yazarist98 (Öykü) yazarımızla güzel mi güzel bir röportaj

238 10 0
                                    

Öncelikle tekrar Merhaba.Benimle röportaj yaptığın için teşekkürler.Seni çok sıkmadan sorularımı sormaya başlayayım.

1- Klasik bir soruyla başlayalım. Sen kimsin ? Günlük hayatta ne yaparsın ?

- Merhaba ne demek ben teşekkür ederim. :D

Adım Öykü, lise öğrencisiyim. Dersler, animler arasında yuvarlanıp gidiyorum genelde. Gündelik hayatımın pek bir ilginç tarafı yok anlayacağınız. :D

2- Peki ne zaman yazmaya başladın? Wattpad'den öncede yazıyormuydun ?

- Wattpad'den önce de 1-2 sayfalık hikayeler yazardım ama bunlar genellikle fantastik olurdu. Wattpad benim ilk tam hikayemi yazdığım yer, EF de ilk komedi hikayem.

3- Erkek Fatma ortaya nasıl çıktı ?

- Sınav haftası can sıkıntısından ortaya çıktı. Durup dururken ben de deneyeyim dedim ve EF ortaya çıktı.

4- Erkek Fatma'nın kurgusu ve karakterler seni zorladı mı ? En çok hangi karakterler zorladı ?

- Pek zorlanmadım çünkü arkadaşlarımdan parçalar taşıyordu beni en çok zorlayan Ediz karakteri oldu galiba.

5- Erkek Fatma kitabını okumayanlar için bize bir özet geçer misin ?

- EF,Rüya adlı bir kızın hikayesi.RÜya, uzun zamandan beri 5 erkekle çok yakın arkadaş ancak arkadaşlarından birine tanıştıklarından beri aşık. Bir gün onun ilgisini çekmek için kız gibi kız oluyor. Ancak bunun için olmadık birinden yardım istiyor. Ediz'in eski sevgilisi.

6- Erkek Fatma kitanının 2.Kitabı çıkacak mı ?

- Maalesef şu an için EF 2'yi özel sebeplerden dolayı yazmayı düşünmüyorum,ileride fikrim değişir mi bilmiyorum.

7- Birazda Ölmeden Önce 100 Dilek hakkında konuşalım. Ben iki kitabınında takikçisiyim. Bize biraz bu kitabın hakkında da bilgi verir misin ?

- ÖÖ100D. benim EF'den önce başladığım bir hikaye. Arkadaşım liste yaparken böyle bir fikir aklıma geldi ve yazmaya başladım ama EF'den dolayı çok ilgilenmemiştim ancak artık tüm ilgimi ona yöneltiyorum. Konusundan bahsedecek olursak hikaye Lara adlı 6 aylık ömrü kalmış bir kızın hayatının son anlarını bir dilek listesi yaparak dolu dolu geçirmesini anlatıyor.

8- Erkek Fatma'nın satışları istediğin gibi gidiyor mu ?

- EF şu an 2.baskıda ancak doğruyu söylemek gerekirse EF'nin satışları beni pek ilgilendirmiyor. Kitabımın çıkmış olması bile beni mutlu ediyor. Bu benim için EF ailesi ile paylaştığım harika bir anı.

9- Erkek Fatma kitabı için kaç yayın evinden teklif aldın ?

- 3 yayın evinden teklif almıştım.

10- Ölmeden Önce 100 Dilek kitabı için de teklif aldın mı ?

- ÖÖ100D. daha çok başlarda onun için teklif almadım ancak alsam bile hikaye bitene kadar kabul etmem. Benimle sonuna kadar gidecek olan okuyucularımı yarı yolda bırakmak istemem.

11- En çok içine sinen kurgu hangisi ?

- Hemen hemen tüm kurgularım içime siniyor, sinmezse silip baştan yazıyorum.

12- Kitabının çıkması hayatını nasıl etkiledi ? Ailen nasıl tepki verdi ?

- Ailem oldukça sevindi ve beni destekledi. Arkadaşlarım da desteklerini hiç esirgemediler bunun dışında hayatımda pek bir değişiklik olmadı.

13- Wattpad'de yazımını, kurgularını beğendiğin bir yazar var mı?

- Kızıl Kontes'i bir Da Vinci's Demons hayranı olarak hem kurgu ve karakterler bakımından çok beğeniyorum. Peki tarihi kurgu okumam ama Kızıl Kontes en sevdiğim hikayelerden biri.

14- Ne tür kitap okumayı seversin? Aşk? Bilim Kurgu?

- Türk Edebiyatı ve Yabancı Edebiyati, Fantastik, Bilim Kurgu genelde okuduğum kitap türleridir.

15- Örnek aldığın bir yazar var mı ?

- Pek örnek aldığım bir yazar yok açıkçası.

16- Yazar olmak isteyenler için bir önerin var mı ?

- Asla pes etmeyin, eninde sonunda emeklerinizin karşılığını alacaksınız.

17- Son sorumu da sorayı ondan sonra anket sorularına geçelim.
Okuyucularına bir şeyler söyler misin ?

- Sizi çok seviyorum, cidden. Desteğiniz için teşekkür ederim. Benim de her zaman sizin yanınızda olduğumu bilmenizi isterim. Kendinize iyi bakın!

Şimdi sırada anket soruları var

1- En sevdiğin renk ?

- Mavi

2- En sevdiğin film ?

- Değişiyor ama Tarantino ve Nolan filmlerini severim.

3- En sevdiğin kitap ?

- O da değişiyor ama bu sıralar Locke Lamora'nın yalanlarını seviyorum.

4- Hangi tarz müzik dinlersin ?

- Bilinmedik grupları dinlerim daha çok. Indie rock dinlerim genelde.

5- Hangi takımlısın ?

- Pek takım tutmam ama aileden dolayı Beşiktaşlıyım denebilir.

Ben: Benimle röportaj yaptığın için tekrar teşekkürler.

Yazar: Ne demek ben teşekkür ederim.

Sevdiğimiz Yazarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin