pisisu (Özlem) yazarımızla bir röportaj

222 13 4
                                    

Öncelikle tekrar Merhaba. Benimle röportaj yaptığın için teşekkürler. Seni çok sıkmadan hemen başlayayım.

1- Klasik bir soruyla başlayayım. Sen kimsin ? Günlük hayatta ne yaparsın ?

- Ben Özlem günlük hayatta hafta içi çalışıyorum hafta sonu da dinleniyor sosyal olarak geziyorum.

2- Peki ne zamandan beri yazıyorsun ? Wattpad'den öncede yazıyor muydun ?

- Hayır yazmıyordum sadece 4 aydır yazıyorum.

3- Genç Patron'u yazmak aklına nereden geldi ? 2. Kitabı çıkacak mı ?

- Genç Patron hikayesinin iddia konusu üniversitede tanıdığım birinin başına gelmişti. Ve pradan giriş yaptım ve Bora karakterini. Kendim kurguladım iyi biri olması için duyarlı olmasını sağladım. Kitap olması için herhangi bir başvuru yapmadım . Ama karakterlerin canlanmasını istiyorum . O yüzden dizi ajanslarından senaristin hikayemi okuduğunu biliyorum sadece.

4- Kurgu ve karakterler seni zorladı mı ? En çok hangi karekter zorladı ?

- Evet biraz zorladı. En çok Bora karakteri beni zorladı. Çünkü Bora başta iddia olayına girmiş ve bir kızın ilki olmuş duygusuz umursamaz bir karakter. Ve ben aslında onun en basından beridir Azra'yı sevdiğini, önemsediğini hissetirmeye çalıştım. Her şeyi hatırlıyor yaşadığı ve bunu aktarması zordu. Birde Bora karakteri tam bir kalpten seven adam. Onun için kurgu baya zorladı.

5- Kitabını okumayanlar için kitabından bir kaç bilgi verir misin ?

- Her erkek hata yapar ama yaptığı hatayı en mükemmel bir şekilde telafi eder ve kalbi ile seven bir erkek tanımak istiyorlarsa okusunlar derim.

6- Bu kurguyu yazarken iyi ki yazıyorum diyor musun ?

- Diyorum kesinlikle çünkü hızla okunma sayısı artıyor final yapmamam için sürekli mesaj atanlar bile var .

7- Hiç yayın evinden teklif aldın mı ? Aldıysan hangi yayın evinden aldın ?

- Henüz değil.

8- Genç Patron bittikten sonra mı başka bir kurgu paylaşacaksın yoksa bittikten bir süre sonra mı ?

- Genç Patron bittikten kısa bir süre sonra paylaşacağım.

9- Wattpad'de yazımını, kurgusunu beğendiğin yazar var mı ?

- Yazarını bilmiyorum ama sessiz hikayesi beni etkileyen çok güzel bir hikaye.

10- Evet o kitap çok güzel. Örnek aldığın bir yazar var mı ?

- Yok ama güzel eserleri kesinlikle okurum.

11- Ne tür kitaplar okursun ? Aşk ? Bilim Kurgu ?

- Romantik ve macera.

12- Yazar olmak isteyenler için bir önerin var mı ?

- Kalbinden ne geliyorsa onu olduğu gibi yazması lazım kurguyu sebepsiz süslemeye gerek duymamalı.

13- Okuyucularına bir kaç şey söyler misin ?

- Hikayemi beğenip okudukları için hepsine teşekkür ediyorum ve ön yargılı olmadıkları için.

Şimdi sırada anket soruları var.

1- En sevdiğin renk ?

- Haki yeşili

2- Ev sevdiğin film ?

- Kasımda Aşk Başkadır

3- En sevdiğin kitap ?

- En etkilendiğim elli ton üçlemesi

4- O kitaplar bir harika. Ne tür müzik dinlersin ?

- Genelde slow tarzında pop müzikler


Benim sorularım bu kadar. Benimle röportaj yaptığın için tekrar teşekkürler.


Yaptığım röportajlarda ki soruları beğeniyor musunuz ? Ve istediğiniz bir soru varsa bana mesaj atın.

Sevdiğimiz Yazarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin