Uzun zamandır bir röportaj yayımlamıyordum. Ama, şimdi güzel bir yazarla, güzel bir röportajla geri dönüyorum. Iyi okumalar.
1-Klasik bir soruyla başlayalım. Sen kimsin? Günlük hayatında ne yaparsın?
-Ben Özge. 19 yaşındayım. Üniversite sınavına hazırlanan aynı zamanda da hikayelerini tamamlamaya çalışan bir kızım. :)2-Peki, ne zamandan beri yazıyorsun? Wattpad'den öncede yazıyor muydun?
- 11 yaşından beri yazıyorum. 8 yıl olmuş yani. Dolayısıyla Wattpad'den öncede yazıyordum.3-Daha çok ne tür kitaplar yazmaktan hoşlanıyorsun?
- Romantik kurgular yazmayı daha çok seviyorum.4-Wattpad'de ilk yazdığın hikaye neydi?
- Cennetim.5- Sence Cennetim hikayesi neden bu kadar çok okundu? Diğer kitaplarından ayıran özelliği ne?
- Ben Ural'ın buradaki klasik erkek tipinden ayrı olduğunu düşünüyorum. Kadınlara saygı duyan, aşkını göstermekten çekinmeyen, sakin bir tip. Ve bir de karakterlerin duygularını iyi işlemeye özen gösteriyorum. Bu yüzden sevildiğini düşünüyorum.6-Bize biraz Cennetim hikayesinden bahseder misin? Okumayanlar neden okumalı bu kurguyu?
- Öncelikle hikayemin bir aşk hikayesi olduğunu söylemeliyim. Karakterlerin düşünce ve duygularının üzerinde çok duruyor, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Eğer sakin ama büyük bir aşk okumak istiyorlarsa okumalılar. :)7-Cennetim kurgusu nasıl ortaya çıktı?
- Kurgu bir arkadaşımla konuşurken aklıma gelen bir kurguydu.8- Kurgusu ve karakterleri seni zorluyor mu? Yazarken zorlandığın karakter ne?
- Pek zorladığını söyleyemem. Sadece bazen Sanay'ı tam yansıtamadığımı düşündüğüm zamanlar oluyor.9-Yazdığın hikayeler de en çok içine sinen kurgu hangisi? Neden?
- Cennetim içime siniyor. Çünkü en çok onun üzerinde duruyorum şimdilerde.10-Eğer bir sinema filmi çekiliyor olsa ve filmin konusu senin yazdığın kitaplardan biri olsa, bu hangi kitabın olurdu?
- Kesinlikle KIRMIZI olurdu.11- Seri şeklinde kitap yazmak ister miydin?
- Seri şeklinde başladığım bir hikayem var ama devamını getirebilecek miyim bilmiyorum. :)12- Hiç yayın evinden teklif aldın mı? Aldıysan kabul etmeyi düşünüyor musun? Yoksa kabul ettin mi?
- Evet farklı yayın evlerinden teklif aldım. Agapi Yayınları ile ise anlaştık.13- Peki, aklında yeni bir kurgu var mı? Varsa bize biraz bahseder misin?
- Aklımda bir kurgu var hatta bilgisayarımda yazıyorum ama o sürpriz olsun. :)14- Wattpad' de yazımını, kurgularını beğendiğin bir yazar var mı?
- Ben Wattpad'de düzenli olarak "Suç Çetesi" isimli hikayeyi okuyorum sadece. Yani başka yazarları veya kitapları bilmiyorum.15- Ne tür kitaplar okursun?
- Psikolojik ve yetişkin kitapları okuyorum genelde.16-Örnek aldığın bir yazar var mı?
- Stephenie Meyer sayesinde başladım yazmaya. O yüzden de onu söyleyeceğim.17- Hayata karşı bir sloganın var mı?
- Hayata karşı bir sloganım yok ama çok sevdiğim bir söz var açıkçası kendime çok yakın buluyorum onu :D "İnsanların benden nefret etmesi çok hoşuma gidiyor alnıma "kudurun" diye dövme yaptırmak istiyorum. " Bence herkes böyle düşünmeli :)18- Okuyucularına bir şeyler söylemek ister misin?
- Hep yanımda oldukları için teşekkür ediyorum, onları çok seviyorum.Şimdi sırada anket sorularımız var. Yazarımızla ilgili bir kaç şey daha öğrenmek istiyorsan buraya bakmalısın bence :D
1-Küçükken en çok olmak istediğin meslek?
- Hep hukuk okumak istiyordum değişmedi hala aynı.2-En sevdiğin renk?
-Her rengi seviyorum ben.3-En sevdiğin film?
-Lucy.4-En sevdiğin kitap?
- Kitap konusunda ayrım yapamam bir sürü sevdiğim kitap var. :)5-Ne tür müzik dinlersin?
- Kulağıma hoş gelen her şeyi dinliyorum.6-Hayranı olduğun biri var mı?
-Hayır.7-Hangi takımlısın?
- Galatasaray.-Benimle röportaj yaptığın için çok teşekkür ederim.
-Rica ederim, başarılar diliyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğimiz Yazarla Röportajlar
SonstigesSevdiğiniz kitapların yazarlarıyla ilgili bilgiler öğrenmek istiyorsanız, bir bakın derim.