanlışlarını ve içime sinmeyen yerleri düzenliyorum. Komple bir bölümü silip tekrar yazmıyorum. Gece'nin bazı saflıklarını tekrar yazıyorum diyebilirim.

6- Yazdığın kitaplarında hiç içine sinmeyen bir kurgu var mı?

- Kalbimi Verir Misin ? Adlı kitabımın kurgusu hiç içime sinmedi. Zaten uzun zamandır bölüm yüklemiyorum. Büyük bir ihtimalle askıya alacağım.

7- Peki, en çok içine sinen kurgu hangisi?

- Kesinlikle Karanlık Matematikçi.

8- Benim bildiğim kadarıyla Senin Olmak İstemiyorum kitabı ilk yayımladığın kitaptı, sence diğer kitaplarının onun kadar okunmamasının sebebi nedir?

- Bilemiyorum. Diğerlerinin kurguları okuyuculara sıkıcı gelebilir. Belkide en çok üstüne düştüğüm hikayem olduğu için de olabilir.

9- Hiç yayınevlerinden teklif aldın mı? Eğer aldıysan hangi yayınevinden ve hangi kitabın için aldın?

- 2 yayınevinden teklif aldım. Senin Olmak İstemiyorum içindi.

10- Teklifi kabul etmeyi düşünüyor musun? Okuyucularında kitabının çıkmasını çok ister.

- Şimdilik öyle bir düşüncem yok. Acemice yazılmış bir kitabın basılmasını asla istemem. Fakat ileride farklı bir hikayeyle olabilir.

11-Wattpad'de kurgusunu, yazımını beğendiğin yazar var mı?

- Aslında bir çok hikaye okuyorum ama Ateş ve Su'nun kurgusunu çok beğeniyorum. Zevkle okuduğum bir kitap.

12- Örnek aldığın bir yazar var mı?

- Sarah Jio diyebilirim.

13- Nasıl kitaplar okursun? Aşk? Bilim Kurgu? Vb.

- Macera, korku, gizem ve romantik kurguları daha çok okuyorum.

14- Yazar olmak isteyenler için bir önerin var mı?

- Yazar olmak için önce okumak gerekir. Okumayan bir kişi asla yazar olamaz. Bol bol okuyun. Sizi farklı bir yaşama götürecektir. Sonra bir bakmışsınız ki, yazıyorsunuz

15- Önerin için teşekkür ederiz. Son sorumu da soruyorum. Okurlarına bir kaç bir şeyler söyler misin?

- Her zaman buralarda olacağım. Onlar çok sabırlılar. :) Onları seviyorum. :)

Benimle yaptığın güzel röportaj için sana minnettarım. İlk röportajımı senin gibi bir yazarla yaptığım için çok mutluyum. Tekrar teşekkür ederim.

Bu daha ilk röportajım soru şeklim yanlışsa kusura bakmayın. Bir günde 4 kişiyle röportaj yaptım. Hepsini yavaş yavaş paylaşacağım.

Yapmamı istediğiniz bir yazar varsa mesaj atın lütfen. :)

Okuduğunuz için teşekkürler.
:)

Sevdiğimiz Yazarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin