Sinem_ (Sinem Akdemir) ile güzel bir röportaj

215 11 0
                                    

Öncelikle tekrar Merhaba.Benimle röportaj yaptığın için teşekkürler.Seni çok sıkmadan sorularımı sormaya başlayayım.

1- Klasik bir soruyla başlayalım. Sen kimsin ? Günlük hayatta ne yaparsın ?

- Ben neredeyse gününün yarısını Wattpad ile geçiren, kendi halinde, 16 yaşında, lise 3'e geçmiş bir öğrenciyim, kızım.

2- Peki ne zaman yazmaya başladın? Wattpad'den öncede yazıyormuydun ? 

-  Wattpad'den önce kendimce birkaç hikaye yazıyordum fakat hiçbirisi iyi niteliğinde değildi. Wattpad'e balayınca kalemiminde orada geliştiğini düşünüyorum. Ve Wattpad'e 29 Aralık 2013'de katıldım. :D

3- Anonim ortaya nasıl çıktı? 

-  Gay ve Ozmo adındaki -bu adı onlara ben verdim :D - farklı kişiliklerin Connected2.me adlı siteden konuşmalarından etkilenmem üzerinde doğdu.

4- Anonim'in kurgusu ve karakterler seni zorladı mı ? En çok hangi karakterler zorladı ? 

-  Açıkcası Buğra beni zorluyor biraz. Bir erkeğin düşüncelerini yansıtmak cidden zor. Diğer karakterlerimi yazarken ise çok rahatım.

5- Anonim'i okumayanlar için kitaptan biraz bahseder misin ? 

-  Anonim, platonik bir kızın hayatını ele alıyor. Buğra'yı karşılıksız seven Yağmur'un hayatını.Anonim abartılardan uzak bir hikaye, icimizden.

Yağmur Buğra'nın yüzüne söyleyemediği şeyleri söylemek amacıyla Buğra'ya bir site üzerinden Anonim olarak yazıyor ve olaylar bunun çevresinde gelişiyor, şekilleniyor.

6- Anonim'in 2. Kitabını çıkarmayı düşünüyor musun ? 

-   Hayır sadece bir kitap olacak.

7- Birazda diğer kitabın Yasaklı'dan bahsedelim. O nasıl bir kitap ?  

- Yakında silmeyi planladığım bir kitap. :D

8- Neden peki ? İçine sinmeyen bir kurgu mu ? 

-  Yürütemediğim bir kurgu diyelim belki ileride tekrar yazabilirim. Aklımda yeni hikayeler var zaten, Anonim'den sonra yazacağım. :)

9- Peki, sence Anonim neden bu kadar tutuldu ? 

-  Günlük bir hayat işleniyor Anonim'de, haliyle okuyucular da kendilerini bulabiliyorlar sanırım bu yüzden tutuldu.

10- Hiç yayın evinden teklif aldın mı ? 

-  Hayır almadım.

11- Wattpad'de yazımını,kurgularını beğendiğin bir yazar var mı ? 

-  Aslinda bayağı kişi var. :))

12- Peki, ne tür kitaplar okursun ? 

-  Genellikle Genç Kurgu ve romantik. Ama dram da ilgimi çekmiyor değil.

13- Örnek aldığın bir yazar var mı ? 

-  Hayır yok.

14- Yazar olmak isteyenler için bir tavsiyen var mı ? 

-  Umutlarını kaybetmemelerini ve bol bol kitap okuyup edebi yönlerini geliştirirmelerini tavsiye ediyorum. Bunları yaptıkları sürece yazar olmak imkansız degil.

5- Son sorumu da sorayım ondan sonra ankete geçelim.

Kendi okuyucularına bir şeyler söylemek ister misin ?

- Tabii :))

Bu zamana kadar yanımda oldugunuz için teşekkür ederim. Sizler olmasaydınız Anonim şu an orada olmayacaktı. :))

Iyi ki varsınız! Sizi cok seviyorum *-* <3


Anket soruları

1- Küçükken en çok olmak istediğin meslek neydi ?

- Öğretmen.

2- En sevdiğin renk ? 

-  Mavi.

3- En sevdiğin film ? 

-  Ben genellikle film izlemem ama Göçebe güzeldi.

4- En sevdiğin kitap ? 

-  Ölmek İçin On Üç Sebep..

5- Hangi tarz müzik dinlersin ? 

-  Slow.

6- Hangi takımlısın ? 

-  Galatasaray. :D


Ben: Benim sorularım bu kadar, benimle röportaj yaptığın için tekrar teşekkürler.

Yazar: Asıl ben teşekkür ederim. :D <3



Röportaj yapmamı istediğiniz yazar veya sorularıma soru eklemek isterseniz mesaj atın lütfen. 


Sevdiğimiz Yazarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin