ianinprensesi yazarımızla güzel bir röportaj

190 6 0
                                    


1-Klasik bir soruyla başlayalım. Sen kimsin? Günlük hayatında ne yaparsın?

- Bu yıl kendime alışkanlık edindiğim Ygs çalışmalarım dışında, sevgilimle mesajlaşır, anneme yalanır, babama kendimi sevdirtirim. İlgi arsızlığı yaparım kısaca. :D

2-Peki, ne zamandan beri yazıyorsun? Wattpad'den öncede yazıyor muydun?

-Wattpad'den önce de yazıyordum. Hikaye yazmaya 6. Sınıfta başladım ama her zaman bir şeyler yazardım.

3-Daha çok ne tür kitaplar yazmaktan hoşlanıyorsun?

-Her tür kitap yazmayı deneyeceğim. Gerçi yazdığım çoğu şeyden zevk alırım.

4-Wattpad'de ilk yazdığın hikaye neydi?

-Kurt Kanlı Vampir ehehehehe

5- Sence Gizli Numara hikayesi neden bu kadar çok okundu? Diğer kitaplarından ayıran özelliği ne?

-Komik olması ve Sevilay'ı okuyan çoğu kişinin kendini Sevilay'da bulmasından dolayı olabilir.

6-Bize biraz Gizli Numara hikayesinden bahseder misin? Okumayanlar neden okumalı bu kurguyu?

-Gizli Numara'dan nasıl bahsetsem bilemiyorum. Yazarken yüzüme şapşal bir gülümseme yerleştiren bir hikaye bu. Karakterlerinden tutun yaşadıkları olaylara kadar her şey gözümden bir film şeridi gibi akıp geçiyor, yazarken bana ayrı bir zevk veriyor. Okumayanlar şu nedenle okusun bu nedenle başlasın diyemem çünlü renkler ve zevkler tartışılmaz. Ben güzel bulduğum yanıyla birini okumaya davet etsem başkası o yanı sevmeyebilir yani.

7-Gizli Numara kurgusu nasıl ortaya çıktı?

-Her şey bir telefon çalması, ağlayan bir kızın dertleri ve geçmişimde yaşadığım işletme eğlenceleriyle ortaya çıktı.

8- Kurgusu ve karakterleri seni zorluyor mu? Yazarken zorlandığın karakter ne?

-Yazarken zorladığım karakter Egehan ve Egehan'ın yanındayken kendini kasan Sevilay. Bu ikili yan yana gelince beni bile ateş basıyor. :D

9-Yazdığın hikayeler de en çok içine sinen kurgu hangisi? Neden?

-Hepsi siniyor aslında çünkü hepsinde benden bir parça yazıyorum.

10-Eğer bir sinema filmi çekiliyor olsa ve filmin konusu senin yazdığın kitaplardan biri olsa, bu hangi kitabın olurdu?

-Benim yazdıklarım uzun bir zamanı içerdiği için film olmak için uygun değiller. ^^

11- Seri şeklinde kitap yazmak ister miydin?

-"YERALTI" Seri şeklinde olacak. :3

12- Hiç yayın evinden teklif aldın mı? Aldıysan kabul etmeyi düşünüyor musun? Yoksa kabul ettin mi?

-Gizli Numara için Epsilon Yayın evinden istek aldım ve anlaşmayı imzaladım.

13- Peki, aklında yeni bir kurgu var mı? Varsa bize biraz bahseder misin?

- Aklımda bir sürü kurgu var, hikayelerim bittikten sonra yazmaya başlayacağım ve yayınlayacağım bir sürü hikaye var.

14- Wattpad' de yazımını, kurgularını beğendiğin bir yazar var mı?

-Birkaç kişi var.

15- Ne tür kitaplar okursun?

- Her türlü kitap okuyorum ama fazla ağır ilerleyen bir kitap olunca bitirmem zaman alıyor.

16-Örnek aldığın bir yazar var mı?

-Becca Fitzpatrick, Christy Brown

17- Hayata karşı bir sloganın var mı?

-Her anı ölecekmişsin gibi yaşa.

18- Okuyucularına bir şeyler söylemek ister misin?

-Evet sevgili Mor Şeytanlarım sizleri seviyorum, iyi ki varsınız!

Şimdi sırada anket sorularımız var. Yazarımızla ilgili birkaç şey daha öğrenmek istiyorsan buraya bakmalısın bence :D

1-Küçükken en çok olmak istediğin meslek?

-Polis olmak istemiştim hala da istiyorum ama olmayacak gibiyim. ^^

2-En sevdiğin renk?

-Siyah, beyaz ve kırmızı.

3-En sevdiğin film?

-Fight Club

4-En sevdiğin kitap?

-Dövüş Kulübü 3:)

5-Ne tür müzik dinlersin?

-Her türlü müziği dinlerim.

6-Hayranı olduğun biri var mı?

-Katy Perry ve kullanıcı adımdan da belli olduğu gibi Ian Somerhalder. ^^

7-Hangi takımlısın?

-Fanatik Beşiktaş'lıyım.

-Benimle röportaj yaptığın için çok teşekkür ederim.

-Fanatik Beşiktaş'lıyım.

Sevdiğimiz Yazarla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin